Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רוצה לשמוע קטע? הלכנו אני וחבר שלי להתקין באלמנט החמישי צ'יפ...

עזוב את הקטע שניסו לשחק איתנו שיש לאפסולוט שני צ'יפים אחד של 30 כח ואחד של 40-45 כח

אחד עולה 1800 אחד עולה 2400 ...

 

מי בא להתקין את הצ'יפ???

הבחור מ E&A עם ההונדה.. ואנחנו הכרנו אותו!

תנסה לשאול את E&A על ג'נטים ...

תקבל תשובה כזאת ...

אין בעיה למכור לך ג'נטים רק בוא ניסע לפורטל לבחור מה אתה רוצה :?

פורסם
תנסה לשאול את E&A על ג'נטים ...

תקבל תשובה כזאת ...

אין בעיה למכור לך ג'נטים רק בוא ניסע לפורטל לבחור מה אתה רוצה :?

:lol: תאמין לי אין להם בושה לאנשים האלה...

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

בארץ ישנם שני יבואנים של ציפים

אי אנד איי היבואנים של אפסולוט

גיא פרילינג היבואן של סופרציפס ושל תוכנות שהוא מתכנת

אלו הן החברות היחידות שמיוצגות בארץ ותוכל למצוא את תוספת ההספק באתרים הרישמיים של החברות

אפסולוט 212כס סופרציפס 200כס

תעשה את השיקול שלך אני מאמין שתהיה מרוצה מכל בחירה שתעשה

×
×
  • תוכן חדש...