Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים זה  פוסט 7 מקומות התורן :)

 

אבל יש פה גם קצת יותר שאלות עומק. 

1) מה ההבדל בין הדור החדש של האאוטלנדר (2021 ) לבין הדור הישן יותר? 

 

2) מה ההבדלים ברמות הגימור של האאוטלנדר בדור הישן? 

 

3) האם 5008 מרווח משמעותית מאאוטלנדר? 

 

4)עד כמה מסורבלת הנסיעה בקרניבל? 

 

טווח המחירים הוא באזור ה100 אלף 

אם יש לכם המלצות או טיפים אשמח לשמוע. 

תודה רבה!

פורסם

אין לך מה לחפש לא תמצא אוטלנדרים מתחת ל 2021 עם נתונים טובים זה כמו לזכות בפיס בתור אחד שמחפש

 

לא ראיתי קרניבל אחד במחירים האלו דווקא חידשת לי

 

ופג'ו יש לו את הסיפור של הגיר/מנוע  אם אני זוכר נכון

פורסם

בפיג'ו אין שום בעיית גיר, אבל המנוע היחיד ששווה לשקול הוא ה-1.6 בנזין. כמכונית, היא בשתי ליגות מעל האוטלאנדר. הקרניבל בסגמנט גבוה יותר, והיחידה שהיא מיניוואן אמיתי. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

יש לי כיום סיטרואן c5 aircross  ובעצם הגיר והמנוע אותו דבר ב5008. לא לקנות את ה1.2 ליטר (כבר היה לי גם ) 

 

לדיזל 1.5 יש בעיה עם רצועת קאמפשט.

 

אאוטלנדר היא הבחירה המשעממת ביותר אבל ככל הנראה שיש יותר רכבים מאשר בשאר. 

 

הקרניבל כבר יותר גדול ויותר מפנק השאלה האם לא גדול מידי

פורסם
בתאריך 6.10.2025 בשעה 16:10, menir1 כתב:

בפיג'ו אין שום בעיית גיר, אבל המנוע היחיד ששווה לשקול הוא ה-1.6 בנזין. כמכונית, היא בשתי ליגות מעל האוטלאנדר. הקרניבל בסגמנט גבוה יותר, והיחידה שהיא מיניוואן אמיתי. 

למה? 

1.5 דיזל, מעבר לקאפשטים ואוריאה, מה עוד? 

 

מתלבט איזה מהם יותר אמין. 

פורסם

 

בתאריך 6.10.2025 בשעה 16:48, jpex כתב:

יש לי כיום סיטרואן c5 aircross  ובעצם הגיר והמנוע אותו דבר ב5008. לא לקנות את ה1.2 ליטר (כבר היה לי גם ) 

 

לדיזל 1.5 יש בעיה עם רצועת קאמפשט.

 

אאוטלנדר היא הבחירה המשעממת ביותר אבל ככל הנראה שיש יותר רכבים מאשר בשאר. 

 

הקרניבל כבר יותר גדול ויותר מפנק השאלה האם לא גדול מידי

ראיתי שהוציאו C3 AIRCROSS חדשה עם מנוע היברידי 

• מנוע 1.2 ל' טורבו היברידי מתון עם הספק של 136 כ''ס ממנוע הבנזין ועוד 22 כ''ס מהמנוע החשמלי שנותן הספק משולב של 145 כ''ס.
• אופציה ל - 7 מושבים בתוספת תשלום.
• תאוצה מ-0 ל-100 קמ''ש ב-8.8 שניות, עם מהירות מירבית של 197 קמ''ש.
• תיבת הילוכים דו מצמדית בעלת 6 הילוכים
צריכת דלק משולבת: 5.4/5.5 ליטר ל-100 ק''מ

 

האם זו אופציה טובה? אתה עדיין חושב שיש בעיות עם הסיטרואן? 

פורסם (נערך)

השאלה האם המנוע 1.2 הזה הוא מנוע הpuretech. לא מספיק בקיא במנוע ההיברדי. אם מישהו מכיר נשמח שיפרט.

 

בנוסף זה נראה לי הולך להיות רכב 7 מקומות ממש צפוף זה כביכול 2 רמות מתחת לגודל של 7 מקומות

עריכה אחרונה על ידי jpex
פורסם

מדובר בפיורטק החדש, עברו לשרשרת. אבל אי אפשר לדעת עדיין איזה עיזים מחכות במנוע (ואולי בגיר הרובוטי החדש). 

 

לפני שעה, jpex כתב:

בנוסף זה נראה לי הולך להיות רכב 7 מקומות ממש צפוף זה כביכול 2 רמות מתחת לגודל של 7 מקומות

זה נכון. הוא על אותו עיקרון של אופל פרונטרה, 7 מקומות צפוף ובלי בגאז' בכלל. 

  • אהבתי 1

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם
בתאריך 6.10.2025 בשעה 11:05, jpex כתב:

4)עד כמה מסורבלת הנסיעה בקרניבל? 

 

 

רכב גדול מהחלופות שהצעת. עצם השאלה מלמדת על כך שגישתך אינה כזו של מי שמחפש רכב גדול ככל שניתן. אם אתה חושש מרכב גדול מידי אז אין לך מה לשקול את הקרניבל.

וזה לפני המחיר הגבוה משמעותית שלו

פורסם

אני יותר חושש מאשתי בנושא הגודל של הרכב וכנראה עדיף להתחיל קצת קטן יותר. 

 

בנתיים מהשיטוט שלי נראה שהכיוון הוא על 5008 מהשנים סוף 21-23 (הצורה החדש אבל לא החדשה ביותר) עם מנוע 1.6.

 

מכירים את המנוע 2.0 של גרסת gt ? 

מה ההבדלים בין גרסת הactive וגרסת הpremium ? 

פורסם
לפני 12 שעות, razi_pazi כתב:

 

רכב גדול מהחלופות שהצעת. עצם השאלה מלמדת על כך שגישתך אינה כזו של מי שמחפש רכב גדול ככל שניתן. אם אתה חושש מרכב גדול מידי אז אין לך מה לשקול את הקרניבל.

וזה לפני המחיר הגבוה משמעותית שלו

יש כמה מציאות ביד 2 אם המחירון של הקרניבל גבוה מעניין למה מוכרים במיחר נמוך יחסית

גיר ומנוע אמינים שם.

פורסם
בתאריך 7.10.2025 בשעה 20:08, פיטר גריפין כתב:

למה? 

1.5 דיזל, מעבר לקאפשטים ואוריאה, מה עוד? 

 

מתלבט איזה מהם יותר אמין. 

 

+ נזילות בקולר EGR, קולר חדש עולה למיטב ידיעתי באזור ה3.5 אלף ש"ח. (יתקנו אותי אם יש כאלה שהחליפו ומכירים)

 

לפני שעתיים, jpex כתב:

אני יותר חושש מאשתי בנושא הגודל של הרכב וכנראה עדיף להתחיל קצת קטן יותר. 

 

בנתיים מהשיטוט שלי נראה שהכיוון הוא על 5008 מהשנים סוף 21-23 (הצורה החדש אבל לא החדשה ביותר) עם מנוע 1.6.

 

מכירים את המנוע 2.0 של גרסת gt ? 

מה ההבדלים בין גרסת הactive וגרסת הpremium ? 

 

מנוע ה2.0 הוא המנוע הכי מוצלח לדעתי שמוצע ב3008/5008, מדובר במנוע ה2.0 HDI הוותיק והאמין (גילוי נאות אני בעצמי רכשתי לא מזמן רכב עם המנוע הנ"ל) שמיוצר כבר קרוב ל30 שנה ונפוץ בעיקר ברכבי עבודה (סיטרואן ג'מפי וכו...)

 

למרות שה1.6 בנזין 180 כ"ס מוצלח כשלעצמו במיוחד בהשוואה למנועי בנזין מודרניים מקבילים כמו T-GDI הוא עדיין סובל ממספר מחלות ודורש לעיתים תיקונים לא זולים. (שרשרת טיימינג, מכסה שסתומים, גומיות שסתומים, ממיר חלקיקים, מצערת וכו...)

 

ההבדל בין הפרימיום לאקטיב הוא באבזור, הפרימיום מציעה חלון גג, חבילת בטיחות משופרת עם בלימה אוטונומית שעובדת גם מעל 80 קמ"ש, מושבים עם כוונון חשמלי, בקרית שיוט אדפטיבית כולל שמירת מרחק וכו....

פורסם

דוגמא למשל 

איך ק''מ כזה נמוך ויד 5 ? הרכב לא תקין בעליל ופשוט כל פעם מעבירים יד?

כמה נזק יכול להיות ברכב שלא שווה לתקן אותו ואז לנסוע 

או שזו בכלל עסקה  משתלמת והיידים לא מסגירות כלום 

image.thumb.png.d8a86e9c880d0088eb98002ab748ccda.png

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...