Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרדיו דיסק האולטימטיבי


EyalR
שימו לב! השרשור הזה בן 7696 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מצאתי את הרדיו דיסק האולטימטיבי בשבילי, תמיד חשבתי על משהו שישלב את הכל כולל DVD, כולל מסך ובעיקר שיכלול MP3 כי אני חסיד של זה. ברור לי שיש עוד אבל לא יודע תמיד היה משהו שלא מצא חן בעיניי.

 

ובכן מצאתי אחד כזה שבמעט זמן שבדקתי כולל הכל חוץ מאולי DELAY:

http://www.clarionworld.co.uk/stock/vrx928rvd.asp

 

לתרומות כספיות נא לפנות אליי בהודעה פרטית :(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פששששששש

 

עולה כמו הבית שלי בערך :lol:

 

אגב, בענייני DELAY

הדיליי בפיוניר 7450 לא כזה נורא.

זה תלוי הרבה בסוג המדיות שאתה משתמש ובאיכות הצריבה.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראה טוב הHU הזה, אבל למה לבזבז הרבה מאד כסף על יחידה "אנמית" ומקוצצת שאפשר להנות מהדבר האמיתי?

 

טכנולוגית המזעור כיום מאפשרת לשים מחשב PC ברמה גבוהה מאד ברכב וע"י כך להנות מהרבה מאד פיצ'רים שכל חברה ליצור HU רק חולמת עליהם ובעצם קורעת את התחת כדי לפתח אותם למוצר יעודי שלה..

בPC אפשר בקלות להוסים אופציות כמו מערכת ניווט GPS (זול מאד, תבדקו!)DVD/VCD/MP3, אזעקה חכמה, שלט (מקלדת/עכבר ללא חוטים וכמובן שלט רגיל), ועוד הרבה מאד אופציות שהתוספת להם מאז זולה בהשוואה למה שקיים היום בשוק.

 

ואם להיות יותר ראליים הנה כמה לינקים שנוכל להבין למה אני מתכוון:

 

http://www.caseoutlet.com/NWPc/Mini-Checkercube/minicheck.html

 

כן זהו מארז במידת 1DIN כמו כל HU נורמלי שאנחנו מכירים שהוא בעצן מחשב עם כונן DVD/CD/CDRW לפי הבחירה שלנו וכמובן הארדיסק שיכול להגיע לנפח של 60 ג'יגה לפי מה שרשום שם אבל יש כבר יותר.. ואני לא יתחיל בהשוואות של כמה זה 60 ג'יגה אבל בואו נגיד שזה חודש וחצי לשמוע מוזיקה 24 שעות ביממה ללא הפסקה.. מספיק לא?

 

בתוך המארז נמצא מעבד VIA C3 במהירות 900 או 600 מגה הרץ, והוא מתאים גם ללוח עם מעבד ה1 ג'יגה שיצא לא מזמן, ה-900 או הג'יגה הכי מתאימים לכל הישומים שרצים היום ונותנים תמונת DVD חלקה מאד בלי בעיות ותקיעות מזעריות כמו שיש בדגם ה-600.

 

כל מה שצריך כדי להפעיל את הדבר הזה זה מקלדת ועכבר שרצוי שיהיו אלחוטיים, צג LCD ולא חסרים דגמים לצגים האלה (ללוח יש TV OUT וגם יציאת SVIDEO לשוחרי האיכות, למרות שמוטב להשתמש בפורט הVGA אך צגים כאלה עולים בערך פי 4 מצג LCD פשוט באותו הגודל) וכמובן שרצוי מתח.. מומלץ להשתמש בקופסה קונה שמווסתת את המתח שמשתנה מאיזור ה-12 ל-14 בהנעה..

את יציאות הסאונד של הכרטיס קול האיכותי (איכותי מכל DSP שנמצא על ה-HU הכי מתקדם שתמצאו שנחשב מעפן לעומתו) מחבריםבאמצעות כבלי PL ל-RCA במגברי הרכב, ליחידה יש גם יציאה דיגיטלית, אין לי מושג אם יש ממירים של דיגיטלי לאנלוגי לתחום הרכב אבל אני מניח כבר קיים דבר כזה בגלל שאנחנו בדור הDTS/DD ברכב.

ואם כבר הזכרתי, הכרטיס שנמצא על הלוח הזה הוא בעל יציאות ל-6 רמקולים, ז"א תומך DD/DTS ברמת היציאות (אין לו מפענח פנימי בחומרה אך את זה עושה התוכנה שאיתה צופים בDVD בלי שום בעיה) ככה שאם התקנתם את המערכת יש לכם DD/DTS כמעט מלא (רק חסר הסנטר כי לרובנו יש סאב אוטו..)

 

וכמובן שלא הזכרתי את העלות.. שהיא בסביבות החצי מהמכשיר היקר הזה של קלריון, אמנם אין את הנוחות של HU עם צג ו"כונן" אבל לדעתי הרבה יותר שווה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Been there done that

 

לא יודע למה, אבל לא בא לי לחכות שהמחשב יעשה BOOT, לא בא לי שתהיה לי מקלדת בתוך הרכב ולכל דבר יש חסרונות וגם פה.

 

כבר הייתי פעם במסלול הזה אבל תכלס גם פה צריך להשקיע די הרבה כסף וזמן במיוחד אם אתה רוצה להתקין את זה שזה גם יראה טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואז זה כבר לא הופך לכדאי כל כך. שלא לדבר שמערכת הפעלה נתקעת, קורסת ועושה כל מיני דברים שאני מעדיף להשאיר את התענוג שבלהתעסק בהם, לבית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל תלוי בכמה אתה מבין במחשבים לדעתי... מי שמבין בלהתקין מערכות אודיו לרכב בד"כ מבין בזה הרבה יותר מבהרכבת מחשבים, למרות שאני רואה את עצמי כמבין בשניהם אבל מעטים המתקינים המקצוענים שדומים לי בידע שלהם במחשבים לדעתי..

 

בכל מקרה, תמיד הכל שאלה של כסף..

 

תקיעות? הכל נתקע יקירי, גם מכשירי הסלולר נתקעים וגם מכשירי הפיוניר המשוכללים עם החלפות הלוגואים וכל השיכלולים שבסוף מובילים לדבר אחד שכבר כתבתי:

חברות המייצרות HU משקיעות זמן יקר ומיותר בפיתוח תוכנה שמחקה את פעולת הPC במקום לבנות מכשיר מבוסס PC אך בעל שרידות תוכנה/חומרה יותר גבוהה.

הן בעצם ממציאות גלגל שרבים וטובים מהם כבר עשו ברוורס את מה שהם עוד לא הלכו.. וחבל! בסוף אתה זה שמשלם 1300 פאונד לקלריון על מכשיר שאי אפשר לעשות לו הרבה פרט לאולי שידרוג FIRMWARE וגם זה מאד מאד בספק.. לעומת מחשב ששידרוגים שלו מאד קלים וזולים באופן יחסי.

 

תחשבו על זה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה רואה את עצמך כמבין בשניהם?! אין הנחתום על עיסתו.

 

ידידי, לא הכל נתקע אני לא יודע באיזה ציוד התעסקת אבל לא קרה לי אף פעם שמשהו "נתקע".

 

לגבי מה שאתה אומר זה לא חדש , היה לי כבר לפני כמה שנים ברכב נגן MP3 מבוסס על מחשב ונשלט ע"י פאלם פיילוט שהיה מקדימה כשעוד ענייני הרדיו דיסקים שקוראים MP3 רק התחילו.

 

אפשר לעשות דברים נחמדים ותכלס לא צריך גם להבין יותר מדי במחשבים אלא אם כן אתה רוצה לתכנת משהו. אבל הכל כבר קיים ואנשים עושים את זה, לא כולם אוהבים את זה ועדיין לא תוכל לבנות את זה במכשיר אחד שיושב לך במקום של הרדיו דיסק שממנו נשלף המסך ואליו אתה מכניס את הדיסק.

קיטים של מסך מגע עולים גם לא מעט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המכשיר הזה היה גם המכשיר האולטמיטיבי שלי גם אבל כיום הברתי כבר את שלב 1

 

מה זה שלב 1 אצלך?

 

שמע תכלס הוא לא אולטימטיבי כי לא קיים אחד שמשלב הכל כולל אקולייזר וקרוס אובר, זה הכל תלוי מי מחפש מה.

לי כבר יש אקולייזר 30 ערוצים ככה שאין לי צורך בזה בהד יוניט.

 

האמת אני אגלה סוד, יש לי אפשרות עכשיו לקנות אותו ב700 פאונד אחד שהיה בשימוש כמה שבועות בלבד אבל תכלס לא נראה לי שאני אקנה אותו גם ככה כי השימוש בשבילי בDVD יהיה אפסי ולא נראה לי שיש טעם להוציא כזה סכום על המכשיר אם אתה לא משתמש בDVD.

אבל בכל זאת אין הרבה שכוללים בתוכם את כל זה.

 

אם מישהו מעוניין במכשיר הזה ב700 פאונד שיגיד לי, רק שהוא צריך שיהיה לו מישהו שגר באנגליה שבא לביקורים בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:!: תראה אייל המכשיר הזה הוא לדעתי כן המכשיר הטוב ביותר שאפשר לרכוש היום בשוק מבחינת ALL AROUND FEATURES יש לו פשוט הכל וממש מעט חסרונות, אני מצאתי בוא חיסרון מאד משמעותי בקטע של ה DVD דווקא והוא שאי אפשר לנגן DVD-R וזה קצת באסה אהל מבחינת שאר הפומקציות הוא מדהים, ה TOUCH SCREEN שלו כל כך נוח לתפעול וכל כך נעים להסתכל על המכשיר התצוגה שלו יפיפיה והסאונד שהוא מוציא מצויין, לפני שקניתי אותו הסתכלתי על שאר המכשירים שיש בשוק היום כולל ה אלפיין והקנווד עם ה TOUCH SCREEN אבל הם ממש לא מספקים את הסחורה כמו המכשיר הזה . בקשר לזה שאתה אומר שלו נראה לך שיהיה לך שימוש ב כל הקטע של המולטימידיה תחשוב 10 פעמים לפני חביבי. פשוט מדהים מהשאפשר לעשות ממוזיקה רגילה עם כזה מכשיר. בקיצור אייל אני ממליץ בחום אחי. :o

Do you wana hear it or Ya wana pump it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7696 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...