Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלומות. האם תיהיה מניעה להכנס לעיר העתיקה בשישי אחה"צ (17-18)? האם יש מניעה להסתובב שם אחרי כניסת שבת?

היכן אפשר לחנות בקרבת השער החדש? 

בעקרון המטרה היא להסתובב בעיר ולספוג את אווירת חג המולד.

האם יש מסעדות טובות בעיר העתיקה/קרבת המקום שתיהינה פתוחות בשישי בערב?

תודה.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

שבת נכנסת באיזור 16:00, 17:00 זה כבר עמוק בתוך השבת.

להיכנס לעיר העתיקה ברגל? אין בעיה. ברכב? אי אפשר.

חניון באיזור השער החדש הוא חניון העיריה, אבל אני די בטוח שהוא לא פתוח בשבת. היה חניון עפר במורד רחוב הצנחנים פינת הע״ח, לא בטוח מה המצב שם כיום. אאל״ט חניון קרתא פתוח בשבת.

אין אווירת חג מולד כי אין תיירים ולכן אף אחד לא משקיע.

איזור המסעדות הטובות (שער שכם פנימה) הוא קצת פחות בטיחותי כיום...

מסעדות שפתוחות בשבת תמצא רק בתחנה הראשונה וברחוב עזה. זה לא מרחק הליכה קצר מהעיר העתיקה.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

סע לנצרת.

אולי שם יהיה יותר אווירת חג מולד.

 

בירושלים תהיה אווירת חנוכה. (כמו שאמרו. אין כמעט תיירות נוצרית כרגע)

לדעתי גם משהו ששווה להסתובב ולראות אבל בשישי אחרי כניסת שבת כמעט ולא יהיה.

.

פורסם
לפני כשעה, om2 כתב:

סע לנצרת.

אולי שם יהיה יותר אווירת חג מולד.

 

בירושלים תהיה אווירת חנוכה. (כמו שאמרו. אין כמעט תיירות נוצרית כרגע)

לדעתי גם משהו ששווה להסתובב ולראות אבל בשישי אחרי כניסת שבת כמעט ולא יהיה.

בנצרת כבר היינו. גם בחיפה.רצינו מקום אחר.

לפני כשעה, אלעדית כתב:

מקווה שלא תכעס וסליחה על ההסטה-

אם אתה נמצא בלוקיישן הזה ובזמן הזה, ובהנחה שאתה יהודי, לך לכותל לחוות כניסת שבת.

נכתב בהמון אהבה.

חווה מעל ומעבר בשגרה.תודה על הדאגה

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

הייתי שם אתמול, אין שום דבר קריסמסי חוץ מהבית של סנטה. אבל היינו ביום חול ואחרי השעה 19:00. 

האזור היה די מת כולו. 

חנינו בקרתא. 10 דק הליכה מהשער החדש (כנל ממילא).

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אם חשקה נפשך באוכל אחרי או לפני כניסת שבת, שים לב שהרבה עסקים פשוט סוגרים את החנויות שלהם מוקדם יחסית. כשביקרתי שם לאחרונה, סגרו לנו באזור 14.00, העיר התחילה להתרוקן מאנשים..

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 20 שעות, fatboy1340 כתב:

באילו רובעים הייתם? להבנתי הכל מתרכז ברובע הנוצרי.

בנוצרי. 

אבל שוב, היינו ביום שני האחרון, יום חול, בשעה 19:00. אולי זו הסיבה. 99 אחוז המרובע היה סגור והיה חשוך. רק הבית של סנטה היה פתוח. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

בזמנו היה מיני יריד בימקא, קטן מאוד אבל חביב לילדים. 

רושם לך כאן מה שהם פרסמו בפייסבוק:

 
שוק כריסמס בירושלים, בימק"א הבינלאומית ירושלים
הצטרפו אלינו לחוויה חגיגית בלתי נשכחת בשוק הכריסמס השנתי שלנו!
תאריכים ושעות פתיחה:
12 בדצמבר: 18:00-22:00
13 בדצמבר: 12:00-22:00
14 בדצמבר: 12:00-22:00
19 בדצמבר: 18:00-22:00
20 בדצמבר: 12:00-22:00
21 בדצמבר: 12:00-22:00
מחירי כניסה:
כניסה חינם למחזיקי כרטיסים לקונצרטים
כניסה לשוק בלבד: 10 ש"ח למבוגר
ילדים מתחת לגיל 10: כניסה חינם
אל תפספסו את החוויה הקסומה הזו!
בואו להרגיש את רוח החג, ליהנות מאווירה מחממת לב ולהפוך את חג המולד השנה לבלתי נשכח!
מחכים לכם בימק"א ירושלים!

 

פורסם

חניה בכחול לבן, יש בכל הרחובות באזור ואף פעם לא התקשתי למצוא.

הליכה של 15-20 דקות לשער יפו, דרך מאוד יפה וירושלמית.

 

×
×
  • תוכן חדש...