Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש לי גולף 2008 טורבו דיזל
בינואר השנה החלפתי למצבר חדש של VARTA שבדקתי את התאריך שלו (לא זוכר את התאריך המדוייק אבל הוא היה סבבה)
בשבוע האחרון היו 3 פעמים שהרכב לא הניע, היה רעש של טיקטיקטיק מהיר שמזכיר מן יריות 
בשלושת הפעמים הרכב הניע עם כבלים/בוסטר אחרי כמה שניות בנגיעה בנוסף היו עוד פעמיים שהרכב הניע רגיל

יש לציין שבשנה האחרונה עד אזור מאי נסעתי עם הרכב באופן יומיומי כולל נסיעות ביןעירוניות ובחצי שנה האחרונה אופי הנסיעות שלי הפך לנסיעה ארוכה (70 קמ לכיוון) פעם בשבוע + נסיעה קצרה פעם בשבוע
המצבר עדיין תחת אחריות - הייתי בבדיקה של התפוקה של המצבר יום אחרי נסיעה ארוכה ונאמר לי שהוא תקין, יום אחרי הרכב שוב לא הניע, האם תקין זה נכון לאותו רגע ויכול להיות שהוא מתרוקן כלכך מהר?

אשמח לדעת איזה בדיקה אפשר לעשות כדי לשלול בוודאות שזה מצבר, או לאיזה בעל מקצוע מתאים ללכת במקרה כזה
יש לי מד מתח, האם נכון למדוד את המתח מהמצבר בזמן שהרכב לא מתניע וככה לשלול/לוודא האם הבעיה היא המצבר?

פורסם

"רעש של תיקתיקתיק", אומר שיש מתח במצבר. 

אני הייתי בודק דבר ראשון שההדקים מחוברים כמו שצריך (הדוק ולא רופף). 

 

וכן, זו דרך טובה לדעת- למדוד כשהרכב מונע, למדוד כשסיימת נסיעה וכיבית, ולמדוד כשהרכב לא מניע. כך יהיה לך בייסליין להתייחסות. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מצבר 99%. 

את הבדיקה כבר עשית - חיברת מקור מתח חיצוני והמנוע הניע. 

 

אם הסטרטר לא היה תקין, חיבור מקור חיצוני לא היה משנה דבר. 

 

השאלה למה המצבר מגיע למצב הזה תוך פחות משנה...

אם יש לך אפשרת תבדוק צריכת זרם ב Stand By של הרכב, זאת אומרת צריכת זרם במצב כבוי אחרי שמערכת החשמל נכנסה למצב Stand by, שזה משהו כמו 10-20 דקות אחרי כיבוי המנוע ונעילת האוטו. אמור להיות עד 50mA.

 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

תיקתיקתיק שהניע עם בוסטר אומר שהמצבר חלש. אולי יש לך זליגת מתח. יש/היו ברכב אזעקה, איתוראן ישן וכו'?  

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם (נערך)

אחרי שאתמול עשיתי נסיעה ארוכה הערב שוב לא התניע
מתח בזמן נתון לפני ניסיון התנעה - 12.4-12.6V

נפילת מתח בזמן ניסיון הנעה (כששומעים תיקתיק כמו יריות) - מגיע ל6.5-7V

זה נותן אינדיקציה לגבי המצבר?
המצבר עם 2 שנות אחריות, יש עם מה לבא אליהם בטענה לממש אחריות?

מחר בבוקר אוכל להניע עם כבלים ולבדוק מתח, זה יכול לעזור?

אין על הרכב איתורן, או אזעקה, יש קודן ומצלמת דרך שמחוברת למצבר, יכול להיות קשור?
היה על הרכב מגבר שהיה מחובר למצבר, אבל ניתקתי אותו והוצאתי את הפיוז, יכול להיות שזה קשור?

עריכה אחרונה על ידי sagirub
פורסם

לדעתי מצלמת דרך עלולה להיות צרכן זרם ולכן המצבר מתרוקן אם אתה לא נוסע בצורה יומיומית. 

  • אהבתי 1

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

לנתק צרכנים קבועים ולבדוק.

לבדוק כלל מע' אספקת החשמל כלומר מצבר + אלטרנטור (טעינה).

 

"אשמח לדעת איזה בדיקה אפשר לעשות כדי לשלול בוודאות שזה מצבר, או לאיזה בעל מקצוע מתאים ללכת במקרה כזה."

 

פנה לחשמלאי רכב, שיבדוק מצבר + אלטרנטור תחת עומס.

מדבריך לא ברור איפה בדקת קודם, כאשר אמרו לך שהמצבר בסדר, אבל אם זה מי שאמור לתת לך אחריות על המצבר, אז ...

אחרי בדיקה אצל חשמלאי עצמאי, לפחות תוכל לחזור לשם עם הוכחות. (במקרה שזה אכן המצבר).

 

נשמח להתעדכן.

פורסם (נערך)

 מצלמת רכב ממוצעת שמצלמת ב 4K במצב חנייה צורת כ 400 mAh והמצבר שלך כשהוא מלא מכיל 60,000mAh (הנחה של 12V ו 60Ah)

 

חשבתי יותר, אבל גיליתי שבמצב חניה זה אחרת. 

לכן אתה יכול גם להשאיר מצבר מלא עם מצלמה דולקת ולהתניע ולצאת לנסיעה ארוכה כל אולי 5 ימים, אבל נסיעות קצרות גורמות לזה שהמצבר לא יהיה מלא.

 

אם אתה משאיר את המצלמה עם מצבר שהוא רק שליש מלא, ולא נוסע 3 ימים, יכול להיות שיש כאן בעיה כפי שציין @saar5555

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
  • מעניין 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...