Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש אנשים מגעילים וצבועים בארץ שלנו.... חבל....

מסכן הסבא הוא מת....

פורסם

מה נו באמת?

 

 

כמובן שזה בלתי אפשרי לאתר מאזדה כסופה, אבל חוץ מזה מה הבעיה?

 

בהחלט לגיטימי שהמשטרה תעזר בציבור כדי לתפוס רוצח.

פורסם

אכן. הרי יש את השעה, ואולי יש עדי ראיה שיודעים עוד פרטים. זו היא התנהלית תקינה, כשהם מקווים שאולי יוכלו כך לעלות על משהו, ואף אחד לא חושב שהסיכויים הם 100%.

פורסם

איך אנשים לא מתביישים לדרוס ולברוח? אצלנו במשפחה היו השנה 2 מקרים של פגע-וברח.

אחד זה שמישהו מהמשפחה (לא יודע מה הוא בשבילי) עמד בתחנת אוטובוס ואז אחד יצא מהמסלול ,פגע בו,שבר את הידו וברח. מקרה שני לפני שבועיים אחיין שלי ב4 נדרס במעבר חצייה כשהנהגת לא נעצרה והרכב לידה כן נעצר, שוב דרסה וברחה. מסכן, :( יש לו שבר רציני ברגל ומלא חבולות.

אני מבן שמי שדרס ניכנה לפאניקה, אבל בחיית! מדובר בחיי אדם!

 

איך הם יודעים שזאת מאזדה,את הצבע שלה אבל לא זוכרים אפילו סיפרה אחת מהלוחית רישוי או כל דבר אחר כמו מדבקות וכו'...

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

כי זה לא בעיה לזהות לנטיס... בטח שלא אחת כסופה..

מה גם שמי אמר שיש מדבקות על הרכב?

והרבה יותר קל לזהות לאנטיס ואת הצבע שלה ממרחק של 20-30-50 מטר, מאשר לראות את הלוחית רישוי..

(וגם אם רואים, אתה חושב באמת שלפי 2-3 ספרות אפשרות למצוא ת'רכב?)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

חברים אם ראיתם קצת בחדשות רכב אחרי שפגע בבנאדם הוא כולו מעוך מקדימה כאילו נכנס בעמוד-מכאן סביר להניח כי ייחפשו את הרכב הזה בנרות בפחחיות השונות...

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

×
×
  • תוכן חדש...