Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קונה רכב טוען שאני לא בסדר - שאלה.


פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

שבוע שעבר מכרתי רכב לבן אדם, וידאתי שהבחור שולח מישהו מטעמו לבדוק את הרכב מכיוון שהוא לא יכל פיזית להגיע ורק לאחר שהוא יאשר לי נבצע העברת בעלות ומכירה,

הייתי גלוי בפני האדם - אמרתי לו בגילוי נאות שיש בעיה בממיר קטליטי ובגלל זה המחיר,

האדם טוען כרגע בפניי שאני לא בסדר, שניסיתי ״להעיף את הרכב״,

הסברתי לו שאני לא בדקתי את הרכב, קניתי את הרכב לפני תקופה ללא בדיקה, הרכב משנת 2015 וסביר שיהיה בלאי, הוא קיבל את הרכב מאותו אדם ששלח שיבדוק

בדיעבד עכשיו שוב בעצמו וטוען ש״אטם ראש מנוע או ראש מנוע הלכו״, ״חלונות לא תקינים ויש שמן ומים במנוע״,

אני איש כוחות הביטחון, אני הכי רחוק מנוכל, הייתי גלוי איתו וכל השיחה בוואטסאפ כולל העברת הכסף והמכירה,

אני לא בן אדם של בתי משפט והכי רחוק מכל הדבר הזה,

הרכב נמכר הרבה מתחת למחיר שוק שאנשים מוכרים בגלל התקלה בממיר שהייתי גלוי בפניו (הכל רשום),

מה שמעצבן אותי, וידאתי מולו שהוא שולח מישהו שיבדוק את הרכב, הוא שלח מישהו ואח״כ אישר לי שהוא רוצה את הרכב והעביר כסף וביצענו בעלות.

אני הכי רחוק מנוכל והכי רחוק מלהיות ״רמאי״, הצעתי לו סיוע בסידור החלונות אף על פי שאדם מטעמו  בדק את הרכב,

מה עושים במצב כזה?

אני רחוק שנות אור מהדברים האלה.

  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, Ozal100 כתב:

הוא קיבל את הרכב מאותו אדם ששלח שיבדוק

האדם שהגיע מטעמו

בדק שמן?

בדק מים?

העיר עם פנס להסתכל בתוך המקום שמכניסים שמן למנוע?

מה הלך שם?

תפרט..

 

יכול להיות שהוא לא בדק טוב ועל טעויות משלמים מה אפשר להגיד

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 2 דקות, גולדן191 כתב:

האדם שהגיע מטעמו

בדק שמן?

בדק מים?

העיר עם פנס להסתכל בתוך המקום שמכניסים שמן למנוע?

מה הלך שם?

תפרט..

 

יכול להיות שהוא לא בדק טוב ועל טעויות משלמים מה אפשר להגיד

האדם מטעמו הוא מישהו שהוא שלח לבדוק את הרכב,

אני והקונה לא היינו פיזית במקום,

אני הייתי בעבודה והרכב היה אצל אחי, הוא שלח מישהו לאחי שיבדוק את הרכב, רק אחרי שאותו אדם מטעמו בדק את הרכב הוא אישר לי שהוא רוצה לקנות והוא ביצע העברה,

אני לא מבין מה האחריות שלי, אמרתי לו והייתי גלוי שאני לא מכונאי רכב ואני לא בדקתי את הרכב טרם הקנייה, בגלל זה שיבדוק את הרכב ורק אח״כ שיקנה…..

פורסם
לפני 11 דקות, Ozal100 כתב:

האדם מטעמו הוא מישהו שהוא שלח לבדוק את הרכב,

אני והקונה לא היינו פיזית במקום,

אני הייתי בעבודה והרכב היה אצל אחי, הוא שלח מישהו לאחי שיבדוק את הרכב, רק אחרי שאותו אדם מטעמו בדק את הרכב הוא אישר לי שהוא רוצה לקנות והוא ביצע העברה,

אני לא מבין מה האחריות שלי, אמרתי לו והייתי גלוי שאני לא מכונאי רכב ואני לא בדקתי את הרכב טרם הקנייה, בגלל זה שיבדוק את הרכב ורק אח״כ שיקנה…..

אין לו סיבה לבוא אליך בטענות.

  • אהבתי 5
  • רעיון טוב! 3
פורסם

הוא יכול לבוא בטענות לבן אדם שבדק.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 6

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

העצה שלי.
נתק איתו מגע.
תכתוב לו שהנושא מיצה את עצמו.

ע"פ שלח בודק, יש תאור של הליקוי, מתחת למחיר השוק... אז שיתבע אותך... מה כבר יכול לקרוא.

הכי הרבה תגיע למשפט

רוב הסיכוי שלא

עריכה אחרונה על ידי סולל הדרך
  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 4
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם (נערך)

זה מטריד אותי כי אני לא נוכל ואני לא בן אדם של תביעות וכו, הדברים האלה רחוקים ממני שנות אור.

 

עכשיו הוא שלח לי הודעה שהרכב במצב יותר גרוע ממה שאמרתי, שיש שמן במיכל קירור ושצריך להחליף אטם ראש מנוע או ראש מנוע והוא הכניס את הרכב כרגע למוסך ומטפל בכל במוסך עכשיו.

 

כמו כן אמר שהאדם שהוא שלח זה חבר שלו שלא מבין כל כך ברכבים והוא סמך עליי שאפשר לבדוק רק שמן וגיר ויש עוד תקלות מלבד הממיר,

אני הייתי גלוי ואמרתי לו שיש תקלה בממיר, מעבר לזה אני לא מכיר עוד דברים וגם לא בדקתי.

עריכה אחרונה על ידי Ozal100
  • מעניין 1
פורסם (נערך)

האחריות לבדוק עליו,
לא מעניין אותך איך בדק ואם הבין או לא הבין מה הוא בודק וכו'
החליט להעביר בעלות - בעיה שלו.

 

אתה עדכנת אותו במה שידעת ולא הסתרת כלום,מרגע שהרכב החליף ידיים.. לא בעיה שלך.
 

מעבר לזה, לך תדע מה עבר על הרכב מרגע שעבר לידיו, ומה הוא ממציא וכו',
בקיצור שחרר ותמשיך הלאה,
אנחנו חיים במדינה שלצערנו לא חסר כאלה,
   תעד את התקשורת מולו למקרה ו- אבל ככל הנראה לא תצטרך להשתמש בזה.

ואל תציע לו כלום בשביל "לצאת בסדר" - זה מדרון חלקלק, נתק תקשורת וזהו.

עריכה אחרונה על ידי Gauss
  • אהבתי 5
  • רעיון טוב! 3
פורסם

מצטרף לתגובות מעלי ומוסיף שלמיטב ידיעתי חובת גילוי נאות על המוצר קיימת רק בסוכנות או בסוחר רכב שמוכר ע"פ תו סחר 

כשהרכב נמכר ע"י אדם פרטי - כל נושא הבדיקה תלוי ברצון ובאחריות הקונה בלבד

  • רעיון טוב! 2
פורסם

הוא הבין שאתה אדם טוב והחליט להפיל עליך את כל הבעיות של השכונה. תשחרר וזהו.

לפני כשעה, Ozal100 כתב:

(הכל רשום),

מה שמעצבן אותי, וידאתי מולו שהוא שולח מישהו שיבדוק את הרכב, הוא שלח מישהו ואח״כ אישר לי שהוא רוצה את הרכב והעביר כסף וביצענו בעלות.

הוא אישר לך בכתב? השיחה מוקלטת? 

שמור את זה ותנפנף לו עם זה כל פעם שיבוא להטריד אותך.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם

תודה לכם.

אני ״נלחץ״, כי אני וכל הנושא של ״נוכלויות״ רחוקים שנות אור,

אני מודע קצת לחוק, אבל מנגד, ההרגשה של ״דפקת אותי״, עושה לי רע וזה הסיפור, בנוסף עוד הצעתי לסייע בתיקון תקלה שהוא טוען שיש בחלונות ……..

כנראה שאני צריך לשחרר

  • אהבתי 2
פורסם
Just now, Ozal100 כתב:

תודה לכם.

אני ״נלחץ״, כי אני וכל הנושא של ״נוכלויות״ רחוקים שנות אור,

אני מודע קצת לחוק, אבל מנגד, ההרגשה של ״דפקת אותי״, עושה לי רע וזה הסיפור, בנוסף עוד הצעתי לסייע בתיקון תקלה שהוא טוען שיש בחלונות ……..

כנראה שאני צריך לשחרר

לגמרי לשחרר, גם את מה שהצעת - לא היית צריך להציע,
לא אחזור על הודעתי הקודמת.

  • אהבתי 2
פורסם
לפני כשעה, shlomiko כתב:

מצטרף לתגובות מעלי ומוסיף שלמיטב ידיעתי חובת גילוי נאות על המוצר קיימת רק בסוכנות או בסוחר רכב שמוכר ע"פ תו סחר 

כשהרכב נמכר ע"י אדם פרטי - כל נושא הבדיקה תלוי ברצון ובאחריות הקונה בלבד

זה נכון שגילוי נאות היא חובה של סוחר ועדין תם לב מחייב גם מוכר פרטי לגלות ליקויים מהותיים. הקונה צריך להוכיח שידע מצד שני מכירה במחיר נמוך הוא אינדיקציה לכך שהיו פגמים מהותיים ברכב.

פותח השרשור, אל תתרגש. פשוט נתק מגע ואם צריך תחסום אותו

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

מצד שני, תמחור נמוך אמור לקזז את הפגמים/להיות שקול למימונם עד מחיר מחירון.

 

הקונה הזה נשמע כמו מישהו שמנסה לסחוט ממל עוד כמה לירות.

 

אגב, זכרון דברים - שהוא חוזה מכירה בכתב - יש?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מחזק את המשתמש שאמר "לך תדע מה עבר על הרכב מרגע שעבר לידיו".

 

כמות הפעמים שראיתי רכבים נוחתים באגרסיביות או כמעט נחבטים ברצפה בפסי האטה, למעשה רוב הרכבים בכביש כמעט ולא מאטים בכלל בפסי האטה, פעם אפילו ראיתי את החלק התחתון של רכב שהמריא בפס האטה גבוה...

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...