Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7680 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפעמים שאני מטייל ביער אני נתקל במכוניות נטושות שנזרקו להם שמה. ולא תגידו שזה אוטו של משהו שמטייל גם, כי השמשה מנופצת, או שהאוטו זרוק באיזה מדרון.

הייתה תקופה שביער ליד יוקנעם היו פול מכוניות נטושות.........

אותם נראה לי אפשר לפרק? לא?

פורסם

לפעמים שאני מטייל ביער אני נתקל במכוניות נטושות שנזרקו להם שמה. ולא תגידו שזה אוטו של משהו שמטייל גם, כי השמשה מנופצת, או שהאוטו זרוק באיזה מדרון.

הייתה תקופה שביער ליד יוקנעם היו פול מכוניות נטושות.........

אותם נראה לי אפשר לפרק? לא?באיזה יער ליד יוקנעם היו פול מכוניות נטושות?

ודרך אגב, גם אותם לא ניתן לפרק ללא אישור מהבעלים, אלא אם כן בא לך להסתבך עם המשטרה..

פורסם

לפני חמש שנים בערך, היער שהיום בנו את הטיילת מעץ ליד הנחל היו ממש קרוב לנחל זרוקות 3 מכוניות

בדרך למגדל השמירה הייתה זרוקה מכונית וביער בצד השני של יוקנעם(דהיינו יער מול אסם)היו זרוקות גם כמה

×
×
  • תוכן חדש...