Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הוא קיה ספורטאז' דגם אורבן מנוע 1600 132 כ"ס יד שניה, 102 אלף ק"מ, שייך לאבא של חבר. 

הרכב בבעלותו 5 שנים, מטופל כל 10 אלף עלה לכביש בנובמבר 2016.

יד ראשונה  היתה ליסינג אלבר. 

 אם אני קונה אז אני קונה את הרכב בטיפה פחות ממחירון משוקלל שמשקלל את הליסינג( דורש 50 אלף). 

האמת שחיפשתי לאחרונה רכב למשפחה אנחנו זוג + שניים (4 ועוד אחד בן חצי שנה)

כרגע יש רכב הונדה סיוויק 2014 שנוסע איתו בשנה באיזור ה - 20 אלף קילומטר בעיקר 75% בינעירוני במהירויות גבוהות לא בפקקים. 

שאר הנסועה היא בעיר.

במקרה אבא של החבר מוכר את האוטו אז החבר הציע לי אם אני מעוניין. 

אשמח לדעת מה אתם חושבים על הרכב באופן כללי, מה עליי לדעת על הדגם הזה? יש בעיות מיוחדות? 

זה חבר טוב כך שאם יש משהו לא בסדר הוא היה אומר לי, אין מצב שימכור לי חתול בשק, מהפן הזה אני לא דואג. אלא רק דואג לדגם עצמו, לגבי האמינות שלו, מה אתם חושבים עליו באופן כללי יש דברים שאני אמור לדעת? 

הוא משאיר לי את המפתחות לאוטו מחר כדי שאעשה עליו סיבוב/בדיקה כל מה שאצטרך. 

בגדול חשוב לי אמינות, רוצה רכב שישרת אותי לתקופה ארוכה נאמנה, לפחות 4-5 שנים.

אשמח לכל ייעוץ באשר הוא, 

תודה רבה לכם. 

פורסם (נערך)

שני דברים, אחד טוב (החלפת שמן מנוע כל 10 אלפים קילומטרים, בתקווה שהשמן בתקן הנדרש).

השני פחות טוב ( בילה בליסינג 3 שנים ראשונות של חייו, עם כל מה שמשתמע מזה ).

המנועים האלה נוטים לצבור בוצה סביב 100 אלף קילומטרים בטיפול לא מתאים, וכתוצאת מזה לשרוף שמן. זה עלול לגרום לנזק לממיר קטליטי או אפילו להחלפת מנוע.

לכן החלפת שמן מנוע מוקדמת ( הנחיות יצרן כל 15 אלף), יכולה לשמור על המנוע וממיר.

לא כותב כדי להפחיד אותך, פשוט כדאי להגיע למוסך מכונאות לבדיקה - מצב מנוע ( ללא בוצה, סימני שריפת שמן, אופן עגול של פעילותו). במידת הצורך, אפשר לבצע פלאשינג למנוע ולהמשיך בשגרת הטיפולים המחמירה שהוא זוכה אצל בעלים הנוכחי.

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 19 דקות, vladclar כתב:

שני דברים, אחד טוב (החלפת שמן מנוע כל 10 אלפים קילומטרים, בתקווה שהשמן בתקן הנדרש).

השני פחות טוב ( בילה בליסינג 3 שנים ראשונות של חייו, עם כל מה שמשתמע מזה ).

המנועים האלה נוטים לצבור בוצה סביב 100 אלף קילומטרים בטיפול לא מתאים, וכתוצאת מזה לשרוף שמן. זה עלול לגרום לנזק לממיר קטליטי או אפילו להחלפת מנוע.

לכן החלפת שמן מנוע מוקדמת ( הנחיות יצרן כל 15 אלף), יכולה לשמור על המנוע וממיר.

לא כותב כדי להפחיד אותך, פשוט כדאי להגיע למוסך מכונאות לבדיקה - מצב מנוע ( ללא בוצה, סימני שריפת שמן, אופן עגול של פעילותו). במידת הצורך, אפשר לבצע פלאשינג למנוע ולהמשיך בשגרת הטיפולים המחמירה שהוא זוכה אצל בעלים הנוכחי.

 

ולאד תודה רבה על התגובה המהירה. 

אז בגדול לשים עין על מצב המנוע לראות שאין בוצה במנוע, שזה האישו הרציני בדגם הזה, חוץ מהדברים הטריוויאליים שאבדוק כמובן לדעתך יש GO על הדגם הזה מבחינת אמינות? ישרת אותנו נאמנה? 

 

נ.ב

אולי בתוספת קטנה של כסף אוכל להרשות לעצמי דגם עם מערכות בטיחות עדיפה יותר? הרכב גם ככה לטווח ארוך אז מעדיף שיהיה בטיחותי בגלל הילדים. 

עריכה אחרונה על ידי abagada
פורסם (נערך)

כן, אחרי שמוצאים רכב כזה במצב טוב ומטפלים נכון גם בהמשך, הרכב ישרת אתכם מצויין.

הוא מרגיש קצת כבד בהאצת ביניים,  גם צריכת דלק פחות טובה מזו של סיוויק 2014,

אבל הרבה יותר נוח להושיב בו ילדים קטנים ( סיוויק רכב נמוך במיוחד).

בהחלפה הזאת מסיוויק לספורטאז' יש יתרונות וחסרונות.

קיה 1.6 אטמוספרית במהירויות גבוהות מתאמצת, ושומעים יותר מדי את המנוע. 

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

חשוב  לקחת בחשבון שמנוע 1600 הוא טיפה יותר "עצל" בהאצות, תבדוק בעצמך בכביש מהיר ותראה אם זה קריטי בשבילך.

 

חשוב לשים לב, בשנתון הזה קיים ריקול של החלפת פנסים קידמיים, הפנסים המקוריים לא מאירים כמו שצריך, הריקול היה שקט והפך לגלוי, חשוב לבדוק שהחליפו את הפנסים, במידה ולא - הרכב לא יעבור טסט.

במידה וכן החליפו פנסים תוודא שהם לא שרוטים מבפנים, ושאין הצטברות אדים בתוך הפנסים במיוחד בגשם או אחרי שטיפה.

 

תוודא גם שהדשבורד הפלסטיק לא סדוק/שבור, ישנה מחלה בדגמים האלו שהפלסטיק נסדק.

 

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 16 דקות, crazyj כתב:

חשוב  לקחת בחשבון שמנוע 1600 הוא טיפה יותר "עצל" בהאצות, תבדוק בעצמך בכביש מהיר ותראה אם זה קריטי בשבילך.

 

חשוב לשים לב, בשנתון הזה קיים ריקול של החלפת פנסים קידמיים, הפנסים המקוריים לא מאירים כמו שצריך, הריקול היה שקט והפך לגלוי, חשוב לבדוק שהחליפו את הפנסים, במידה ולא - הרכב לא יעבור טסט.

במידה וכן החליפו פנסים תוודא שהם לא שרוטים מבפנים, ושאין הצטברות אדים בתוך הפנסים במיוחד בגשם או אחרי שטיפה.

 

תוודא גם שהדשבורד הפלסטיק לא סדוק/שבור, ישנה מחלה בדגמים האלו שהפלסטיק נסדק.

 

 

האמת שהחבר אמר שיש סדק בדשבורד כשדיברתי איתו על בעיות. 

לגבי הפנסים, במידה ויש אדים/ שריטות מבפנים 

מה אפשר לעשות עם זה? איזה נזק יכול להגרם מזה? 

תודה רבה על התשובות

פורסם

סדק בדשבורד היה אמור להיות ריקול אבל זה לא, אם תרצה תצטרך להחליף על חשבונך.

 

בריקול של הפנסים היבואן של קיה "מחליף" פנסים, אמור להחליף לפנסים חדשים מקוריים אבל בפועל הם מפרקים את הפנסים ומחליפים את הרפלקטור הפנימי וסוגרים את זה, ואז קורה שבפנסים המוחלפים ישנם שריטות ואבק בחלק הפנימי, רואים את זה בעיקר בחושך כשהפנס הקידמי דולק (אורות דרך), תדליק אורות ותראה.

אפשר להזמין פנסים חדשים מקוריים, כל פנס עולה כמה אלפים ועדיף לא במוסך מורשה, ואגב גם בפנסים מקוריים קורים מקרים של אדים בתוך הפנס, לפעמים זה מסתדר ולפעמים לא.

צריך להיות מודעים לזה, יכול להיות בכלל שברכב הזה הכל תקין, אבל שווה לבדוק.

 

 

פורסם

תודה רבה על התשובות כולם, 

עליתי לאוטו עשיתי סיבוב וזה פשוט הרגיש לא זה. 

ויתרתי על האוטו, אמשיך לחפש, תודה רבה לכולם על העצות. 

פורסם

מה הסיבה לרצון החלפת סיוויק?

רכב מוצלח מאוד ואמין ביותר. עדיין מתאים למשפחה שלך?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, vladclar כתב:

מה הסיבה לרצון החלפת סיוויק?

רכב מוצלח מאוד ואמין ביותר. עדיין מתאים למשפחה שלך?

אין שום סיבה אני מאד מאד אוהב את הרכב, 5 שנים אצלי וטפו טפו שום תקלה עד היום, מספר את כל הצרכים שלי. 

הרכב יהיה רכב נוסף עם הסיוויק, הסיוויק ימשיך איתי, הרכב החדש יעבור לאשתי. 

עריכה אחרונה על ידי abagada

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...