Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חן,

זה שאתה כותב הרבה לא בהכרח מצביע על ידע או חוכמה - בלי להעליב - מצביע בעיקר על הודעות קיקיוניות שיזכו אותך ביחס לא רציני :wink: זה שאתה "ככל שמכיר יותר אנשים אוהב יותר כלבים" כנראה צריכה להיות הזהרה לגבי הרצינות שצריך להעניק לדבריך.:x

זכות כל אחד מאיתנו להחזיק בדעה משלו. ניסיון לכפות את דעתך/רצונך/צרכיך על הכלל היא כבר בגדר רוע ורשעות. אז בו נשאר אמפטים זה לרעיונותיו של זה ולא ננסה לבנות בישראל חברה רעה ושונה מהמקובל בתחום בעולם.

שוב, בכל העולם מכוניות נועדו לנסיעה ולא לתצוגה. :-D

סורין היקר,

באיזה משפט או אימרה בהודעתי ניסיתי לכפות את דעתי או רצוני על הכלל?!

פשוט צריך להבין ולהפנים שלא קל היה להשיג את ההקלות הנוכחיות,בטח שלא במשרד שרואה בנהג הישראלי סוג של פרה חולבת.

אני אמפטי ופתוח לכל סוג של רעיון,ותמיד מכבד את דעתו של האחר.

ובקשר לידע או חוכמה-תעיין בהודעות של שנינו,ותראה מי תרם יותר לפורום:-P...ולא שאני מזלזל או ממעיט בידיעותיך.

הדעה העקרונית שלי היא שעודף בקשות פשוט יגרום למשרד התחבורה לא להיתייחס לנושא ברצינות.

סה"כ צריך להבין שמגבלת הנסיעה בין 7-9 היא קורבן די קטן ביחס להקלות שניתנו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בנוגע לשינוי תקנות רכב אספנות-כידוע לכולם,הפיכת רכב לסטטוס אספנות היא חד כיוונית,ויש בכך הגיון.

מדובר במקרים רבים ברכבים שעמדו שנים ארוכות ללא טסט,ונימחקו להם חובות בסדר גודל כזה,שאם היה צריך לשלמם,ספק גדול אם הם היו זוכים לשיפוץ.

ברור שמשרד התחבורה לא יסכים למצב שרכב שבוטלו לו כל אגרות הרישוי,יעשה לופ ויחזור לכביש כרגיל אחרי שהרוויח את כל השנים האלו.

אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה,ועודף בקשות קיקיוניות יזכה את המועדון בסופו של דבר ביחס לא רציני.

זהו המחיר שצריך לשלם על מנת לזכות בכל ההקלות-והוא סביר בהחלט!

היי

יש הגיון מסויים במה שאתה כותב.

אולם אם כך, אולי אפשר יהיה להגיע איתם להבנה מסויימת שאם רכב עמד מס' שנים ללא שימוש וחזר לכביש - תידרשנה אותן מס' שנים לפחות של שהייה בסטטוס אספנות ואז יחזור שוב לסטטוס רגיל. כמובן באם בעליו ירצה, ואם ירצה לשלם מעתה ולהבא אגרות שלימות.

 

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
היי

יש הגיון מסויים במה שאתה כותב.

אולם אם כך, אולי אפשר יהיה להגיע איתם להבנה מסויימת שאם רכב עמד מס' שנים ללא שימוש וחזר לכביש - תידרשנה אותן מס' שנים לפחות של שהייה בסטטוס אספנות ואז יחזור שוב לסטטוס רגיל. כמובן באם בעליו ירצה, ואם ירצה לשלם מעתה ולהבא אגרות שלימות.

 

אבי.

אולי מישהו יכול סוף-סוף להבהיר לי מה בעצם הרעיון שעומד מאחורי המגבלה על נהיגה בין 7-9? שמעתי הרבה גרסאות אבל אף פעם לא את הגרסה המוסמכת.

 

לי אישית המגבלה הזאת לא מפריעה. רק בשני מקרים התפתיתי להפר אותו. כאשר אני לוקח את האוטו לטסט ורוצה להגיע למוסך מוקדם, ופעם אחת כאשר מסיבות טכניות לא יכולתי להשתמש באוטו הרגיל, ורציתי להשתמש ברכב האספנות שלי כדי לקחת את הילדים לבית הספר. בשני המקרים עמדתי בפיתוי.

 

עם זאת, אני תוהה אם לא עדיף לשאוף להמיר את המגבלה הזאת - שבכל זאת היא ייחודית בעולם למיטב ידיעתי - במגבלה על קילומטראז' שנתי. לדעתי זה גם יספק את הדאגות לגבי ביטוח, וגם לגבי השימוש ברכב אספנות לצורך העבודה של הבעלים. זה גם הרבה יותר נהוג במדינות אחרות שיש להם מעמד דומה לזה של הרכב אספנות.

דניאל באום

פורד פיאסטה 1100 1987

www.type34.info

פורסם

המיגבלה של 7-9 החלה מהרצון של משרד התחבורה להגביל את רכבי האספנות לתחביב ולא לשימוש לצרכי עבודה (אגב, כתוב גם בתקנה בפירוש שהרכב לא ישמש לעיסוקו של בעליו. הם דרשו בתחילה הגבלה על הבוקר ועל אחה"צ (17-19 אם איני טועה...) אבל הצלחנו לשכנע אותם לרדת מהעץ.

זאת עדות אישית כי הייתי בצוות המועדון שהכין את התקנות והוביל את המאבק למענן.

יו"ר המועדון אז היה יוסי בראל ומגיע לו הקרדיט על ניהול מאבק מוצלח נגד התקנות של רכב מיושן שפגעו בנו מאד ומכאן גם הדרך להטבות נטו (לא רק ביטול מיגבלות) היתה קצרה.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
המיגבלה של 7-9 החלה מהרצון של משרד התחבורה להגביל את רכבי האספנות לתחביב ולא לשימוש לצרכי עבודה (אגב, כתוב גם בתקנה בפירוש שהרכב לא ישמש לעיסוקו של בעליו. הם דרשו בתחילה הגבלה על הבוקר ועל אחה"צ (17-19 אם איני טועה...) אבל הצלחנו לשכנע אותם לרדת מהעץ.

זאת עדות אישית כי הייתי בצוות המועדון שהכין את התקנות והוביל את המאבק למענן.

יו"ר המועדון אז היה יוסי בראל ומגיע לו הקרדיט על ניהול מאבק מוצלח נגד התקנות של רכב מיושן שפגעו בנו מאד ומכאן גם הדרך להטבות נטו (לא רק ביטול מיגבלות) היתה קצרה.

תודה בני.

 

האם לדעתך מגבלה על קילומטראז' שנתי לא היתה משיגה למעשה את אותה המטרה?

דניאל באום

פורד פיאסטה 1100 1987

www.type34.info

פורסם

יכול להיות..אבל לא כדאי להציע כי אז ממשלתנו היקרה תיקח את זה ולא תחזיר את זה....

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

עצה קטנה (שתגרור אחריה התנפלות כמו כל תגובה כאן)

 

תעשו כבר אתר נורמלי, האתר של המועדון מיושן ופשוט ובחלקו לא עובד, כמו למשל הדף של "אביזרים". אפילו העיתון לא מוזכר באתר. אני הכנתי פעם לוגו יפה שאף אחד לא השתמש בו.

 

כל ה"חלונות" לציבור, האתר וגם הפורום הזה פשוט לא משרים רצון גדול להצטרף למועדון.

 

These are my $0.02

Bel Paese, Brutta Gente - mica sono pazzo, sono pazzi gli altri che accettano tutto! io almeno dico 'questo e' sano, questo e' malato, qui c'e' il bene, qui c'e' il male'... a voi tutto questo dolore sembra giusto. a me no. io mi devo difendere...

פורסם

אין מה להתנפל על דבר נכון או טענה נכונה.

מה שאני יכול לאמר שנושא האתר הוא על שולחן הועד.

היות ואני לא דובר המועדון אז אולי שנחום יאמר את דברו בעניין.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

אני מוכן לתרום מעט מאמץ ולהכין גרפיקה לאתר, חוץ מהלוגו.

לגבי HTML וכולי אין מצב שבמועדון אין מישהו שלא שיודע להתעסק עם הדברים האלה ולהרים תוך יומיים אתר הרבה יותר טוב, מבנה האתר פשוט מאוד.

 

אתר רציני צריך להיות ערוך בצורה אחידה, עם פונט ואייקונים קבועים, וקישורים שעובדים.

ותרשמו כבר DOMAIN נורמלי.

זה עולה גרושים.

Bel Paese, Brutta Gente - mica sono pazzo, sono pazzi gli altri che accettano tutto! io almeno dico 'questo e' sano, questo e' malato, qui c'e' il bene, qui c'e' il male'... a voi tutto questo dolore sembra giusto. a me no. io mi devo difendere...

פורסם

אני חושב שליאור ברוך הציע לעשות את זה פעם, לא?

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם

הראשונים שחייבים להפיק מסקנות הם החברים הותיקים והפעילים של המועדון (דוגמת קובי) שחייבים לפעול בתוך המועדון לשינוי האווירה. רק אז יווצר המומונטום לשינוי.

הי סורין,

 

זה לא חוכמה לנדב אנשים אחרים, כשאתה "יושב על הטריבונה" מהצד. אתה משדר מסר של "קודם תראו לי שאתם רוצים להשתנות, ואז אולי אשקול אם לחזור לשורותיכם". בוא ותחזור למועדון, ותוכל לפעול גם בעצמך לשינוי האווירה. אני יודע שניסית לבצע שינוי בעבר ולהיבחר לוועד, אך ללא הצלחה. אז מה? נשארים במועדון וממשיכים לפעול באותה צורה לא-פורמלית שבה אתה מציע לי לפעול. מומנטום יוצרים עם מסה. לי יש מסה לא רעה (בסביבות 100 קילו...), אבל במקרה של מועדון החמש, "מסה" משמעותה הרבה חברים שרוצים לשפר ולשנות (מבלי לפגוע בקיים ובהשגים עד-כה !!!).

בקיצור - או שאתה בפנים, או שאתה "עייצס-גייבר" מבחוץ, שעוד מנסה לנדב אחרים. תחליט.

 

בברכה, ובתקווה לראותך שוב בין שורותינו,

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

הנה דוגמא קטנה למה שהכנתי לפני כמה חודשים + דוגמא לכפתור

5clublogo1.png

Bel Paese, Brutta Gente - mica sono pazzo, sono pazzi gli altri che accettano tutto! io almeno dico 'questo e' sano, questo e' malato, qui c'e' il bene, qui c'e' il male'... a voi tutto questo dolore sembra giusto. a me no. io mi devo difendere...

פורסם
אני חושב שליאור ברוך הציע לעשות את זה פעם, לא?
מה שנקרא, עובדים על זה.

 

בימים אלו מסתיים איפיון אתר האינטרנט החדש של מועדון החמש, בשת"פ עם הגורמים הרלוונטים במועדון ובוועד. תוך זמן לא רב, יועלה אתר חדש לאוויר.

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
אולי מישהו יכול סוף-סוף להבהיר לי מה בעצם הרעיון שעומד מאחורי המגבלה על נהיגה בין 7-9? שמעתי הרבה גרסאות אבל אף פעם לא את הגרסה המוסמכת.

 

לי אישית המגבלה הזאת לא מפריעה. רק בשני מקרים התפתיתי להפר אותו. כאשר אני לוקח את האוטו לטסט ורוצה להגיע למוסך מוקדם, ופעם אחת כאשר מסיבות טכניות לא יכולתי להשתמש באוטו הרגיל, ורציתי להשתמש ברכב האספנות שלי כדי לקחת את הילדים לבית הספר. בשני המקרים עמדתי בפיתוי.

 

עם זאת, אני תוהה אם לא עדיף לשאוף להמיר את המגבלה הזאת - שבכל זאת היא ייחודית בעולם למיטב ידיעתי - במגבלה על קילומטראז' שנתי. לדעתי זה גם יספק את הדאגות לגבי ביטוח, וגם לגבי השימוש ברכב אספנות לצורך העבודה של הבעלים. זה גם הרבה יותר נהוג במדינות אחרות שיש להם מעמד דומה לזה של הרכב אספנות.

הי דניאל,

 

לגבי הרעיון שמאחורי המגבלה - הגיב כבר בני לפני.

בקשר למגבלת קילומטרז' כתחליף - יש בעית אכיפה ובקרה... הרשויות לא יתקנו תקנה שאי-אפשר לבדוק את מימושה. אני מניח שתסכים איתי שהספידומטר של הרכב (ועוד של רכב אספנות...) הוא המכשיר הכי לא אמין כדי לבדוק את עמידת המכונית בקריטריון הקילומטרים.

בנושא ייחודיות המגבלה בעולם - למיטב ידיעתי היא אינה ייחודית כלל, ואפילו "קלה" יחסית. יש מדינות בהן לרכב אספנות מותר לנסוע רק בסופי שבוע או חגים, ויש מדינות שניתן לנסוע ברכב רק לאירועים מוטוריים. לדעתי המגבלה הזו היא מחיר סביר לחלוטין עבור שלל ההטבות להן אנחנו זכאים.

לפני שיוצאים בקמפיין לשינוי, צריך לבדוק היטב האם זה רצונם של רוב חברי המועדון, או האספנים בכלל. רובנו הגדול לא רואים ברכב האספנות שלנו כלי לתחבורה יום-יומית, והמצב הקיים בהחלט משביע רצון. מי שמעוניין לנסוע לעבודה - שלא ירשום את רכבו כ"אספנות". התהליך אינו הפיך, וחן פרחי נתן הסבר מאד משכנע מדוע. "סוף מעשה במחשבה תחילה", ולכן קשה לי לקבל תלונות של חברים שפתאום רוצים להחזיר את הרכב לסטטוס רגיל. היה צורך לחשוב על זה מראש, ולא להעביר את הרכב ל"אספנות" או לא לקנות רכב שכבר נמצא בסטטוס. כפי שנאמר כאן הרבה פעמים בעבר, יש אולי נושאים חשובים יותר בהם המועדון צריך לטפל - משאיות, טסט אחד בשנה וכו'. אז לפני שמועדון החמש "מבזבז" את מכסת השתדלנות שלו אצל הרשויות, צריך לוודא היטב שהמטרה קולעת לצרכיהם של רוב החברים.

 

בברכה,

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

מסכים עם כל מילה, גם של קובי.

העובדה היא שהרבה בעלי רכב אספנות נהנים מהיתרונות שמקנים המאבקים של המועדון...מבלי שהם חברים בפועל. אני מרבה לראות רכבי אספנות שנוסעים לפני השעה תשע בבקר....אני שומע על מגמה של רוכבי קטנועים שבשל מחירי הביטוח הגבוהים מחפשים דו גלגליים ישנים על מנת לשלם ביטוח מופחת.

צריך להזהר בענין הזה...שלא יתפוצץ לנו בפנים

 

אריה...

סיטרואן DS

בעיקר סיטרואן..


×
×
  • תוכן חדש...