Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7680 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

אני מקווה שזהו הפורום הנכון כי לא היתי בטוח איפה לשים הודעה זו...

בכל מקרה, מצאתי גולף נטושה לאחר תאונה חזיתית, היא כבר בלי צמיגים, אבל יש לה עוד הרבה חלקים יפים ומענינים שבטח יכולים לעזור למישהו...

מישהו כאן בפורום צריך משהו?

ומה ניתן לעשות עם זה (האם יש מקום שקונה את זה?)

בכל מקרה, אשמח לעזור למי שצריך חלקים, ראיתי שהכל נראה די שלם חוץ מהקדימה שחטף מכה רצינית...

מי שרוצה נא להגיב בזריז כי אני לא יודע כמה זמן זה יהיה זרוק שם עד שמישהו ירים את זה...

 

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

אין דבר כזה רכב נטוש - לכל רכב יש בעלים ואם תפרק ללא אישור מהבעלים החוקיים, כל חלק שהוא, אתה מבצע עבירה!!!

 

 

לידיעתך.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

אין דבר כזה רכב נטוש? נראה לי שלא הבנת מה כוונתי.

הרכב זרוק באמצע שום מקום לאחר תאונה חזיתית והוא עומד שם כבר כמה זמן.

הרכב ננטש.

זה קורה הרבה במדינתנו גם בלי תאונה חזיתית כשהבעלים מתעצל לקחת את הרכב למזבלה... או למכור לפירוקיה...

...Carpe Diem

פורסם

עדכון:

מדובר ברכב בעל ציר קדמי עם בלמי דיסק, וסאןרוף מקורי (כך נראה). אני מניח שזה הדגם ספורט של הרכב?!?

בכל מקרה, מי שמעונין שיצור קשר כאן או בה"פ.

תודה,

צביקה

...Carpe Diem

פורסם
אין דבר כזה רכב נטוש? נראה לי שלא הבנת מה כוונתי.

הרכב זרוק באמצע שום מקום לאחר תאונה חזיתית והוא עומד שם כבר כמה זמן.

הרכב ננטש.

זה קורה הרבה במדינתנו גם בלי תאונה חזיתית כשהבעלים מתעצל לקחת את הרכב למזבלה... או למכור לפירוקיה...

תקשיב טוב טוב לסיפור שחוותי בגיל 22 ואולי תלמד משהוא בחיים.

הייתה לי מיני במצב ביינוני ומצאתי בפרדס ברחובות מיני נטושה במצב גרוטאה זנוחה.

במשך איזה 4 חודשים פירקתי לה את כל החלונות,כסאות,תת שילדה אחורית,כל הדלתות,צמת חשמל ועוד ועוד.

לאחר 4 חודשים הגעתי לפרק את ידית ההילוכים וקפצו עלי 3 שוטרים.

מסתבר שהם מחפשים אותי כבר 3 חודשים וכל פעם שבאתי ולקחתי משהוא מהרכב הנטוש, נוספה במשטרה תלונה על גניבת חלקי חילוף מהאוטו.....סבא של בעל האוטו גר באזור וכל פעם שנעלם משהוא הוא רץ למשטרה להתלונן.

כדי להבהיר את העניין, בעל האוטו באמת נתש אותו,זה הסבא שהתלונן כל פעם.

היו נגדי איזה 12 תלונות פתוחות.

אחרי 48 שעות באבו כביר (חוויה שאני מקווה שלא אחזור עליה לעולם) ולאחר מספר ימים הגענו לעיסקת טיעון שאני אקנה את כל החלקים חדשים ואחזיר את האוטו למצבו הקודם (בעצם הרבה יותר טוב מהקודם, אבל זאת הייתה העיסקה!).

ג'קי מאוטו מיני עשה עלי את החודשית, ביום אחד.

אז אל תבוא ותספר לנו פה סיפורים על נתוש, אין כזה דבר!!!

מקוה שהפנמת, יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הבנתי מה אתה אומר אבל אתה לקחת משטח פרטי (פרדס של מישהו) ואילו רכב זה נמצא בשטח ציבורי.

בכל מקרה, אבדוק את מאגר המכוניות הגנובות וגם אברר במשטרה מה מצב הרכב.

 

צביקה

...Carpe Diem

פורסם
אין דבר כזה רכב נטוש? נראה לי שלא הבנת מה כוונתי.

הרכב זרוק באמצע שום מקום לאחר תאונה חזיתית והוא עומד שם כבר כמה זמן.

הרכב ננטש.

זה קורה הרבה במדינתנו גם בלי תאונה חזיתית כשהבעלים מתעצל לקחת את הרכב למזבלה... או למכור לפירוקיה...

יא חביבי אתה מתחכם.

אם ביום בהיר אחד הרכב שלך יגנב - יסעו עליו עד שיתנגשו במשהו ויזניחו אותו באיזושהיא פינה רחוקה ונטושה - האם הרכב שלך נטוש כי אינך יודע היכן הוא מצוי????

 

האם תאפשר לי לפרסם בפורום את מיקומו כדי שאחרים יוכלו לגשת ולפרק ככל העולה לרוחם????

 

הבנת את זה ברוך???

 

ולידיעתך - הבעלים יכול לפנות לפירוקיה והיא תגרור את הרכב על חשבונה !!!! - הוא יעדיף את האופציה הנ"ל על תשלום קנס לעיריה/מועצה מקומית בגין פינוי הרכב!!!

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

חס וחלילה לא מתחכם, ולא ניסיתי, אשמח אם תתקן את טעותי.

אני יודע שהפירוקיה תגרור על חשבונה - השאלה אם הוא יודע / איכפת לו?

כפי שאמרתי לא אגע ברכב לפני בדיקה במאגר המכוניות הגנובות באתר המשטרה וכן בקשר ישיר עם המשטרה עצמה.

אני לא גנב ולא רוצה לגנוב, ואני מתנצל אם קיבלת רושם כזה.

לא פרסמתי את מיקומו, רק אמרתי שמצאתי.

הבןאדם גם לקח את הג'אנטים ועוד כל מיני דברים שכנראה היו חשובים לו, וכן המנוע מפורק שם ונראה כאילו מישהו עבד על האוטו ו"ניקה" מה שהיה חשוב לו, ולא איזה גנב בשלוש דקות...

שוב - כפי שאמרתי - אני אבדוק לפני שאני יקח אפילו גומיה...

 

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

כמו שאמר ירון.פ ,עזוב אותך מהרכב הזה שלא יהיו בעיות .. עם יתברר שהרכב גנוב אז המשטרה תתחיל לשאול אותך כמו - מי אתה?מאיפה הבאת את הרכב הזה?מה הקשר שלך לרכב הזה? וכדומה ..

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם

אם מסתבר שהרכב נטוש באמת, אחרי שביררת במשטרה צור איתי קשר בפרטי אני אצטרך כמה חלקים.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

דיר-באללק לא נוגעים ברכב מבלי שאין לך רשות מפורשת לגעת בו מהבעלים הנוכחים שלו!

חבל שבאמצע חווית הפירוק (שהיא כיפית, אני מודה - גם אני הייתי הולך לפירוקיות ומפרק מרכבים אבל ברשות!) פתאום תראה מאזדה מצ'קלקת עליך. עם אורות דרך מהבהבים וגוון מפחיד של כחול-אדום.

 

באותו רגע שהשוטר עוד לא יתחיל אפילו לשאול אותך "מה אתה עושה פה?" הברכיים שלך ירעדו כ"כ חזק, שאפילו צביקה פיק לא יכול לייצר כזה פיק ברכיים. הקול שלך ירעד כאילו מישהו תלש לך את הב.... והגרון שלך יהיה יותר יבש מידיים שנרחצו עם סינתבון!

זו חוייה מאוד לא נעימה שהשוטר מבקש ממך תעודת זהות ורישיון שאתה אכן בעל הרכב.

וזה עוד לפני שתנסה לספר לו למה הידיים שלך כ"כ שחורות, למה הרכב הזה מפורק ולמה יש לך סט מברגים על המושב...

 

בדר"כ מי שיתקשר יהיה השכן/ה התורנית שאין להם מה לעשות חוץ מלשבת בחלון ולתצפת על העוברים ושבים - הם יהיו הראשונים להרים טלפון למשטרה כי הם חושבים שזה יגיע למכוניות שלהם! והמשטרה צריכה לייצר כותרות.

 

לא נעים, וחבל! :puppydoge

על דברים כאלה חיים שלמים יכולים להתחרבן (על תיק פלילי שמעת?)

עברתי לכתובת חדשה

(יותר מדי בעיות בהתחברות-משתמש).

פורסם

בפעם המי יודע כמה, אני לא יגע ברכב בלי רשות. אני לא אוהב פונט גדול וצבעוני אז אני לא יטרח.

אתה מוזמן לעלעל בהודעות שלי לאורך ההיסטוריה בפורום ולראות שאני לא איזה טמבל/גנב/...

ההצעה היא תיאורטית בלבד ללא מימוש עד שיש אישור סופי.

כרגע הרכב לא מופיע במאגר הרכבים הגנובים ומחר אתקשר למשטרה שאחראית על האיזור שם.

מי שרוצה, שישלח בפרטית ואם זה יהיה רלוונטי נוכל לדבר.

תודה,

צביקה

...Carpe Diem

×
×
  • תוכן חדש...