Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

יונדאי i10 2012 גיר ידני 

70 אלף קילומטר

בעיה מוזרה שקורית באמצע עמידה ברמזור פתאום השעון של הטורים מראה שיש עליה ל2-2.5 סלד ואז מתייצב בחזרה למטה אבל אז האוטו מתכבה

קרה במשך 3-4 פעמים בנסיעה של 20 דקות.

יש לציין שזה קרה בבוקר לאחר לילה קר ( ירושלמי ) ואני מציין שאת העובדה הזאת כי בדרך חזרה לבית באיזור 19:00 זה לא קרה בכלל.

יש עוד לציין שלא נדלק שום נורה באוטו .

מדיד של השמן עומד על אמצע ( בין 2 הנקודות של מקסימום ומינימום).

יש למישהו רעיון מה יכול להיות הבעיה?

קבעתי כבר עם המכונאי לניקוי בית מצהרת ( רוצה 100 שח)

אבל המכונאי בירושלים פשוט קשים  ( אשמח לקבל המלצה למכונאי בירושלים ).

 

פורסם
לפני 21 דקות, roxo89 כתב:

אבל המכונאי בירושלים פשוט קשים

אם במילה "קשים" אתה מתכוון למאה שקל שהוא מבקש, אז שתדע שזה לא הרבה כסף לפיתרון בעיה שתיארת.

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, IsraCar כתב:

אם במילה "קשים" אתה מתכוון למאה שקל שהוא מבקש, אז שתדע שזה לא הרבה כסף לפיתרון בעיה שתיארת.

אז ממש לא לזה התכוונן המשורר

התכוונתי לכך שקשה לקבוע איתם הם כל הזמן עסוקים! וגם בלי קשר קשה לתקשר איתם וגם הם עושים פוזות כאילו אתה עובד אצלהם ולא הפוך!

וגם זה לא מאה שקל לפתרון הבעיה שתיארתי , זה רק השערה שלי שהבעיה יכול אולי להפתר על ידי ניקוי המצהרת 

 

עריכה אחרונה על ידי roxo89
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם

צינורות אוויר קרועים, חור או מעבר קטן סדוק יגרמו לדעתי לתקלה קבועה ולא פתאומית כמו במקרה. אולי סנסור בסוף ימיו ש"מגמגם"?

לפני 11 שעות, tribel כתב:

מה מצב המצבר והטעינה?

הייתה נדלקת נורית טעינה, לא?

פורסם (נערך)
בתאריך 2.1.2025 בשעה 22:36, tribel כתב:

מה מצב המצבר והטעינה?

מצבר חדש הוחלף לפני חודשיים בערך ולא נראה שיש בעיה שלא טעינה 

בתאריך 3.1.2025 בשעה 10:32, mcaspi כתב:

צינורות אוויר קרועים, חור או מעבר קטן סדוק יגרמו לדעתי לתקלה קבועה ולא פתאומית כמו במקרה. אולי סנסור בסוף ימיו ש"מגמגם"?

הייתה נדלקת נורית טעינה, לא?

איך אפשר לבדוק עם אכן זה סנסור? ואיזה סנסור אתה מתכוון ( אני מבין שאתה מתכון לחיישן אבל איזה בדיוק ? )

בתאריך 3.1.2025 בשעה 11:07, tribel כתב:

אולי מנוע צעדים תפוס על פתוח?

צודק, כן.

איך אפשר לבדוק מנוע צעדים?

 

יש לי עוד אינפורמציה שלא חשבתי לכתוב אותה בעת שהעלתי את ההודעה אבל לכאורה למה לא להוסיף את הפרט הזה:

המקרה הזה קרה לי גם לפני מספר חודשים  ואז בדקתי שמן וראיתי שהוא על החצי במדיד ( כלומר בין 2 נקודות פלוס ומינוס  כמו ממש עכשיו ) ואז פשוט הוספתי שמן עד לנק' המקסימום ואכן זה כבר לא קרה מאז.

השאלה האם יש סיכוי שיקרה בעיה כזאת בעקבות כמות שמן לא מקסימילית?

ואני רוצה להדגיש ואולי זה יסביר את כוונתי מדובר על חורף ירושלמי קר אחרי לילה שלם שהמנוע מכובה, וזה מנוע קטן 1100 אז יכול להיות שתיהיה השפעה כזאת

ממש אשמח לחוות דעת על ההשערה שלי

 

עריכה אחרונה על ידי roxo89
פורסם
לפני 19 שעות, שחר 1 כתב:

נשמע מתאים לחיישן קראנק, שזו מחלה מוכרת בקוריאניות.

היום למשל עשיתי את אותה נסיעה בדיוק וגם עם אותם תנאים (אחרי לילה קר וכו') ולא קרה אפילו פעם אחת

זה יכול להיות?

פורסם

גם לי קרה מקרה דומה בבקרים קרים האוטו נכבה לפעמים והטורים לא היו יציבים. תנקה את המצערת גם אם זה לא הבעיה זה יעזור לעתיד.

האוטו רץ כמו בובה ומציין שאני על 120,000 קמ

יש סרטון מדריך ביוטיוב בעברית בדיוק על הרכב שלנו שמסביר איך לנקות כל אחד יכול רק לעשות את זה על מנוע קר

פורסם
לפני 9 שעות, Johnke כתב:

גם לי קרה מקרה דומה בבקרים קרים האוטו נכבה לפעמים והטורים לא היו יציבים. תנקה את המצערת גם אם זה לא הבעיה זה יעזור לעתיד.

האוטו רץ כמו בובה ומציין שאני על 120,000 קמ

יש סרטון מדריך ביוטיוב בעברית בדיוק על הרכב שלנו שמסביר איך לנקות כל אחד יכול רק לעשות את זה על מנוע קר

יש לך יונדאי i10 2012 ידני?

אשמח אם תוכל לעלות את הסרטון?

 

פורסם
בתאריך 4.1.2025 בשעה 19:44, roxo89 כתב:

מצבר חדש הוחלף לפני חודשיים בערך ולא נראה שיש בעיה שלא טעינה 

איך אפשר לבדוק עם אכן זה סנסור? ואיזה סנסור אתה מתכוון ( אני מבין שאתה מתכון לחיישן אבל איזה בדיוק ? )

איך אפשר לבדוק מנוע צעדים?

 

יש לי עוד אינפורמציה שלא חשבתי לכתוב אותה בעת שהעלתי את ההודעה אבל לכאורה למה לא להוסיף את הפרט הזה:

המקרה הזה קרה לי גם לפני מספר חודשים  ואז בדקתי שמן וראיתי שהוא על החצי במדיד ( כלומר בין 2 נקודות פלוס ומינוס  כמו ממש עכשיו ) ואז פשוט הוספתי שמן עד לנק' המקסימום ואכן זה כבר לא קרה מאז.

השאלה האם יש סיכוי שיקרה בעיה כזאת בעקבות כמות שמן לא מקסימילית?

ואני רוצה להדגיש ואולי זה יסביר את כוונתי מדובר על חורף ירושלמי קר אחרי לילה שלם שהמנוע מכובה, וזה מנוע קטן 1100 אז יכול להיות שתיהיה השפעה כזאת

ממש אשמח לחוות דעת על ההשערה שלי

 

 ציין קודם האם מדובר במצערת חשמלית או מכנית בשביל להבין אם קיים מנוע צעדים וחיישן מצערת במצערת שלך.

גובה השמן לא קשור לאירוע בשום צורה.

 

פורסם
לפני 6 שעות, tribel כתב:

ציין קודם האם מדובר במצערת חשמלית או מכנית

אצלו צריכה להיות מצערת מכנית. (אם כבל גז). ככה היה אצלי. במודל 2011. אותו מנוע וגיר.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
לפני 10 שעות, tribel כתב:

 ציין קודם האם מדובר במצערת חשמלית או מכנית בשביל להבין אם קיים מנוע צעדים וחיישן מצערת במצערת שלך.

גובה השמן לא קשור לאירוע בשום צורה.

 

אני לא יודע איך בודקים את זה

לפני 4 שעות, yor2 כתב:

אצלו צריכה להיות מצערת מכנית. (אם כבל גז). ככה היה אצלי. במודל 2011. אותו מנוע וגיר.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...