Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אתמול הייתי בכמה מגרשים ונראה שהולך להיות קצת מאתגר למצוא 5008 שהיא לא עם מנוע 1.2

 

בנוסף אין כמו לראות בעיניים את המרווחים במכוניות. 

מבחינת פרקטיות הייתי מעדיף סיטרואן ספייסטוראר אבל כבר הרבה שנים הם עם מנוע puretech 1.2.

 

ה5008 מאוד דומה קצת פחות מרווחת בשורה השניה אבל בשורה השלישית דומה לסיטרואן. 

 

באאוטלנדר אם לא מזיזים את השורה השנייה קדימה אין שום אפשרות להכניס רגלים גם לא של ילדים. 

 

זה די חיזק את ההחלטה ללכת לכיוון 5008

פורסם

זה רכב שהותאם לכסא גלגלים 

גוזרים אותם מכל כיוון בשביל ההתאמות לכסא והתוצאה בפועל גורמת להרבה בעיות ברכב 

אז כנראה אנשים מסתנוורים מהמחיר הנמוך ומהר מאוד מבינים שזה לא תענוג גדול 

בד"כ נכה מחזיק ברכב 3 או 4 שנים מה שאומר שאח"כ הרכב עבר בערך 4 ידים ב4 שנים

כמות הידיים דווקא כן משקפת כאן את מה שקורה עם הרכב אבל זה לא דוגמא שיכולה להשליך על כל הקרניבלים בשוק

פורסם
לפני 34 דקות, jpex כתב:

טוב אתמול הייתי בכמה מגרשים ונראה שהולך להיות קצת מאתגר למצוא 5008 שהיא לא עם מנוע 1.2

 

בנוסף אין כמו לראות בעיניים את המרווחים במכוניות. 

מבחינת פרקטיות הייתי מעדיף סיטרואן ספייסטוראר אבל כבר הרבה שנים הם עם מנוע puretech 1.2.

 

ה5008 מאוד דומה קצת פחות מרווחת בשורה השניה אבל בשורה השלישית דומה לסיטרואן. 

 

באאוטלנדר אם לא מזיזים את השורה השנייה קדימה אין שום אפשרות להכניס רגלים גם לא של ילדים. 

 

זה די חיזק את ההחלטה ללכת לכיוון 5008

מה עם קודיאק? אומנם גיר לא אמין כל כך ונוטה לבעיות אבל חוץ מהגיר שאר הדברים נראים אחלה 

 

לפני 33 דקות, tan tan כתב:

זה רכב שהותאם לכסא גלגלים 

גוזרים אותם מכל כיוון בשביל ההתאמות לכסא והתוצאה בפועל גורמת להרבה בעיות ברכב 

אז כנראה אנשים מסתנוורים מהמחיר הנמוך ומהר מאוד מבינים שזה לא תענוג גדול 

בד"כ נכה מחזיק ברכב 3 או 4 שנים מה שאומר שאח"כ הרכב עבר בערך 4 ידים ב4 שנים

כמות הידיים דווקא כן משקפת כאן את מה שקורה עם הרכב אבל זה לא דוגמא שיכולה להשליך על כל הקרניבלים בשוק

 

כמות משוגעת של ידיים 

פורסם

לא מבין ברכבים אבל מכיר היטיב את הרכב שלי אאוטלנדר 2019

אין שום תקלות\ בעיות מלבד טיפולי שגרה, צריכת דלק אמיתית 60% בעיר 40% מחוצה לה בסביבות 1 ל-8 מינימום 9 .

יש לרכב מחלה בשנתון 2019 2018 (לא ידוע לי על רכב בשנתונים הנ"ל שאין לו את הבעיה הזו) מצלמה קידמית שאחראית על סטיה מנתיב, שליטה אוטמטית באורות גבוהים נדפקה.

החברה מתנערת מאחריות עלות החלפה במוסך תמורת דמי שתיקה!!!! כ4000 ש"ח חוץ מזה מרוצה עד הגג.

פורסם
לפני 4 שעות, דרדס אבא כתב:

מה עם קודיאק? אומנם גיר לא אמין כל כך ונוטה לבעיות אבל חוץ מהגיר שאר הדברים נראים אחלה 

 

היה לי בעבר seat ateca, רכב נחמד וטוב אבל ממש סבלתי מהנהיגה בו. פשוט היה לי לא כיף.  החלפתי אותו לרכב ישן יותר ב5 שנים עם מנוע קטן יותר ונהנתי הרבה הרבה יותר (הרכב - פיג'ו 308 sw) 

 

אז בעיני כרגע פוסל את כל רכבי הקבוצה.

 

לפני כשעה, PINCO כתב:

לא מבין ברכבים אבל מכיר היטיב את הרכב שלי אאוטלנדר 2019

רכב מעולה מבחינת אמינות! ומאוד ניסיתי לכוון את עצמי לכיוונו. אבל מאוד קשה לי שהוא דגם כל-כך נפוץ (כן אני יודע זה סטייה שלי - אני גם אוהב רכבים בצבעים ולא אפור/שחור/ לבן) 

מכיוון שאני בחור גדול וארוך אז מלכתחילה כשאני לוקח את הכיסא אחורה נהיה שם מאוד צפוף. באאוטלנדר פשוט לא יהיה מקום מספיק לילדים בשורה ה3. 

פורסם
לפני 3 שעות, PINCO כתב:

לא מבין ברכבים אבל מכיר היטיב את הרכב שלי אאוטלנדר 2019

אין שום תקלות\ בעיות מלבד טיפולי שגרה, צריכת דלק אמיתית 60% בעיר 40% מחוצה לה בסביבות 1 ל-8 מינימום 9 .

יש לרכב מחלה בשנתון 2019 2018 (לא ידוע לי על רכב בשנתונים הנ"ל שאין לו את הבעיה הזו) מצלמה קידמית שאחראית על סטיה מנתיב, שליטה אוטמטית באורות גבוהים נדפקה.

החברה מתנערת מאחריות עלות החלפה במוסך תמורת דמי שתיקה!!!! כ4000 ש"ח חוץ מזה מרוצה עד הגג.

נראה לי שגם שנתונים מתקדמים יש להם את המחלה הזו

בעיקר בגלל החום בטח

 

אני מחפש אחת שמורה וקשה למצוא

פורסם
בתאריך 13.10.2025 בשעה 14:36, jpex כתב:

היה לי בעבר seat ateca, רכב נחמד וטוב אבל ממש סבלתי מהנהיגה בו. פשוט היה לי לא כיף.  החלפתי אותו לרכב ישן יותר ב5 שנים עם מנוע קטן יותר ונהנתי הרבה הרבה יותר (הרכב - פיג'ו 308 sw) 

 

אז בעיני כרגע פוסל את כל רכבי הקבוצה.

 

רכב מעולה מבחינת אמינות! ומאוד ניסיתי לכוון את עצמי לכיוונו. אבל מאוד קשה לי שהוא דגם כל-כך נפוץ (כן אני יודע זה סטייה שלי - אני גם אוהב רכבים בצבעים ולא אפור/שחור/ לבן) 

מכיוון שאני בחור גדול וארוך אז מלכתחילה כשאני לוקח את הכיסא אחורה נהיה שם מאוד צפוף. באאוטלנדר פשוט לא יהיה מקום מספיק לילדים בשורה ה3. 

בעניין המקום בשורה השלשית כל רכבי ה-7 הסטנדרטיים מבחינת מחיר סובלים מאתה בעיה, לגבי הצבעים אין לך ברירה אלא להקריב את קרבן האמינות על מזבח היופי.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...