Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני רציני!

תיראו אולי יצע לי שם של אחד שלא מצדד בפעילות הנוכחית של המועדון (קובי), אבל ידידי אין לי שום אינטרס, ואפילו לא הקטן שבהם, לראות את מועדון החמש דועך.

כפי שציינתי בעבר (עד לפני כשנתיים), הייתי חבר המועדון. לאחר תועלת מינימלית, ותחושה של אי שייכות - בזמני המיפגשים היו במרכז הטניס, ופשוט לא היה שום הבט חברתי מעניין, הבכירים היו יושבים על כוס בירה בפנים, השאר מסתכלים על המכוניות - החלטתי לעזוב.

 

מאחר ואני יושב בחו"ל לזמן מוגבל (אני מקווה), אני לא יכול לתרום באופן ישיר.

אני מוכן להתחייב מעל מדיום זה שאחזור להיות חבר מן המניין במועדון (ואדרבן אחרים לעשות כמוני), במידה ומספר שינויים (כולל אלה שקובי סיכם) יתקיימו. להלן הצעותי:

1. קיום ראלי שנתי - מסע מקצועי, מתוקשר אשר ישווק גם בחו"ל בצורה מקצועית (ופתוח לרכבים מעניינים), יעזור להפצת שם המועדון, והטמעת התחביב בארץ. אין לכם מושג כמה רבים מבין אספני הרכב הם יהודים. משיחות שלי עם כמה, הנני בטוח שבהינתן התירוץ הם יבואו. אינני מדבר על ראלי לונדון - ירושליים, אלא ראלי של המועדון, בחסות המועדון, אך ורק בישראל מהגולן ועד אילת. מתחייב.

2. ביצוע וניהול מאגר מעודכן ואמיתי של ספקי חלקים ושרותים -בארץ ובחו"ל - לשימוש חברי המועדון. כולל עזרה ביבוא וטיפול מול הרשויות.

3. ניהול מאבק אמיתי ורציף מול משרד התחבורה בנושא מיסוי יבוא רכב אספנות מחו"ל. הורדת המיסוי

4. המועדון צריך לשקול להקים שירותי חניה לחברי המועדון -בתשלום חודשי כמובן-. הרעיון הוא ליצור איחסון וחניה לכלי רכב אשר יהיו בסטנדרד של אספנות: סגור, שמור, מרווח, אסטטי. לא מבקש סיבסוד רק את החסות והדחיפה של המועדון. אני בטוח כי יש למעלה מ-20 רכבים בכל זמן נתון שמחייבים שימוש במיתקן מעיין זה.

 

בברכה אלעד שרגא

 

1954Lancia Aurelia b20 gt

1964ALFA romeo Sprint Speciale

1982Renault 5 Turbo2

1988LAncia Delta Integrale

1974Norton Commando

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שלום,

אני רציני!

תיראו אולי יצע לי שם של אחד שלא מצדד בפעילות הנוכחית של המועדון (קובי), אבל ידידי אין לי שום אינטרס, ואפילו לא הקטן שבהם, לראות את מועדון החמש דועך.

כפי שציינתי בעבר (עד לפני כשנתיים), הייתי חבר המועדון. לאחר תועלת מינימלית, ותחושה של אי שייכות - בזמני המיפגשים היו במרכז הטניס, ופשוט לא היה שום הבט חברתי מעניין, הבכירים היו יושבים על כוס בירה בפנים, השאר מסתכלים על המכוניות - החלטתי לעזוב.

 

מאחר ואני יושב בחו"ל לזמן מוגבל (אני מקווה), אני לא יכול לתרום באופן ישיר.

אני מוכן להתחייב מעל מדיום זה שאחזור להיות חבר מן המניין במועדון (ואדרבן אחרים לעשות כמוני), במידה ומספר שינויים (כולל אלה שקובי סיכם) יתקיימו. להלן הצעותי:

1. קיום ראלי שנתי - מסע מקצועי, מתוקשר אשר ישווק גם בחו"ל בצורה מקצועית (ופתוח לרכבים מעניינים), יעזור להפצת שם המועדון, והטמעת התחביב בארץ. אין לכם מושג כמה רבים מבין אספני הרכב הם יהודים. משיחות שלי עם כמה, הנני בטוח שבהינתן התירוץ הם יבואו. אינני מדבר על ראלי לונדון - ירושליים, אלא ראלי של המועדון, בחסות המועדון, אך ורק בישראל מהגולן ועד אילת. מתחייב.

2. ביצוע וניהול מאגר מעודכן ואמיתי של ספקי חלקים ושרותים -בארץ ובחו"ל - לשימוש חברי המועדון. כולל עזרה ביבוא וטיפול מול הרשויות.

3. ניהול מאבק אמיתי ורציף מול משרד התחבורה בנושא מיסוי יבוא רכב אספנות מחו"ל. הורדת המיסוי

4. המועדון צריך לשקול להקים שירותי חניה לחברי המועדון -בתשלום חודשי כמובן-. הרעיון הוא ליצור איחסון וחניה לכלי רכב אשר יהיו בסטנדרד של אספנות: סגור, שמור, מרווח, אסטטי. לא מבקש סיבסוד רק את החסות והדחיפה של המועדון. אני בטוח כי יש למעלה מ-20 רכבים בכל זמן נתון שמחייבים שימוש במיתקן מעיין זה.

 

בברכה אלעד שרגא

 

1954Lancia Aurelia b20 gt

1964ALFA romeo Sprint Speciale

1982Renault 5 Turbo2

1988LAncia Delta Integrale

1974Norton Commando

 

תנו לי תנו לי תנו לי..

אופפפפפ

נמאס לי מ"אני אצטרף בתנאי"

סלח לי אלעד אבל הוצאת כמה פיוזים מהראש שלי.

אולי, רק אולי, וסלח לי על ההצעה המאד בלתי הגיונית..אולי..תצטרף ותשנה? תצטרף, תתיצב במשרד המועדון, ותאמר:"חברים יקרים, אני, אלעד, חזרתי מארצות הים ואני מוכן לקחת על עצמי לרכז את נושא רשימת הספקים (מאגר מעודכן)..וכו וכו "

אני בכוונה אומר מאגר מעודכן כי זה הכי קל.

מה אתה אומר?

(נכתב כחבר מועדון)

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
תנו לי תנו לי תנו לי..

אופפפפפ

נמאס לי מ"אני אצטרף בתנאי"

סלח לי אלעד אבל הוצאת כמה פיוזים מהראש שלי.

אולי, רק אולי, וסלח לי על ההצעה המאד בלתי הגיונית..אולי..תצטרף ותשנה? תצטרף, תתיצב במשרד המועדון, ותאמר:"חברים יקרים, אני, אלעד, חזרתי מארצות הים ואני מוכן לקחת על עצמי לרכז את נושא רשימת הספקים (מאגר מעודכן)..וכו וכו "

אני בכוונה אומר מאגר מעודכן כי זה הכי קל.

מה אתה אומר?

(נכתב כחבר מועדון)

אני חושב שזה מה שהוא רשם... הוא אף טרח לרשום את ההצעות שלו לשיפור וייעול המועדון..

 

מאחר ואני יושב בחו"ל לזמן מוגבל (אני מקווה), אני לא יכול לתרום באופן ישיר.

אני מוכן להתחייב מעל מדיום זה שאחזור להיות חבר מן המניין במועדון (ואדרבן אחרים לעשות כמוני), במידה ומספר שינויים (כולל אלה שקובי סיכם) יתקיימו.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

ליאור

 

על קוצו של יו"ד

 

"שאחזור להיות חבר מן המניין במועדון (ואדרבן אחרים לעשות כמוני), במידה ומספר שינויים (כולל אלה שקובי סיכם) יתקיימו".

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
הי דניאל,

 

לגבי הרעיון שמאחורי המגבלה - הגיב כבר בני לפני.

בקשר למגבלת קילומטרז' כתחליף - יש בעית אכיפה ובקרה... הרשויות לא יתקנו תקנה שאי-אפשר לבדוק את מימושה. אני מניח שתסכים איתי שהספידומטר של הרכב (ועוד של רכב אספנות...) הוא המכשיר הכי לא אמין כדי לבדוק את עמידת המכונית בקריטריון הקילומטרים.

בנושא ייחודיות המגבלה בעולם - למיטב ידיעתי היא אינה ייחודית כלל, ואפילו "קלה" יחסית. יש מדינות בהן לרכב אספנות מותר לנסוע רק בסופי שבוע או חגים, ויש מדינות שניתן לנסוע ברכב רק לאירועים מוטוריים. לדעתי המגבלה הזו היא מחיר סביר לחלוטין עבור שלל ההטבות להן אנחנו זכאים.

לפני שיוצאים בקמפיין לשינוי, צריך לבדוק היטב האם זה רצונם של רוב חברי המועדון, או האספנים בכלל. רובנו הגדול לא רואים ברכב האספנות שלנו כלי לתחבורה יום-יומית,

קובי

 

היי קובי,

 

אני כמובן שייך לרוב שעליו אתה מדבר. כמעט ואין מקרה שהייתי רוצה להשתמש ברכב האספנות שלי לפני 9 בבוקר. כפי שכבר אמרתי, זה לא מפריע לי אישית, פשוט רציתי לדעת מה עומד מאחורי זה.

 

לגבי הסידורים שאתה מדבר עליהם במדינות אחרות. שמעתי ממכרים שלי בחו"ל על סידורים כאלה, אבל היה לי רושם שהמגבלות האלה הם בעצם תנאים של פוליסות ביטוח, ולא חלק ממעמד האספנות עצמו.

 

בכל מקרה, תקנות האספנות שלנו הן די ליבראליות, לעומת מה שקיים בכמה מדינות. למשל, באיטליה אסור כנראה לבעל הרכב לעבוד בעצמו על האוטו, וחוקי הרישוי בגרמניה כנראה מאוד מקשות להעלות מחדש על הכביש רכב שאיחר לטסט. המון מכוניות תקינות נרקבות שם במחסנים בגלל זה, אבל מצד שני מהוות "תורמות איברים" מצויינות בשביל שאר העולם :-)

דניאל באום

פורד פיאסטה 1100 1987

www.type34.info

פורסם
היי קובי,

 

אני כמובן שייך לרוב שעליו אתה מדבר. כמעט ואין מקרה שהייתי רוצה להשתמש ברכב האספנות שלי לפני 9 בבוקר. כפי שכבר אמרתי, זה לא מפריע לי אישית, פשוט רציתי לדעת מה עומד מאחורי זה.

 

לגבי הסידורים שאתה מדבר עליהם במדינות אחרות. שמעתי ממכרים שלי בחו"ל על סידורים כאלה, אבל היה לי רושם שהמגבלות האלה הם בעצם תנאים של פוליסות ביטוח, ולא חלק ממעמד האספנות עצמו.

 

בכל מקרה, תקנות האספנות שלנו הן די ליבראליות, לעומת מה שקיים בכמה מדינות. למשל, באיטליה אסור כנראה לבעל הרכב לעבוד בעצמו על האוטו, וחוקי הרישוי בגרמניה כנראה מאוד מקשות להעלות מחדש על הכביש רכב שאיחר לטסט. המון מכוניות תקינות נרקבות שם במחסנים בגלל זה, אבל מצד שני מהוות "תורמות איברים" מצויינות בשביל שאר העולם :-)

הסיבה לאיסור הנסיעה בין 7-9 בימי חול היא פשוטה-מניעת האפשרות לשימוש יום יומי ברכב.

ובאמת,יחסית לשאר מדינות אירופה חוקי רכב האספנות שלנו די ליבראליים,מפני שישנן מדינות באירופה(הולנד לדוגמא)שמקשות על תנועת רכבי אספנות הרבה יותר מבארץ.

בגרמנייה חוקי הרישוי נוקשים,וקשה מאד להחזיר רכב שהיה יותר משנה ללא רישוי,וזאת על מנת להצעיר את צי הרכב.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

להלן הצעותי:

1. קיום ראלי שנתי - מסע מקצועי, מתוקשר אשר ישווק גם בחו"ל בצורה מקצועית (ופתוח לרכבים מעניינים), יעזור להפצת שם המועדון, והטמעת התחביב בארץ. אין לכם מושג כמה רבים מבין אספני הרכב הם יהודים. משיחות שלי עם כמה, הנני בטוח שבהינתן התירוץ הם יבואו. אינני מדבר על ראלי לונדון - ירושליים, אלא ראלי של המועדון, בחסות המועדון, אך ורק בישראל מהגולן ועד אילת. מתחייב.

 

בני, חבל על השליליות. אוקיי אתן הצעה.

אני לא בישראל אבל אם המועדון יהייה מעוניין לנסות ולקדם את רעיון הראלי שהיצעתי אני יקדיש ממרצי זמני וכספי לקידום הרעיון. אני מתחייב למשימה. קידום הראלי בחו"ל יהיה באחריותי.

מספיק טוב?

 

תחשבו על זה:

ראלי אשר מתחיל בחיפה חונה בגולן ביומו הראשון, יורד לירושליים ביומו השני, משם לאילת. ומסתיים בחיפה ביומו השלישי. מרחק 1000 מייל.

מוגבל ל 40 מכוניות תחת בחירה מקפידה של איכות, ייחודיות, וספורטיביות. אוכל טוב, מלונות טובים, אווירה.

 

לדוגמה:

http://www.vintagerallies.com/newEngland/

הייתי בראלי של NEW ENGLAND השנה עם הלנציה אורלייה. היה מ-ד-ה-י-ם.

 

אני בטוח שבשילוב האקזוטיות הארץ ישראלית העניין מרחבי העולם יהיה עצום!

בקרוב?!

 

אלעד

פורסם

היו הרבה דיונים על ראלי בן יומיים שלושה וזה לא כל כך פשוט.

 

לא כל החברים מוכנים לארוע שנמשך יותר מלילה אחד.

ואגב, רק לרענן את זכרונך, היו ארועים כאלה.

בכל מקרה, קבל ח"ח על היוזמה ועכשיו אני מבין שאין לך תנאים או "מידה" להצטרף למועדון.

אז עצה לי אליך: הצטרף, ברר מתי הישיבה הקרובה של הועד, הצע את הצעתך ובוא לדיון.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
ליאור

 

על קוצו של יו"ד

 

"שאחזור להיות חבר מן המניין במועדון (ואדרבן אחרים לעשות כמוני), במידה ומספר שינויים (כולל אלה שקובי סיכם) יתקיימו".

אני תמיד אמרתי שאהבה אמיתית היא אהבה ללא תנאים :)

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
היו הרבה דיונים על ראלי בן יומיים שלושה וזה לא כל כך פשוט.

 

לא כל החברים מוכנים לארוע שנמשך יותר מלילה אחד.

ואגב, רק לרענן את זכרונך, היו ארועים כאלה.

בכל מקרה, קבל ח"ח על היוזמה ועכשיו אני מבין שאין לך תנאים או "מידה" להצטרף למועדון.

אז עצה לי אליך: הצטרף, ברר מתי הישיבה הקרובה של הועד, הצע את הצעתך ובוא לדיון.

מי ישלם את כרטיס הטיסה?? תודה ידידי:-)

הרעיון הוא חסות מלאה של המועדון, אבל אם נצתרך להקים מל"כר בנפרד אפשרי.

בהתאם לרוח התחביב בעולם, אירוע מסוג זה - שיקושר באופן מלא למועדון - מתבסס על קריטריון בחירה. אפשרי בהחלט. ילה אני פותח שירשור בנושא.

 

אני די "צעיר", אבל מתי היה אירוע ראלי למעלה מיום אחד?

 

אלעד

פורסם

מטולה

חצרים (פעמים)

ונדמה לי גם אילת (אני "מהזקנים" אז לא כל כך זוכר...)

הכעס שלי נבע על ההתניה.

לא על כך שאתה בחו"ל....

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

כחבר ותיק במועדון החמש הינני רוצה להביע דעתי בנושא זה.

 

לדעתי יש כאן היסחפות של הכותבים לנושאים שוליים ולא לעיקר.

למועדון החמש יש מטרות והן מפורטות בתקנון ובאתר:

1. שימור מכוניות ישנות וקלאסיות באמצעות הגברת התודעה הציבורית לעיניין

2.עמידה מול גופים ממלכתיים ופרטיים ( משרד התחבורה , מכס , חברות הביטוח , ועוד) על מנת להקל על אחדקת רכבים אלה

3.עידוד ושימור כל סוגי הרכב הקלאסי בישראל

4.פיתוח התרבות המוטורית בישראל

5.תרומה למלחמה בתאונות הדרכים בארץ

ועוד מטרות , אבל אלו העיקריות .

 

מה הישגי המועדון העיקריים ?:-D

1. קביעת מעמד רכב אספנות בתקנות התעבורה

2. השגת הנחות משמעותיות לביטוח חובה וצד ג'

3. השגת האפשרות ליבוא רכב אספנות מחו"ל לישראל

4. הגברת המודעות בארל לנושא רכב אספנות

 

בארצנו הקטנה יש לא מעט עמותות : איכות סביבה , שיפור תרבות הנהיגה , שמירה על זכויות בעלי החיים , עמותות תיירות , ועוד מאות עמותות .

מה המשותף לכל העמותות - עיניין מרכזי לכלל ולא לפרט , רוב ההישגים שלהן מגיעים לאחר שנים של מאמץ , ולפעמים נראה שאולי נכדיינו יזכו לראות את פרי עמל עמותות אלה.

אבל אף אחד אינו שואל שם : " מה ייצא לי מזה? "

 

אני בטוח שלמועדון החמש יש עוד הרבה משימות לא פשוטות , אבל כדי שיוכל לנצח בהן חייבים להתלכד תחת המיטריה הזו ולתת לו את הכוח .

אם מחר תצא תקנה חדשה , שתקשה עלינו , מי ירוץ למשרד התחבורה ? מועדון החיפושיות או נציג מועדון פורד? !!!:?

 

:-D ולכל מי שהתלבט עד עתה אני בטוח שמחר בבוקר יצטרף לכוחותיינו.:-D

 

ועוד הערה קטנה בשוליים - מאחר והוצאות המועדון הינן קבועות ברובן ( אנחנו לא מפעל ייצור )

אזי ככל שיהיו יותר חברים ניתן יהיה להפחית את דמי החבר השנתיים .:-D !!!

 

דני

פורסם

ל-DJ-DAN

 

מילותיך חקוקות בסלע!!!

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

אמרתי זאת כל פעם ואחזור על זה שוב:

 

אני לא רוצה לחזור למועדון שפועל בצורה לא פורמלית (נקודה !).

 

כאשר יקום המועדון הפורמלי הראשון - אני יהיה בין המצטרפים הראשונים (גם אם יקראו לו מועדון ה-5).

 

אני חוזר ואומר - אין לי כבר כל כוונה "לתקן" את המועדון. זכותו להשאר כמו שהוא.

אני מתקומם רק נגד רצונו של המועדון לייצג אותי ! שייצג את חבריו - לא את כל השאר. מדובר על עמותה פרטית וככזאת לא מייצג את כלל הציבור אלה רק את הציבור שמהווה חלק ממנה.

 

הי סורין,

 

זה לא חוכמה לנדב אנשים אחרים, כשאתה "יושב על הטריבונה" מהצד. אתה משדר מסר של "קודם תראו לי שאתם רוצים להשתנות, ואז אולי אשקול אם לחזור לשורותיכם". בוא ותחזור למועדון, ותוכל לפעול גם בעצמך לשינוי האווירה. אני יודע שניסית לבצע שינוי בעבר ולהיבחר לוועד, אך ללא הצלחה. אז מה? נשארים במועדון וממשיכים לפעול באותה צורה לא-פורמלית שבה אתה מציע לי לפעול. מומנטום יוצרים עם מסה. לי יש מסה לא רעה (בסביבות 100 קילו...), אבל במקרה של מועדון החמש, "מסה" משמעותה הרבה חברים שרוצים לשפר ולשנות (מבלי לפגוע בקיים ובהשגים עד-כה !!!).

בקיצור - או שאתה בפנים, או שאתה "עייצס-גייבר" מבחוץ, שעוד מנסה לנדב אחרים. תחליט.

 

בברכה, ובתקווה לראותך שוב בין שורותינו,

 

קובי


×
×
  • תוכן חדש...