Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני בתהליך רכישת רכב חדש, וביקרתי בכמה סוכניות לאחרונה.
ביומיים האחרונים קיבלתי 3 שיחות מסוכניות שונות, וכולם טענו את הבא:
כל רכב שירכש אחרי הראשון לדצמבר (01.12.2024)ימוסה במסים של 2025 (מיסים גבוהים יותר מ2024) ושזה בעצם השבוע האחרון שאפשר לרכוש במיסים של 2024.
האם זה נכון או שזו דרך להחליץ לקוחות?

אגב, כל הסוכניות טענו שהרכבים שירכשו השבוע יעלו על הכביש רק בינואר 2025.
 

פורסם

מלאי שנמצא בארץ - שיחרור במס נוכחי, מסירה ב2025 כפופה לעלית המע"מ

מלאי שיכנס אחרי 1.1.25 שיחרור במס חדש + עלית מע"מ 

 

סביר מאוד להניח שכל המחירים יתייקרו בינואר, גם על מלאי קיים שלכאורה לא אמור להתייקר, כדי לסבסד את המשלוחים הבאים שיהיו במס גבוה יותר.

STI 2004

 

 

פורסם (נערך)

תשלום בשנת 2024 ושחרור הרכב בשנת 2025 יהיה על פי שיעורי המס במועד התשלום דהיינו בשנת 2024.

עריכה אחרונה על ידי green
  • רעיון טוב! 1
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
לפני 5 דקות, mh53 כתב:

מלאי שנמצא בארץ - שיחרור במס נוכחי, מסירה ב2025 כפופה לעלית המע"מ

מלאי שיכנס אחרי 1.1.25 שיחרור במס חדש + עלית מע"מ 

 

סביר מאוד להניח שכל המחירים יתייקרו בינואר, גם על מלאי קיים שלכאורה לא אמור להתייקר, כדי לסבסד את המשלוחים הבאים שיהיו במס גבוה יותר.

אז באמת ששווה לרכוש כבר עכשיו, תודה

פורסם
לפני 34 דקות, green כתב:

תשלום בשנת 2024 ושחרור הרכב בשנת 2025 יהיה על פי שיעורי המס במועד התשלום דהיינו בשנת 2024.

מע"מ הוא גם מס. וגם אם הלקוח ישלם השנה החשבונית תצא ב2025 עם מע"מ חדש וגבוה יותר.

STI 2004

 

 

פורסם
לפני 8 דקות, mh53 כתב:

מע"מ הוא גם מס. וגם אם הלקוח ישלם השנה החשבונית תצא ב2025 עם מע"מ חדש וגבוה יותר.

הוצאת החשבונית כרוכה בעליית הרכב לכביש?

פורסם
לפני 9 שעות, soulstaker7 כתב:

כל רכב שירכש אחרי הראשון לדצמבר (01.12.2024)ימוסה במסים של 2025 (מיסים גבוהים יותר מ2024) ושזה בעצם השבוע האחרון שאפשר לרכוש במיסים של 2024.

זה ממש לא נכון. סתם דרך להפעיל עליך לחץ.

ברמת עקרון, אתה יכול לשלם ב-31.12, ואז תישאר עם מע"מ 17%.

תיאורתית, אם הרכב ישוחרר מהמכס באותו יום (31.12) - אז העלאות המיסים שמתוכננות לרכב ב-2025 לא יהיו רלוונטיות.

ב-2025 צפוי שינוי בנוסחת הטבת "מיסוי ירוק" (מס רכישה מוזל לרכב). יוביל לעליית מחירים בסדר גודל של כמה אלפי ש"ח.

  • מבאס 1
פורסם

דבר נוסף ששכחתי לגביו, אלו רכבים חשמליים - מס רכישה לרכבים חשמליים יעלה. אפילו, יעלה מאוד.

וזה בלי לשכוח את העלאת אגרת רישוי שלהם כך שיהיה לפי אותן מדרגות אגרה שרכב "רגיל" משלם.

פורסם
לפני 7 שעות, guya72 כתב:

זה ממש לא נכון. סתם דרך להפעיל עליך לחץ.

ברמת עקרון, אתה יכול לשלם ב-31.12, ואז תישאר עם מע"מ 17%.

תיאורתית, אם הרכב ישוחרר מהמכס באותו יום (31.12) - אז העלאות המיסים שמתוכננות לרכב ב-2025 לא יהיו רלוונטיות.

ב-2025 צפוי שינוי בנוסחת הטבת "מיסוי ירוק" (מס רכישה מוזל לרכב). יוביל לעליית מחירים בסדר גודל של כמה אלפי ש"ח.

 

לפני כשעה, mrmiki1234 כתב:

שתף אם קיבלת הצעות מעניינות 

 

היום אני עובר בסוכנות של סקודה לקבל הצעה על קודיאק בנזין 1.5 ולקבל פרטים, אעדכן.

 

בעצם אם אני אקבל היום הצעה עם מיסיו 24, אז בסוכנות בטוחים שהרכב ישוחרר עד סוף השנה, מעניין מה יקרה אם לא.

פורסם

יש מלאי ענק של רכבים בארץ, נמל חיפה מוצף בסקודות מכל הסוגים והדגמים, אין שום בעיה לשלם ולקבל את הרכב עוד ה 2024.

היבואנים רוצים לסגור חזק את 2024 ומספרים לך סיפורי פוגי על חוסרים וזמינות , תגיע לסוכנות , תהיה רציני , תתמקח על המחיר , אל תסתמך על מימון שלהם ותקבל את הרכב עוד ב 2024 + הנחה תמורת העברת מלוא התשלום על הרכב.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לפני כשעה, CX25GTI כתב:

יש מלאי ענק של רכבים בארץ, נמל חיפה מוצף בסקודות מכל הסוגים והדגמים, אין שום בעיה לשלם ולקבל את הרכב עוד ה 2024.

היבואנים רוצים לסגור חזק את 2024 ומספרים לך סיפורי פוגי על חוסרים וזמינות , תגיע לסוכנות , תהיה רציני , תתמקח על המחיר , אל תסתמך על מימון שלהם ותקבל את הרכב עוד ב 2024 + הנחה תמורת העברת מלוא התשלום על הרכב.

תודה!

אפשר יהיה לרכוש את הרכב כביכול ב 2024, להעלות את הרכב לכביש ב 2025?

פורסם
לפני 3 שעות, soulstaker7 כתב:

תודה!

אפשר יהיה לרכוש את הרכב כביכול ב 2024, להעלות את הרכב לכביש ב 2025?

 

כן וזה מה שכדאי לעשות ולהרוויח שנת דגם, שלא יעלו אותו על הכביש בשנת 2024.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
לפני 13 דקות, green כתב:

 

כן וזה מה שכדאי לעשות ולהרוויח שנת דגם, שלא יעלו אותו על הכביש בשנת 2024.

זה מה שעשיתי, רק שכמו ש mh53 אמר, החשבונית תצא ב 25, עם המע"מ החדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...