Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביצוע טסט במכון אחר פחות מ30 יום


פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אגב אם זה על זיהום לא חושב שהמוסך פסל אותך על שטויות, יש להם מחשב ולא עמדת בסטדרנט זה הכל. אין לך מה לחשוש וללכת לעשות במקום אחר כי אתה תגיע לטסט והדבר היחיד שתצטרך לעבור שוב זה בדיקת זיהום אוויר

בכל מקרה רואה שכבר הסתדרת, ומאחל לך שלא יפסלו אותך לעולם על שטויות.

 

אותי הכשילו (או לפחות ניסו) על ״פגוש קדמי מסוכן״ בגלל שהיה מוחזק עם 2 ברגים ולא 3. הפגוש כמובן היה מחוזק היטב וגם ב500 קמש לא היה מתנתק. ניסו לשכנע אותי שהם יוצאים איתי בסדר והם יסכימו להעביר אותי טסט במקום בלי לשלם טסט חוזר רק אם אני אתקן אצלם במקום, אמרתי טוב יאלה נו כמה 10-20 שקל? לדפוק בורג מסריח עם אימפקט? הלכתי מאחורי המכון לאיפה שהפקידה הכווינה אותי, הבחור אמר לי 50 שקל צחקתי לו בפנים אמרתי לו שלא יעז לסגור את הטסט שאני נוסע לבית דופק בעצמי את הבורג וחוזר, כן זה לא היה כיף לבזבז לעצמי את הזמן אבל יצאתי עם תחושה הרבה יותר טובה מלדעת ששילמתי 50 שקל למישהו לשים לי בורג בטמבון. 

 

סתם לפרוטוקול, המקום הזה ידוע בתור מקום שמכשיל אנשים על שטויות וכבר כמה שנים שאני לא מעז להתקרב לשם יותר.. באותו טסט הוא הסתכל לי מתחת לשטיחים ולכסאות לראות שאין לי איזה משהו מיוחד, בדק שיש לי ווסט זוהר ופח אשפה. זה הספיק לי.

עריכה אחרונה על ידי Aviv13467
פורסם
לפני 15 שעות, Aviv13467 כתב:

סתם לפרוטוקול, המקום הזה ידוע בתור מקום שמכשיל אנשים על שטויות וכבר כמה שנים שאני לא מעז להתקרב לשם יותר.. באותו טסט הוא הסתכל לי מתחת לשטיחים ולכסאות לראות שאין לי איזה משהו מיוחד, בדק שיש לי ווסט זוהר ופח אשפה. זה הספיק לי.

רק לידיעתך, ברבים מהרכבים מס׳ השלדה מוטבע מתחת לשטיח/כסא בצדו הימני של הרכב (לעתים ליד/מתחת מושב קד׳ ימני ולעתים תחת ספסל אחורי), כך שיתכן והבוחן חפש זאת (והפרנויה היא שלך).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לפני 30 דקות, kompy כתב:

רק לידיעתך, ברבים מהרכבים מס׳ השלדה מוטבע מתחת לשטיח/כסא בצדו הימני של הרכב (לעתים ליד/מתחת מושב קד׳ ימני ולעתים תחת ספסל אחורי), כך שיתכן והבוחן חפש זאת (והפרנויה היא שלך).

יכול להיות אבל אחכ הוא פתח לי בגאז והסתכל מתחת לשטיח חיפש פח שאל אותי אם יש לי אפוד זוהר

וגם אצלי ברכב המספר שלדה מוטבע על השמשה בבירור והוא כבר הסתכל עליה

פורסם

מס׳ שלדה על הדש תחת השמשה בצד שמ׳ אינו קביל ויש לוודא את הטבוע על המרכב.

טבעי שהבוחן יפתח תא מטען, יבדוק תקינות גלגל חליפי, המצאות של משולש אזהרה, ישאל אותך על אפוד זוהר ואשפתון (אשפתון, אולי זאת מעט התקטננות).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לפני 8 שעות, kompy כתב:

מס׳ שלדה על הדש תחת השמשה בצד שמ׳ אינו קביל ויש לוודא את הטבוע על המרכב.

טבעי שהבוחן יפתח תא מטען, יבדוק תקינות גלגל חליפי, המצאות של משולש אזהרה, ישאל אותך על אפוד זוהר ואשפתון (אשפתון, אולי זאת מעט התקטננות).

מאוד קל לזהות מתי מכון טסטים מנסה להכשיל

במקום המדובר, גם אם יש לך paint chip קטן בלוחית רישוי מאיזה אבן שעפה בכביש מהיר שצריך מיקרוסקופ לראות את הפגם, הם יכישלו אותך ויכריחו אותך לעשות לוחית חדשה אצלם.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...