Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד לפני כמה זמן הייתי מצליח למשוך עם ה309 בהילוך שני עד לבערך 85-90 קמ"ש...

לאחר שעשיתי את טיפול הקרבורטור פתאום היא מושכת לי רק עד 65-70 וכאילו נתקלת במעצור מסוים.

בום - מורידה חזרה ל 40 ככה...זה לא שיגרתי בכלל.

 

אולי זה קשור לשמן מנוע ולא לטיפול קרבורטור ? אולי זה יכול להיות קשור לצ'וק ? כמות הדלק+אוויר ?

 

אני אוכל סרטים...

פורסם
עד לפני כמה זמן הייתי מצליח למשוך עם ה309 בהילוך שני עד לבערך 85-90 קמ"ש...

לאחר שעשיתי את טיפול הקרבורטור פתאום היא מושכת לי רק עד 65-70 וכאילו נתקלת במעצור מסוים.

בום - מורידה חזרה ל 40 ככה...זה לא שיגרתי בכלל.

 

אולי זה קשור לשמן מנוע ולא לטיפול קרבורטור ? אולי זה יכול להיות קשור לצ'וק ? כמות הדלק+אוויר ?

 

אני אוכל סרטים.אתה בוודאי מתכוון לסרטנים!..[/QUOTE]

גש מחר לינקו בעייתך קשורה לקרבורטור ולא לשמן, ינקו יבדוק ובוודאי יסדר ותוכל ללכת גם להצגת תאטרון ולא רק לסרטים!

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

חחח גם על זה חשבתי לרגע...תודה בנאדם :-)

אני רק מקווה שפשוט לא דפקתי את הגיר עם המשיכות האלה...דווקא היא לא התאמצה יותר מדי.

בלאי זה עניין בלתי נמנע...אבל לא נראה לי שהגעתי לרמות מסוימות כאלה של שחיקה.

×
×
  • תוכן חדש...