Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מיני PC סלרון איטי בפתיחת VLC עם סרט כלשהו או סדרה

לוקח 5-10 שניות ונמאס מזה

התקנתי אובונטו וזה טס

התקנתי כרום

הפתיע אותי שב 2026 אם אתה מחבר USB DOK צריך לעשות כל מיני דברים כדי שיהיה אפשרות ל Mount אבל עשיתי את זה ועובד בהצלחה.

 

מה עוד מומלץ להתקין? שינויים כלשהו שצריך לעשות?

 

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תחזור בעוד חודש כדי לספר לנו על החוויות שלך עם אובנטו, ואם החזקת מעמד איתו.

אני פעמים התקנתי אובנטו, נשברתי אחרי תקופה קצרה. התאימות לא מושלמת במיוחד עם עברית למרות שיש שיפור כל הזמן.

תוכנית האופיס מבאסת, עבדתי במחשב שלי עם אופיס בן 6 והייתי יותר מרוצה מאופן אופיס גירסה אחרונה.

וככה הייתה הרגשתי לגבי התנהלות כוללת עם הלינוקס.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

אני מדבר כאן נטו על מחשב שמחובר לטלויזיה כדי לראות סרטים או סדרות, ככה שלא חושב שיש סיכוי שאחזור חזרה אם ה VLC יעבוד מהר. היו מקרים גם שחיכיתי 15 שניות,

ולפני שעברתי לאובונטו היום כל הוינדוס נתקע לגמרי ולא זז. אני לא חושב שיש ברירה אחרת לסלרון הזה, פשוט עגלה של מיני פיסי.

עם אובונטו הוא טס, כרגע.

 

מבחינת אופיס לא יהיה מה לעדכן אותך. לא יותקן שם.

מקלדת בעברית עדיין אין שם, אנסה להתקין בקרוב. 

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם
לפני שעתיים, גולדן191 כתב:

הפתיע אותי שב 2026

ממתי המחשב ומה המפרט? איזו מ״ה?

אמנם אנחנו ב-2026, אבל אתה צריך לשפוט את המחשב לפי תאריך ההשקה של הדגם ולפי המפרט.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 8 דקות, sperial כתב:

ממתי המחשב ומה המפרט? איזו מ״ה?

אמנם אנחנו ב-2026, אבל אתה צריך לשפוט את המחשב לפי תאריך ההשקה של הדגם ולפי המפרט.

לא זכרתי אז התקנתי CPU-X על האובונטו הרגע.

המעבד הוא Celeron J4125 

8GB RAM

NVME M2 SSD

 

נרכש בסוף 2022

פורסם

מפרט לא כזה רע למחשב. עם מטרה כמעט יחידה הייתי מנסה אפילו הפצה עם GUI יותר קל מגנום כמו זובונטו או לובונטו. אפשר להתנסות ב LIVE לפני שמתקינים. אם מסתדר לך עם אובונטו אתה לא חייב להחליף כי בסיס המשמשים הגדול אומר שכמעט לכל בעיה אן שאלה יש מישהו שכבר זה קרה לו.

אני עם קובונטו (כולל המחשב זה) כי ה GUI הזה קרוב מנטלית לחלונות ולא מצריך מחשבה איפה נמצאים.

מעבר למקלדת וחבילת גופנים של קולמוס תתקין מה שחסר לך. אם אתה "אמיץ" אתה יכול לנסות להוריד מה שלא צריך.

כרומיום הוא די חזיר זכרון.אם כבר אני מעדיף את השואש שיש לו חוסמי פרסומות ופרטיות הרבה יותר טובים, אבל תעשה מה שנוח לך - זו המהות של לינוקס.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני 1 דקה, borsood כתב:

אני עם קובונטו (כולל המחשב זה) כי ה GUI הזה קרוב מנטלית לחלונות ולא מצריך מחשבה איפה נמצאים.

 

תודה! וגם עוברים מאנגלית לעברית במקלדת כמו וינדוס??

זה מעצבן לעבור באובונטו

אבל סה"כ כסטרימר ? פצצה

VLC טס

פורסם

אפשר להגדיר צירוף מקשים כמו ב windows להחלפת שפה, אצלי זה דרך ההגדרות של keyboard .

מצטרף להמלצה על גרסאות קלות יותר kubuntu, lubuntu.

אם אתה צופה הרבה במדיה לוקאלית הייתי מנסה את kodi כאפליקציה, הממשק מאוד נוח לתפעול

 

כמו כן אני אישית מבטל נעילת משתמש אוטומטית ושומר מסך עבור מחשב שמחובר לטלויזיה, סתם לנוחות

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 33 דקות, הצילינדר השישה עשר כתב:

אפשר להגדיר צירוף מקשים כמו ב windows להחלפת שפה, אצלי זה דרך ההגדרות של keyboard .

 

תודה

התקנת טוויקס?

 

פורסם

חח, ברוך הבא לאובונטו.

יש שתי סיבות לעבוד באובונטו:
1. מכונת פיתוח

2. מכונה שצריכה לעשות מספר משימות ידוע מראש ומצומצם - קינפגת פעם אחת ואתה לא נוגע יותר

 

בתור מחשב לשימוש כלליים לדעתי ההתעסקות הבלתי נגמרת פשוט הורסת את חווית השימוש. 

 

נ.ב

זה כן מעניין לנסות וללמוד.
בעידן מודלי השפה נהיה פשוט ומהיר יותר לסגור מעגל כשיש בעיה, לא צריך לנדוד בין עשרות פורומים. 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

כריס, הבריטי החביב מ-Explaining Computers (אני מאוד מחבב את התוכן שלו) בדיוק הוציא סרטון שעונה על הצורך שלך:

 

 

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

משהו שאני אולי מפספס פה.

להרצת מדייה מודרנית כגון ווידאו 4K עם קודק 265 יש צורך בחומרה מודרנית עם מפענח חומרה בכרטיס ווידאו, לא חושב כי מחשב ישן יכול לבצע זאת. מניסיון, הרצת מדייה כזו על i5 בן 10 עם 12 ג'יגה שמותקן עם ווינדוס 7 64 ביט גורמת למעבד לעלות ל 100%...

פורסם
לפני 4 שעות, אורי מ. כתב:

כריס, הבריטי החביב מ-Explaining Computers (אני מאוד מחבב את התוכן שלו) בדיוק הוציא סרטון שעונה על הצורך שלך:

 

 

מעניין ממש!! 

קיצר הייתי צריך להתקין Kubuntu ואולי זה מה שאעשה ? מעניין.

 

לפני 3 שעות, Haim_gds כתב:

להרצת מדייה מודרנית כגון ווידאו 4K עם קודק 265 יש צורך בחומרה מודרנית עם מפענח חומרה בכרטיס ווידאו, לא חושב כי מחשב ישן יכול לבצע זאת. מניסיון, הרצת מדייה כזו על i5 בן 10 עם 12 ג'יגה שמותקן עם ווינדוס 7 64 ביט גורמת למעבד לעלות ל 100%...

תחפש בגוגל J4125 4K video ואתה תראה שזה מצוין בשביל זה

זה פשוט לא זורם עם וינדוס בכלל

פורסם (נערך)

תסתכל אצלו בערוץ. יש לו סרטונים שהוא משווה מערכות הפעלה שונות של לינוקס, עם פירוט לאיזה שימוש כל אחת מהן מתאימה.

אם אני לא טועה לצרכי הקרנת מדיה הוא מעדיף איזו, גרסה של chromeOS אבל אני לא לגמרי זוכר.

הוא באופן כללי משתמש בחומרה חלשה לצרכים שלו ומחזיק מחשבים וגרסאות תכנה מאוד ישנות (כולל מחשב שמריץ win xp ואופיס xp). 

עריכה אחרונה על ידי אורי מ.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.


×
×
  • תוכן חדש...