Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רציתי לדעת מה מקנה להיות חבר מועדון החמש ומה העליות של הדבר ?

והאם יש הגבלה כלשהי בסוג הרכב או שנת הרכב ?

 

תודה מראש יוסי

טופס הרשמה באתר המועדון

http://www.netvision.net.il/~dror/registration.doc

אנא צור קשר עם מזכירות המועדון

 

מקנה חברות בעמותה על כל המשתמע מכך .

 

אין מגבלה על רכב מסוג מסויים או שנה .

 

בברכה

משה

Morris- Motoring in a BIG way...economically

...Peugeot - Vous pourrez toujours compter sur votre voiture

..!"Si c'est une "203

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תיקון:

 

הרשמה ראשונית + דמי חבר לשנה 350 שקל .

חידוש לכל שנה נוספת - 200 שקל .

 

מקבלים עם ההרשמה:

חוברת טובטומוביל אחרונה , קלאסיקון אחרון ,

סיכת חבר לדש הבגד , מדבקת מועדון החמש לשימשת הרכב

אלבום העשור , בהפקת מועדון החמש , עשרות דפים עם תמונות של

כלי רכב של חברי מועדון החמש , כתבות , פרסומות מהתקופה ההיא ...

 

מומלץ .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם
כחבר ותיק במועדון החמש הינני רוצה להביע דעתי בנושא זה.

 

לדעתי יש כאן היסחפות של הכותבים לנושאים שוליים ולא לעיקר.

למועדון החמש יש מטרות והן מפורטות בתקנון ובאתר:

1. שימור מכוניות ישנות וקלאסיות באמצעות הגברת התודעה הציבורית לעיניין

2.עמידה מול גופים ממלכתיים ופרטיים ( משרד התחבורה , מכס , חברות הביטוח , ועוד) על מנת להקל על אחדקת רכבים אלה

3.עידוד ושימור כל סוגי הרכב הקלאסי בישראל

4.פיתוח התרבות המוטורית בישראל

5.תרומה למלחמה בתאונות הדרכים בארץ

ועוד מטרות , אבל אלו העיקריות .

 

מה הישגי המועדון העיקריים ?:-D

1. קביעת מעמד רכב אספנות בתקנות התעבורה

2. השגת הנחות משמעותיות לביטוח חובה וצד ג'

3. השגת האפשרות ליבוא רכב אספנות מחו"ל לישראל

4. הגברת המודעות בארל לנושא רכב אספנות

 

בארצנו הקטנה יש לא מעט עמותות : איכות סביבה , שיפור תרבות הנהיגה , שמירה על זכויות בעלי החיים , עמותות תיירות , ועוד מאות עמותות .

מה המשותף לכל העמותות - עיניין מרכזי לכלל ולא לפרט , רוב ההישגים שלהן מגיעים לאחר שנים של מאמץ , ולפעמים נראה שאולי נכדיינו יזכו לראות את פרי עמל עמותות אלה.

אבל אף אחד אינו שואל שם : " מה ייצא לי מזה? "

 

אני בטוח שלמועדון החמש יש עוד הרבה משימות לא פשוטות , אבל כדי שיוכל לנצח בהן חייבים להתלכד תחת המיטריה הזו ולתת לו את הכוח .

אם מחר תצא תקנה חדשה , שתקשה עלינו , מי ירוץ למשרד התחבורה ? מועדון החיפושיות או נציג מועדון פורד? !!!:?

 

:-D ולכל מי שהתלבט עד עתה אני בטוח שמחר בבוקר יצטרף לכוחותיינו.:-D

 

ועוד הערה קטנה בשוליים - מאחר והוצאות המועדון הינן קבועות ברובן ( אנחנו לא מפעל ייצור )

אזי ככל שיהיו יותר חברים ניתן יהיה להפחית את דמי החבר השנתיים .:-D !!!

 

דני

שלום דני,

 

נושא השרשור הוא "כיצד ניתן להגדיל את מספר החברים במועדון ?"

הסקירה החשובה שהבאת אודות מטרות המועדון לא נותנת מענה לשאלה הזו.

אני חבר בתנועה לאיכות השלטון, כיוון שמטרותיה חשובות בעיני. בניגוד לי, יש רבים שאינם משלמים את דמי החבר, על אף שהם מצדדים במטרות התנועה, כיוון שנוח להם שהעבודה נעשית מבלי שזה יעלה להם אגורה.

 

מעצבן ? כן. אלה החיים ? גם כן.

 

אם מועדון החמש רוצה להגדיל את חשיפתו ואת מידת האטרקטיביות שלו, עליו לנקוט בצעדים שיתנו מענה ברור לשאלה "מה יוצא לי מזה?".

 

אני לא כותב זאת בקנטרנות, אלא מתוך נסיון של לא מעט שנים בשיווק.

הרצאות על ציונות, גם אם הן חקוקות בסלע, מעייפות את רוב המאזינים. ומאזינים עייפים לא ממהרים לשלוף את הארנק.

 

נתתי בהודעתי הראשונה מספר הצעות שיגדילו את האטרקטיביות של המועדון למצטרפים חדשים. נדמה לי שקובי נתן הצעות נוספות (וחזר על אחת או שתיים שלי :mm_yeah: )

זו הדרך היחידה להעלאת מספר החברים. יש לגשת לסוגייה הזו בדיוק כפי ש YES ניגשת למבצע להגדלת מספר המנויים. תכנים טובים + שיווק.

פורסם

עוד נקודה:

 

לעיתים קשה לגשת לחברי מועדון החמש במפגשים ולפתוח שיחה, ניסיתי יותר מדי פעמים והיחס לא נעים - גם כשמגלים עניין או הבנה ברכב מסויים פוטרים אותך באיזה המהום מנומס או שלא מתייחסים בכלל. לא אכתוב כמו אחרים על "גישה אליטיסטית" אבל יש בהחלט ריחוק והרגשה של "ילד עוף מפה אתה מפריע לגדולים לדבר" .

 

סליחה אם זה פוגע במישהו ואין כוונה להכליל, ויכול שזה ככה בגלל שאני לא יודע איך לתקשר אבל זה קרה לי ולעוד מספר מכרים שלי.

 

ייתכן שאני כותב מתוך מרירות אישית אבל זו ההרגשה.

מצד שני אני יכול גם לשער למה זה. בטח יש הרבה אנשים שמציקים, מטרידים, נוגעים במכוניות וכו' וכבר נמאס לכם. לשם דיוק בנושא הזה, המצב במפגשי הצפון הרבה יותר טוב. בת"א קשה קשה...

 

ויש גם ,מה לעשות, ברנז'ות וחברים שנהנים להפגש כל שבוע באותו מקום ולדבר עם אותם אנשים ספציפיים על אותו בורג ספציפי . לא שזה רע... זה קיים בכל קבוצה. רק נקודה למחשבה לגבי אנשים שבאים לראות את המועדון. לכן הרעיון שהציעו פה של "חונך" נשמע מצויין.

Bel Paese, Brutta Gente - mica sono pazzo, sono pazzi gli altri che accettano tutto! io almeno dico 'questo e' sano, questo e' malato, qui c'e' il bene, qui c'e' il male'... a voi tutto questo dolore sembra giusto. a me no. io mi devo difendere...

פורסם

כמו שאני תמיד אומר, בכל קבוצת אנשים גדולה, יש את הטובים, ויש את החארות

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם

שלום לכולם

 

ראשית אני מסכים אם זה שהמועדון דיי רדום. ואנשים נתנו פו לא מעט רעיונות לשיפור.

לתת רעיונות זה לא כל כך קשה. לבצע אותם זה לא תמיד קל כל כך.

לכן כל אחד שיש לו רעיון אז בבקשה. אבל תן גם דרך לבצע אותו .

לפי מה שאני יודע מועדון ה-5 הוא מועדון ללא מטרות רווח וטוב שכך. לכן צריכה להיות אווירה של משפחה אחת גדולה.שאחד יעזור לשני ולא יחפש מה לא טוב אצל השני.

 

ברצוני לציין שהצתרפתי למועדון קיבלתי "אלבום" עם תמונות של מכוניות ישנות שכבר ממיזמן לא אקטואלי (וצריך דחוף אחד חדש יותר) ובזה נגמר עינין ההיצתרפות שלי...

אז נכון אף אחד לא בא אלי ושאל אם אני צריך עזרה...

אבל כול אחד שאני ניגשתי אליו שמח לעזור לי ואף הוביל אותי לאנשים הנכונים שיכולים לעזור לי:אירית.ארנון.קובי מילוא.משה כץ. משה אזולאי.זמי ועוד רבים נוספים.

אני מנסה תמיד לעזור לכל אחד שצריך עזרה ושכל אחד לפחות ינסה...

אם מישהו צריך :

ירון 050-6822722 וגם בימי שישי במיפגשים:-)

להשתמע

ירון

פורסם

שלום לכל המגיבים,

 

תודה על התגובות , הרעיונות ,

צריך לזכור דבר חשוב והוא שיש מעט מידי חברים שנרתמים לעשיה , וכרגיל העומס מתרכז ברובו אצל קבוצה קטנה .

כל רעיון לשיפור מבורך , ויועלה בפורום הועד .

 

המשך שבוע טוב לכולם.

Morris- Motoring in a BIG way...economically

...Peugeot - Vous pourrez toujours compter sur votre voiture

..!"Si c'est une "203

פורסם
עוד נקודה:

 

לעיתים קשה לגשת לחברי מועדון החמש במפגשים ולפתוח שיחה, ניסיתי יותר מדי פעמים והיחס לא נעים - גם כשמגלים עניין או הבנה ברכב מסויים פוטרים אותך באיזה המהום מנומס או שלא מתייחסים בכלל. לא אכתוב כמו אחרים על "גישה אליטיסטית" אבל יש בהחלט ריחוק והרגשה של "ילד עוף מפה אתה מפריע לגדולים לדבר" .

 

לכן הרעיון שהציעו פה של "חונך" נשמע מצויין.

אני מוכנה להיות חונכת שלך! מסכים???

אנא הזדהה במפגש הבא שתגיע אליו , אני מבטיחה לך שתראה את הדברים באור שונה, אהה יש לי איזה ממליץ או שניים, פנה בבקשה לSUBARU MAN למשל.

ובנתיים נחזור לרצינות , אשמח לעמוד לרשותך בה"פ

אירית

דרך אגב אתה יודע מה פרוש הכינוי המילולי שבחרת בו???

פורסם
אירית יקרה, אני צריך לקבל תוספת סיכון מהמועדון.

אף פעם אי אפשר לדעת מי עומד מהצד השני של ההודעה הפרטית וחופץ לפגוש אותי ביום שישי...

 

:shock:

TELL ME ABOUT IT,הברנש המפורזל הזה בטח בטריפ של טטנוס, קח יוזמה ACE

אירית

פורסם
מועדון החמש צריך להיות הגוף המלכד והמאחד את כל המועדונים

 

לא הוא לא.

לכל מועדון צריכה ואף חייבת להיות הזהות שלו, מי שיבחר להיות חבר בכמה מועדונים זכותו (ויש כאלה).

מועדון החמש לא צריך להפוך לMICROSOFT של רכבי אספנות בארץ.

Bel Paese, Brutta Gente - mica sono pazzo, sono pazzi gli altri che accettano tutto! io almeno dico 'questo e' sano, questo e' malato, qui c'e' il bene, qui c'e' il male'... a voi tutto questo dolore sembra giusto. a me no. io mi devo difendere...

פורסם

 

לא הוא לא.

 

לכל מועדון צריכה ואף חייבת להיות הזהות שלו, מי שיבחר להיות חבר בכמה מועדונים זכותו (ויש כאלה).

מועדון החמש לא צריך להפוך לMICROSOFT של רכבי אספנות בארץ.

כאן אתה טועה, כי הישגים מול גופים גדולים אפשר להשיג רק כגוף גדול.

תבוא קבוצה כמו מועדון אלפא (סתם אני זורק, בתור דוגמא) עם 100 חברים (לא חושב שיש 100 אבל לא חשוב) למשרד התחבורה? נראה לך שיקחו אותם ברצינות?

בגלל זה בדיוק צריך שמועדון ה-5 יהיה גוף גדול שמאחד תחתיו את כל המועדונים הקטנים.

סבבה, אני חבר במועדון פורד, אז מה? אני חבר גם במועדון ה-5 מהסיבה הזו בדיוק.

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם

 

לא הוא לא.

 

לכל מועדון צריכה ואף חייבת להיות הזהות שלו, מי שיבחר להיות חבר בכמה מועדונים זכותו (ויש כאלה).

מועדון החמש לא צריך להפוך לMICROSOFT של רכבי אספנות בארץ.

VELOCE

השוואה לא נכונה, MICROSOFT על אף היותו אחד מנושאי הדגל בתחום המיחשוב, מטרתו הינה כלכלית עיסקית, תחרותית, מועדון החמש הנו ארגון ללא כוונות רווח (מלכ"ר) שמטרותיו כלל וכלל לא נוגעות לתחומים הללו , אחת המטרות היא למשל קידום וייצוג האינטרסים של בעלי כלי רכב אספנות, נראה לך שניתן להגיע לתוצאות טובות מול הרשויות כאשר אנחנו מדברים בכמה שפות??? נכון , זכותו של כל אחד להיות חבר באיזה ארגון שהוא רוצה, מצידי גם בעמותת רקדני בלט בעלי שתי רגליים שמאליות סתם....השאלה האם אתה מבין מי אנחנו ולמה אנחנו???, אין מניעה למי שחבר במועדון החמש להיות חבר במועדון מאופיין כמו גם לא חייב חבר במועדון מאופיין להיות חלק ממועדון החמש, אלא אם ברור לו שהמועדון המאופיין אמנם יספק לו בידור ועיסוק לשעות הפנאי אולם לא יהיה זה שירוץ לקדם את ענייניו מול הרשויות, האם נראה לך שמישהו ברשויות יתייחס ל"ארגון" בעל 20 חברים???

לא כדאי שנהייה ארגון בעל אלפי חברים מישהוא יוכל להתעלם????

אירית

פורסם

ודוגמא לעזרתו של גוף גדול עבור קבוצה מצומצמת היא ההרחבה של תקנת האספנות למשאיות ואוטובוסים שהתקבלה הודות, בזכות, מועדון החמש.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/


×
×
  • תוכן חדש...