Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7672 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני משתמש במערכת פיוניר 50*4 עם רמקולים INOX (לא משהו מוכר, 200 שקל)

הבעיה שלי היא שכשאני עושה FAD לרמקול הימני, שומעים באסים נקיים וחזקים, כנ"ל לשמאלי. כשאני שם על האמצע (כך ששומעים בשני הרמקולים) הבאסים יורדים והופכים למעין "טיקים" כאלו... בלי חום ותהודה...

 

הקטע הוא, שזה קרה פתאום אתמול... אחרי שאני משתמש ברמקולים כבר כמה חודשים בלי בעיות, כך זה התחיל בלי שום אזהרה...

 

מה הסיכוי הכי גבוה?

א. שפתאום נדפקו הרמקולים.

ב. שפתאום צריך לשים מגבר בשביל לשמוע באסים טובים בשתיהם בו-זמנית (כמו שאני שומע כשאני שם רק על אחד מהם)

ג. אולי בעיה זו היא בעיה מוכרת וקיימת דרך לסדר זאת?

פורסם

איזה פאדיחות.... אני לא מאמין ש+ ו- כ"כ משפיעים.... תודה רבה חבר'ה !!

 

כמעט קניתי מגבר כבר... אולי אני אשחיל פה עוד שאלה:

 

יש לי אלמנט 4 אוהם 150W שמחובר מאחור במגש במרכז (מגש שאני בניתי מעץ עבה ואיכותי במיוחד!בצדדים יש את ה-6*9 המעפנים ובאמצע האלמנט של 150W של רמקולים ביתיים, אך הוא 4 אוהם)

 

כרגע האלמנט לא מחובר, הייתי מאוד רוצה לחבר אותו כסאב... אין לי מושג איזה מגבר לקנות, התקציב שלי הוא עד 500 ש"ח. ראיתי מגברים ב-ZAP אך אני לא מבין בזה כ"כ ואשמח לעזרתכם.

 

תודה רבה שוב!

×
×
  • תוכן חדש...