Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 19 שעות, shlomiko כתב:

 

הייתי מחליף את הרכב הישן והטוב ברכב גבוה, ספורטאז' או טוסון מנוע 2.0 להבנתי יענו לך על המשבצת 

 

סה-טו.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

גיסתי רכשה לא מכבר פורד קוגה ללא רבב בכמה עשרות לפי ש"ח,  אאל"ט 35-40

 

המכונית נראית מצויין ורעיית פות"ש לא תתבייש להחנות אותה ליד הספורטאז או הטוסון של החברות

עריכה אחרונה על ידי avargel
  • אהבתי 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

אשתי מאוד רצתה להחליף לג'יפון. החלפתי לה לפני 4 שנים לספורטאג' שנת 2018 (בן שלוש שנים אז) עם מנוע 1600. זה ענה על הצורך שלה ברכב גבוה, הוא מאוד אמין והוא לא מאיץ מאוד מהר, אז זה באמת לא חשוב לה. הוא היה זול ב-20,000 ש"ח מאותו רכב בדיוק עם מנוע 2,000 סמ"ק שהיא לא צריכה. זה אגב לא הרכב העיקרי שלנו, אבל היה כזה לתקופה של שנה ועשה עבודה סבירה מאוד גם לשם כך. בדוק איתה אם זה מתאים לה. אני לא מציין את מחירו כי זה השתנה מאז ופחות רלוונטי. שים לב שאתה קונה את הדגם שאינו טורבו, עליו אני לא יכול לחוות דיעה, אבל נדמה לי שיש לו מצמד כפול שתחזוקתו יקרה יותר.

  • אהבתי 1
פורסם

ההונדה עם כל הכבוד רכב מצוין שאין בו טכנולוגיות מיותרות שיכולות להתקלקל ומנוע מהונדס היטב שיחזיק כמו שרכבים חדשים לא יחזיקו . לגופו של עניין בתקציב כזה הייתי מחפש מאזדה 6 במצב טוב או רכב מנהלים דומה, ואם צריכת דלק זה שיקול אז מצטרף להמלצה על רכבים בסגנון ct200 היברידית 

  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)
לפני שעה, sonego78 כתב:

מעניין אותי למה לא ממליצים פה 

על פיג'ו 3008. 2017/18 פרמיום 

בנזין. תמורה מצויינת לכסף במידה ויש אחת מטופלת לפי הספר !

נראה כרכב ממש value for money. 

תודה על ההמלצה, אני הולך כנראה על האוטו הזה. 

האם יש חסרונות בולטים? אפשר לטפל בעצמי? כמו שאני מטפל בהונדה?

יש מחלות ידועות לדגם הזה של 1.6 טורבו? יש מלא איבזור שנת 2018 נראה טוב. ראיתי ביד 2 אפילו עם 70 אלף ק"מ, רכב שבאמת נראה טוב. אני אחד שגם ככה מחזיק לטווח ארוך, לפחות 5 שנים אהיה איתו. 

מה אתם חושבים על ה פיג'ו 3008 1.6 טורבו 2018 כמו שהבחור המליץ?

האם עונה על הדרישות של האמינות? בטיחות ראיתי 5 כוכבים במבחן ריסוק. 

תודה רבה! 

עריכה אחרונה על ידי abagada
פורסם

תנסה ללכת לכיוון של ה1.6 טורבו אבל עם 180 כ״ס במקום ה165, בוצעו בו כמה שדרוגים חוץ מהתוספת 15 כ״ס.

 

הרכב עצמו די מאובזר והוא אחלה vfm, המחלה העיקרית שלו זה ממיר קטליטי שהולך יחסית יותר מהר ובאיזור ה120 אלף ק״מ.

 

מעבר לזה אין משהו מיוחד.

מה שכן צפה לצריכת דלק של 1-11 בערך.

  • רעיון טוב! 1

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם

מדובר ברכב לאישה, אז היא חייבת להיות מעורבת עמוקות בבחירתו. רכב שתבחר בלעדיה עלול לפספס את המטרה, במיוחד במקרה זה, בו לעיצוב, ולכן לטעם, תפקיד נכבד.

 

אני אחזור על מה שאני כותב פעמיים בשבוע:

 

1. בדוק מה האישה צריכה. אלה תנאי מינימום. למשל - בהודעת הפתיחה כתבת פעם 3 מושבי בטיחות ופעם שני ילדים. אלה מצבים שונים שמצריכים רכבים בגודל שונה. ואם יש שנינ לדים אבל השלישי באופק זו סיבה חשובה לרכישת רכב מתאים.

 

2. לבדוק מה האישה רוצה. זה כבר סובייקטיבי וצריך להתחרות עם החברות, למרות שלהבנתי זה מתנגש עם התוכניות ואולי היכולות הכלכליות. במסגרת זו צריך להבהיר גם את סדרי העדיפות שלה.

 

3. להשקיע קצת זמן ומאמץ. החברים כאן הציעו שורה לא קצרה של דגמים, אני מהמר שלפחות את חצי השמות היא לא תקשר לרכב שתראה על הכביש. אז תקדישו כמה שעות לסיור במגרשי הליסינג והטרייד-אין, ושהגברת תתרשם מההיצע ומהתאמתו לצרכיה ולמאווייה. בדרך כלל המגרשים מרוכזים באיזור אחד, ובכמה שעות תוכלו לצמצם את רשימת הדגמים המתאימים לה ולהתמקד בדגמים ספציפיים, כולל כאלה שכלל לא עלו לדיון.

  • אהבתי 5
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אגב בארוחה ענקית עם משפחה וחברים אישתי נשאלה ״מה יהיה הרכב הבא שלך אחרי הגיטיאיי?״

היא ענתה ״משהו ללא מושבים אחוריים ורועש״ חח

 

  • מצחיק 5
פורסם (נערך)

מה הקשר? זה מאזדה 2 על עקבים

אולי אופל אדם על עקבים ?

אם כבר מאזדה CX5

האפשרות החכמה זה וולוו כי לפי הקצב של וולוו הם יחליפו דור עוד 12 שנה 

לכן כל 3 שנים תביא מפירוקיה גריל מודרני בכמה אלפי ש"ח וכולם יהיו בטוחים שכל 3 שנים אתה מתחדש בוולוו חדש

לפי מה שנשמע שהם די אמינים [כמובן לא גרסת הפלאג]

הנה דוגמהhttps://www.yad2.co.il/vehicles/item/f7rx2dbq?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=15&pagination=1

עריכה אחרונה על ידי פשטות
  • מצחיק 3

פורד פוקוס ידני על גפ"ם

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...