Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הכוונה שלי זה לנזק שלא יורד. אם זה היה סתם שאריות של חומר ניקוי שאפשר להוריד עם נייר טואלט, המוכר היה כבר מזמן מטפל בזה (סביר שגם בלי קשר למכירת הרכב). אבל יש חומרים שלא יורדים בקלות (או, גרוע יותר, פוגעים בפלסטיקה ואז אין מה להוריד) - זו הייתה הכוונה שלי לנזק. לדוגמא, קח ספריי ווקס ותשפריץ על חלון. בהצלחה להוריד אותו עם נייר טואלט אחרי שייתייבש (אל תנסה את זה באמת :) ).

פורסם

הבנתי את הכוונה שלך 

אותי מלחיץ יותר שיכול להיות שיש שם בעיה של כניסת נוזלים מבפנים

חוצמזה הרכב נראה במצב מעולה 

מתלבט אם לפסול אותו בגלל זה 

פורסם

מהתמונה קשה לי לדמיין שזה התעבות מנוזלים שנכנסו פנימה, אבל יכול להיות שבמציאות זה נראה אחרת. בכל אופן, תלוי בך - לי אישית זה היה מפריע, ולא הייתי לוקח רכב כזה (אלא אם מקזזים מהמחיר את התיקון של הבעיה).

פורסם

לא כ"כ סביר שנוזלים מבחוץ הגיעו לשם. סביר להניח שהשתמשו בחומר לא מתאים לניקוי ויכול להיות שפוליש יסיר את זה. 

מבלי לדעת מה נעשה או איך זה קרה קשה לייעץ אבל אישית לא הייתי פוסל רכב על זה. 

לדעתי תוכל אולי לסכם מחיר רכישה ולגשת עם המוכר למישהו שינסה להסיר את זה עם פוליש או לברר כמה יעלה להחליף את העדשה. 

פורסם

כמה להערכתם עולה לסדר את זה אם נדרש לנקות מבפנים?

מדובר ברכב ליסינג מודל 2021 שעשה 90k

על פניו נראה טוב ומנסיעה שעשיתי הרגיש שהכל תקין דורשים תמורתו 64 אחרי משא ומתן ולא מוכנים לסדר את הלוח שעונים בניגוד לפגמים אחרים שכן מוכנים לסדר 

זה מה שהדליק לי נורה אדומה 

כמובן שאני אקח אותו לבדיקה במידה ואדע שניתן להסיר את הלכלוך 

 

רציתי לקבל פה הערכה אם מדובר בנוזלים שנכנסו פנימה ואם לא וצריך לנקות מבפנים כמה תעלה העבודה

פורסם

אין משהו שיכול להשפריץ פנימה מתוך הלוח שעונים.

 

 

לדעתי בסבירות גבוהה ניקו את הפלסטיקים עם ספריי סקי בהכנה למכירה ובטעות התיזו גם על הלוח שעונים. 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם

תתחיל בקצת צמר גפן טבול בשמן בישול.

תנגב בעדינות. אם זה נעלם כנראה שאפשר לעשות פוליש. יש חומרים מיוחדים לזה.

 

  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

תמונות מסוג אלו נפוצות מאוד בפורום דיטיילינג. 

למגווירס יש מוצר שנקרא פוליש פלסטיקים, לדעתי זה טוב למקרה הזה. 

בדיוק קניתי כזה, מוזמן לראשלצ עם הרכב ולהתנסות. 

לא הייתי פוסל רכב רק על דבר כזה. כנראה ניסה לנקות עם מים וסבון והתייאש ולכן לא רוצה לנקות. 

תעלה לשם את התמונה ויתנו לך עוד רעיונות איך להוריד את זה. 

Ford Fiesta 2014 Manual

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...