Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב שיפשף אותי בנזק של 3500 שח

פניתי לביטוח על מנת לתבוע את הביטוח של הפוגע ומסתבר שיש לו רק ביטוח חובה וזהו .

גם שבהתחלה בזמן הפגיעה שעצרנו להחליף פרטים הנהג סירב בתוקף להציג רשיון נהיגה, הנהג הציג רק פוליסת ביטוח חובה.

הביטוח שלי בדק את הפרטים של הנהג הפוגע ואמר שיש לו רק ביטוח חובה (אין מקיף או צד ג)

כמובן שצילמתי את זירת האירוע כולל נזקים.

התייעצתי עם הביטוח שלי והם בתגובה אמרו שיש 2 אפשרויות 

 

להפעיל את הביטוח שלי ושירשם תביעה- ממש לא מסכים לזה.

 

לתקן בעצמי עם הערכת שמאי ואז לשכןר עורך דין ולתבוע את הנהג הפוגע זה תהליך שיכול לקחת המון זמן עם למשפט.

 

הנהג הפוגע לא עונה לטלפונים וזה גם לא מעניין אותו לשתף פעולה. ואני בעצבים מזה.

 

איזה עוד פתרון יש עבורי?

יש לי את התז של הנהג וכתובת- לפי מה שרשום בביטוח שלו.

 

פורסם

אפשרות שלישית זה להפעיל את הביטוח שלך ואז לתבוע את הנהג על עליית פרמיה והשתתפות עצמית. 

עורך דין לא צריך לשכור, מדובר בתביעות קטנות.

נקודה חשובה נוספת, האם תוכל להוכיח את אשמתו בבית משפט ללא ספק?

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

נזק של 3,500 ש״ח לא אמור להרשם בעבר הביטוחי שלך ולגרום עליית פרמיה. אם תערב שמאי וביטוח כנראה תעבור את התקרה של 5,000 ש״ח ותספוג עליית פרמיה, שבצירוף עם השתתפות עצמית תהיה גדולה מ-3,500 ש״ח.

 

מה ההשתתפות העצמית שלך? 

 

להערכתי הדרך הנכונה היא שתתקן את הרכב על חשבונך ותתבע את הפוגע בתביעות קטנות. אני פסימי לגבי הסיכוי לראות ממנו פרוטה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 46 דקות, fatboy1340 כתב:

תוכל להוכיח את אשמתו בבית משפט ללא ספק?

חד משמעית כן.

רואים בתמונות לפי השפשוף שהוא זה שפגע בי לאורך כל הדלת ברכב שלי ואצלו יש שפשוף רק בצד של הטמבון. 

קרה תוך כדי נסיעה בכביש.

 

לפני 19 דקות, sperial כתב:

נזק של 3,500 ש״ח לא אמור להרשם בעבר הביטוחי שלך ולגרום עליית פרמיה.

מחברת הביטוח נאמר לי אחרת. יש השתתפות

פורסם

זה שנציגה טלפונית אמרה לך לא מחייב שזה באמת כך.

במייל שקיבלת בעת רכישת הביטוח אמור להיות קישור לתנאי הפוליסה, תבדוק אם זה מופיע בסעיף של עבר ביטוחי/ דוח תביעות.

 

פורסם
לפני 44 דקות, itzik123 כתב:

זה שנציגה טלפונית אמרה לך לא מחייב שזה באמת כך.

במייל שקיבלת בעת רכישת הביטוח אמור להיות קישור לתנאי הפוליסה, תבדוק אם זה מופיע בסעיף של עבר ביטוחי/ דוח תביעות.

 

פטור מהשתתפות עצמית עד 2490 שח.

השאלה אם זה לא ירשם כתביעה ויעלה לי את הפוליסה...

פורסם

זה לא אמור לקחת הרבה זמן.
תתבע בתביעות קטנות
לא מבטיח שתזכה, או שתצליח להוציא את הכסף מהפוגע ועדיין אפשר וכדאי לנסות
איזה אנשים חראות!

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 8 דקות, סולל הדרך כתב:

זה לא אמור לקחת הרבה זמן.
תתבע בתביעות קטנות
לא מבטיח שתזכה, או שתצליח להוציא את הכסף מהפוגע ועדיין אפשר וכדאי לנסות
איזה אנשים חראות!

ואם חלילה היה פגיעה יותר רצינית?

אני אמור לשלם את הכל רק בגלל שאין לפוגע ביטוח צד ג.

אני רק בעצבים מזה.

פורסם

השתתפות עצמית ועליית פרמיה זה שני דברים שונים.

מה שכתבתי זה לגבי עליית פרמייה.

השתתפות עצמית מה שאמרו לך ו/או כתוב במפרט הפוליסה.

 

לשאלתך לגבי אילו היה נזק גדול יותר - 

לא משנה נזק גדול או קטן, אם יש לך הוכחה ברורה שהוא אשם, אתה אמור לזכות במשפט.

קבלת התשלום בדרך כלל אמורה לקרות אבל יכולים להיות מקרים בעייתיים.

פורסם
לפני כשעה, ANUTKK כתב:

ואם חלילה היה פגיעה יותר רצינית?

אני אמור לשלם את הכל רק בגלל שאין לפוגע ביטוח צד ג.

אני רק בעצבים מזה.

ואם לסבתא היו גלגלים?

בוא נתמקד בבעיה הספציפית שלך ולא נפתח עכשיו תאוריות.

לשאלתך... כן! הוא חתיכת נבלה ואין מה לעשות מלבד לנסות לרדוף אותם דרך בתי משפט והוצאה לפועל. אם יש לך חוש צדק מפותח וכוח פשוט תתבע גם את זמנך, הוצאות משפט.

יכול להיות שזה נבלה שחי מתחת לרדאר ואין לו משכורת מסודרת ואין רכוש על שמו, ככה שאין מאיפה לקחת. אבל אם יש, יש סיכוי להוציא את הכסף. לא הייתי מרים ידיים. 

שלח לו הודעה שיש לו 72 שעות ליצור איתך קשר ולהסדיר את העניין ולא העניין יעבור לטיפול משפטי על כל המשתמע מזה מבחינת העלויות.

 

בהצלחה 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, ANUTKK כתב:

חד משמעית כן.

רואים בתמונות לפי השפשוף שהוא זה שפגע בי לאורך כל הדלת ברכב שלי ואצלו יש שפשוף רק בצד של הטמבון. 

קרה תוך כדי נסיעה בכביש.

 

 

איך בדיוק זה מוכיח את אשמתו? אולי אתה סטית לנתיב שלו?

זה כמו שתעבור באור אדום ורכב אחר יפגע בך בצד (ולא אתה בו)- זה אומר שהוא אשם?

עריכה אחרונה על ידי 2pac
פורסם
לפני 14 שעות, ANUTKK כתב:

אם חלילה היה פגיעה יותר רצינית?

אני אמור לשלם את הכל רק בגלל שאין לפוגע ביטוח צד ג.

אותי מאוד מעצבן שככה זה המצב במדינה. מאפשרים לבן אדם לנסוע בלי ביטוח למעשה. 

מניסיון דומה, נכנס בי מישהו ברכב שלי שחונה. עם הרבה נזק. הפעלתי את הביטוח במקיף, הפסדתי כסף, אבל שהם ירדפו אחריו ויוציאו ממנו את הכסף. 

 

מאחל לך הצלחה! וכמובן, לא להתבאס יותר מדי. ב"ה שזה רק נזק בכסף, שאפשר לתקן, להחליף.. ולהמשיך הלאה.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני 32 דקות, saar5555 כתב:

אותי מאוד מעצבן שככה זה המצב במדינה. מאפשרים לבן אדם לנסוע בלי ביטוח למעשה. 

מניסיון דומה, נכנס בי מישהו ברכב שלי שחונה. עם הרבה נזק. הפעלתי את הביטוח במקיף, הפסדתי כסף, אבל שהם ירדפו אחריו ויוציאו ממנו את הכסף. 

 

מאחל לך הצלחה! וכמובן, לא להתבאס יותר מדי. ב"ה שזה רק נזק בכסף, שאפשר לתקן, להחליף.. ולהמשיך הלאה.

ממש הפקרות.

הוא גם מסרב בתוקף להציג רשיון נהיגה.

אבל כל הפרטים שלו יש לי עפ הפוליסת ביטוח חובה

פורסם (נערך)

כבר קרב לי שהוצגה לי פוליסת ביטוח חובה של רכב אחר.יכולים להציג לך כל מיני מסמכים לא אמיתיים או לא תקפים.

 

הגש דיווח על התאונה במשטרה. האירוע ייסגר במקום, אולם תוכל לקבל פרטי בעל הרכב.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 15 שעות, ANUTKK כתב:

ואם חלילה היה פגיעה יותר רצינית?

אני אמור לשלם את הכל רק בגלל שאין לפוגע ביטוח צד ג.

גם אם יש לו צד ג הוא יכול להכחיש את הפגיעה והביטוח לא ישלם לך.

הביטוח הוא בשבילו, לא בשבילך.

אם הוא פגע בך הוא חייב לך.

בהצלחה רבה ותעדכן

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...