Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מידי פעם אני מפרק איזה ארון או קיר ומוצא בפנים פיסות קטנות או גדולות מאוד של עיתונים, לפעמים זה רק בשביל להחזיק איזה קופסת פלסטיק לפני יישום בטון, לפעמים מישהו דחף איזה חבילה של נייר כספייסר.

 

התאריך הוא תמיד העניין שמושך את העין, אבל לפעמים יש גם פנינים ששווה לראות עוד מהתקופה שחלקנו היינו ילדים (או עוד לא היינו בכלל).

 

היום מצאתי עיתון משנת 1992.

 

 

DOC-20250804-WA0001_250804_074445.jpg

DOC-20250804-WA0001_250804_074342.pdf

  • אהבתי 6

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 8 דקות, natco כתב:

לא האסטרות הללו, ולא ג. יפית שרדו כדי לספר😀

האמת יש בארץ כמה GSI יפות, חלקן משופרות שעדיין נוסעות על הכבישים.

לדעתי אחת או 2 מהדגם הזה עדיין ומחכות להפוך לאספנות.

מדובר היה בדגם מוצלח לפני שאופל החליטו לחסוך בכל דבר אפשרי והתחילו להסתכך עם שילוב של טורבואים מצד אחד וחלקי פלסטיק בכל מקום אפשרי מהצד השני...

אגב שנים לפני ימי האסטרה אופל היתה יצרן סופר רציני, הביאה לעולם את האופל GT שהיתה שם דבר בקרב חובבי נהיגה, הרכיבה מנועי V8 על ספינות מפוארות וגדולות כמו האופל דיפלומט, הקומודור היתה רכב מאוד מוצלח, אפילו לאופל אסקונה היה קהל מעריצים לא קטן, בשנות ה80 האסקונה היתה נראית כמו רכב סופר רציני ומרשים, בטח ביחס לסובארו FF, והDL שהסתובבו פה וליפניות הקטנות שכן נמכרו פה כמו דיהטסו שרייד וסוזוקי סוויפט.

  • אהבתי 1
פורסם

רוב אלה שנמכרו כאן היו עם מנוע ה-1.4 האנמי. במקרה הטוב, 1.6 שמי שכבר קנה אותה, בדרך כלל הזמין אותה עם הגיר הפלנטרי המסרס של GM.

אה, כן, ועם מזגן של אלכס אורגינל, שהרצועה שלו היתה מתחילה לחרוק 20 אק"מ אחרי שהחליפו אותה.

היתה לנו כזו בבית בשנת 95. חדשה מהחברה (אבא חובב ידוע של המותג😅). אחד הרכבים הראשונים שנהגתי עליהם אחרי שהוצאתי רישיון.

 

העדפתי לנהוג על החיפושית 73 שהיתה הרכב הפרטי שלי...

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אכן היו זמנים. מי שקנה אופל מליאו גולדברג הסוכן שקדם ל umi , כמו שאבי ז״ל עשה ב 1984 , יכול היה לבחור מנוע 1.3 או 1.3s (חזק יותר 😉) .

מי שרצה מנוע 1.6 בדרך כלל קנה מהסוכן העזתי , משראווה (היה ראש עריית עזה) שהחזיק סוכנות באשקלון. או שהביא ביבוא אישי מבלגיה.

בדרך כלל אלה היו קדט sr.  

היו ימים.

  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 3 שעות, Roycohen1979 כתב:

האמת יש בארץ כמה GSI יפות, חלקן משופרות שעדיין נוסעות על הכבישים.

לדעתי אחת או 2 מהדגם הזה עדיין ומחכות להפוך לאספנות.

מדובר היה בדגם מוצלח לפני שאופל החליטו לחסוך בכל דבר אפשרי והתחילו להסתכך עם שילוב של טורבואים מצד אחד וחלקי פלסטיק בכל מקום אפשרי מהצד השני...

אגב שנים לפני ימי האסטרה אופל היתה יצרן סופר רציני, הביאה לעולם את האופל GT שהיתה שם דבר בקרב חובבי נהיגה, הרכיבה מנועי V8 על ספינות מפוארות וגדולות כמו האופל דיפלומט, הקומודור היתה רכב מאוד מוצלח, אפילו לאופל אסקונה היה קהל מעריצים לא קטן, בשנות ה80 האסקונה היתה נראית כמו רכב סופר רציני ומרשים, בטח ביחס לסובארו FF, והDL שהסתובבו פה וליפניות הקטנות שכן נמכרו פה כמו דיהטסו שרייד וסוזוקי סוויפט.

מותג שהיה תרנגולת של ביצי זהב עבור GM ובסוף זרקו אותו לפח. חבל.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אופל מעולם לא הייתה בשורה הראשונה. פה ושם הבלחות, עיצוב נאה בתקופות מסוימות וזהו. תמיד היה חסר שם משהו, או מתקלקל שם משהו, ומחסור כרוני במנועים נורמליים, לא רק בגרסאות העירומות והעניות שהגיעו ארצה.

  • אהבתי 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

ואיך אפשר אופל בלי ביקור במוזיאון אופל, ואז לוקחים אותך למרתף, מאחורי דלת ברזל כבדה, ממש ככה. וזה מה שמתגלה:

 

  • אהבתי 5
  • מעניין 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אופל שלא הכרנו. של בעלי החברה שאירח אותי :

 

image.thumb.png.e087c473509e84eb7c0698e0c696da0f.png

 

image.thumb.png.8f54dd1ed6e36219ae6976678bd5072f.png

  • אהבתי 2

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...