Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מכיר את גולדן, ואין לי סיבה להניח שגולדן הוא לא משתמש ממוצע. 

 

נתתי תרחישים מקובלים לשימוש מחשב כזה וכיצד הם עלולים להביא להשתלטות על המחשב.

 

בינתיים הטיעון שלך הוא - סמוך עלי, לא יקרה כלום מניסיון שלי, רק אל תכנס לאתר זדוני או יאשרו משהו בטיפשותם.

 

 

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא חושב שאני נחשב למשתמש ממוצע, כי אני הרכבתי את המחשב שלי וגם התקנתי עם הראוטר שלי Openwrt והממוצע לא יעשה את זה,

אבל יש המון אנשים שמסתובבים בפורומים ברשת ובמיוחד עם העובדה שמאד קל לחפש בגוגל או ב AI,

 

בוא נגיד שאני מעדיף לתת כמה פקודות ולהשקיע שעה-שעתיים בקובונטו במקום להיות על וינדוס 10.

אבל שניכם צודקים בגדול, כל אחד בדברים אחרים.

פורסם
בתאריך 2.4.2026 בשעה 17:57, sperial כתב:

אמנם אנחנו ב-2026, אבל אתה צריך לשפוט את המחשב לפי תאריך ההשקה של הדגם ולפי המפרט.

הכוונה הייתה שבאובונטו, וגם בקובונטו, אם אתה מחבר DOK למחשב, המערכת לא נותנת לך לגשת אליו, אתה צריך לתת פקודה או לאפשר גישה דרך GNOME Disks.

ז"א, הייתי מצפה שאם כבר שמתי את הסיסמא שלי בכניסה לאובונטו/קובונטו, תנו גישה ל DOK, זה אני, הכל טוב.

אבל מצד שני, יש מצב שהלכתי רגע ומישהו בא לחבר לי DOK בלי שאני רוצה, ואז אולי זה טוב.

 

משתמשי WINDOWS לא מכירים את הקטע שצריך לאשר DOK, חיברת וזהו יש לך גישה מלאה אליו.


×
×
  • תוכן חדש...