Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוצעו לי שני מגברים למכירה שניהם בעלי 4 יציאות.

האחד של חברת בוס במחיר 400 ש"ח המגבר אינו חדש והשתמשו בו כמעט חודשיים.

השני מגבר של חברת מאגנה חדש לחלוטין במחיר של 600 ש"ח.

מכיוון שאינני בקיאה במחירים ובאיכות של אודיו לרכב הייתי רוצה לשמוע את דעתכם בנושא.

מה עדיף והאם המחיר הוגן?

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא יודע לאיזה רמה את מצפה אבל בכל אופן שניהם לדעתי זבל....

WWW.TURBO-JET.CO.IL טורבו ג'ט- פיתרונות בלחץ מים גבוה-ניקוי מחליפי חום, הסרת בטון, קילוף טיח וציפויים, חידוש אבנים לסוגיהם ופריצת קווי מים וצנרת.
פורסם

כן אני גם בטוח ששמעת את שניהם בדיוק וקבעת עובדות בשטח..[לצורך העניין היא אפילו לא ציינה דגם ואתה ישר קופץ..] רק כי שמעת[ולא דרך אוזנייך אלה על פי קריאה ראשונית בדיון שלה] זבל סיני..פטתי

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

שניהם אלו לדעתי מגברים מצויינים יחסית למחיר. הבוס הוא מגבר חזק ואפילו אפשר להגיד די איכותי.

 

אני הייתי הולך על הבוס - הוא ללא ספק טוב יותר מהמגנט.

 

בהצלחה.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם
תביאי לי את הדגמים של המגברים ואני אגיד לך אם זה שווה...

הדגמים הם:

בוס:rev 600

ומגנט : : קלאסיק 4000

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
כן אבל חשבת על זה שזה אולי בוס הזיוף ?

בלי דגם אי אפשר לדעת

אתה צודק, אכן מסתובבים הרבה מגברים של בוס ואחרים שהם מזוייפים. אבל - מה דגם יעזור כאן ?

 

על מנת לדעת שזה לא זיוף צריך לראות את המגבר עצמו. ולא בתמונה - אלא לבחון אותו פיזית.

 

למרות כל האמור לעיל - בהצלחה.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

צריך רק את הדגם שלו ולאמת נתונים באתר החברה ולראות אם הוא זיוף או לא..ממש לא תורה מסיני.

מה גם שהיא נתנה את הדגמים של 2 המגברים שהוצעו לה ..תסתכלו 2 תגובות למעלה ותראו זאת.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אני אישית לא הייתי נוגע במשומש(עקב ניסיון גרוע במשומשים בכלליות) גם אם החזיקו אותו חודשיים בשקית וואקום עם קירור של חנקן נוזלי....

פשוט לא נוגע במשומשים!(לא בכל מה שקשור לאלקטרוניקה, והגברה בכלל!)

פורסם
כן אבל חשבת על זה שזה אולי בוס הזיוף ?

בלי דגם אי אפשר לדעת

 

איך אפשר לזהות זיוף?

הרי הזיופים בימינו הם באיכות מאוד טובה.

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

הבוס ניראה חמוד לפי הנתונים 60 RMS ליציאה ב4 אום

אבל בחו"ל הוא עולה 99.95 דולר זה אשכרה כמו קלפורניה בום בארץ.... זבל

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם
הבוס ניראה חמוד לפי הנתונים 60 RMS ליציאה ב4 אום

אבל בחו"ל הוא עולה 99.95 דולר זה אשכרה כמו קלפורניה בום בארץ.... זבל

תגיד? לא נמאס לך לכתוב שטויות?!?

בגלל שהוא עולה בחו"ל 100 דולר אז זה הופך אותו לזבל, או שווה ערך לקליפורניה בום?

מיקי, תעשה לי טובה ותתחיל להרגע עם ההודעות המטופשות שלך, חסרות כל שחר ובסיס, אשר מתאימות

למישהו שאין לו מושג בתחום הזה.

ואם אין לך מושג - עדיף שתסתום ולא תזרוק שטויות באוויר.

אם יש לי סאב ששווה 3500 ש"ח זה אומר שהוא סאב טוב??

 

לפותחת ההודעה:

אני מקווה מאוד שאת נבונה מספיק לסנן הודעות מטופשות בסגנון הזה כמו של מיקי.

לגבי המגברים, לא כולם שמעו את שניהם, אבל ניתן לסכם בצורה כזו -

אין מגבר ש"נשמע" לא טוב, אלא מגבר שלא עומד בהצהרות.

אם ניקח בחשבון שהם עומדים בהצהרות שלהם, אין סיבה לא לקחת אותם אם הנתונים טובים לנו.

משומשים?

אז מה?

זה שהם משומשים הופך אותם לזבל? ממש לא...

להיפך - אתה מקבל מוצר שנותן את התמורה שלו, בפחות כסף, וללא אחריות, אבל כל עוד שהמגברים

עובדים - אין סיבה שהם לא ימשיכו לעבוד.

רק מי שלא יודע להתקין/להפעיל את הציוד שלו יאמר כי זה לא שווה, או שאת מסתכנת ברכיב

שיתקלקל מתישהו...

יש לי רכיבים ברכב (ומחוצה לו) משנת 92 שעובדים נפלא!

 

בהצלחה

גל

פורסם

קיבלתי עד כה תגובות רבות, אך טרם קיבלתי תשובה האם מישהוא מכיר את המוצר, והאם המחיר בהשוואה למקומות אחריםהוא זול או יקר יותר.

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.


×
×
  • תוכן חדש...