Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

לבת זוג שלי חסר שמן מנוע (פיג'ו 206 1.2)

היה לה בבגאז' גם נוזל קירור וגם שמן מנוע, ובטעות לקחתי את הנוזל קירור. הטתי את המיכל בזווית קטנה כך שהנוזל נשפך בזרם מאוד נמוך, ומייד שמתי לב שהצבע אדום והפסקתי. קשה לי להעריך כמה נוזל נשפך אבל אני משער שבאזור 20 מ"ל.

אני מאמין שחובה למלא שמן מחדש ?

ולגרור את הרכב מבלי להניע ?

פורסם (נערך)

כן לא להניע. ניתן להחליף שמן במקום. אם יש לך קצת ידע. או להזמין מישהו שיעשה את זה. אולי אפילו ידידים. תקנה להם רק את השמן.

גם בקבוצה כאן בטוח מישהו יעזור לך כאן שווה לנסות.

עריכה אחרונה על ידי NTZSV
פורסם

אוקי. אני לא ארחיק ואומר לפות"ש להניע וכו'. אבל תסבירו לי בבקשה, טכנית, כיצד הנעה תהרוס את המנוע? כשיש פריצה של אטם ראש מנוע ונוזל קירור חודר לשמן מנוע, הטיפול שעושים הוא החלפת האטם - לא אומרים שכל המנוע הרוס בגלל שהיו קצת מים בשמן.

 

ברור שפעולת השימון פחות טובה כשיש שם מים, וצריך לטפל בזה בהקדם, אבל מפה ועד ללהגיד שהנעה, גם לשניה, תהרוס את המנוע כשיש שם כמה עשרות מ"ל נוזל קירור נשמע לי כמו הגזמה.

 

אז אנא פרטו, נמקו, והסבירו.

  • רעיון גרוע 2
  • רעיון טוב! 3
פורסם

מה זאת הבדיחה הזאת לא לוקחים סיכונים. פשוט מחליפים שמן במקום.

קצת מים בהחלט כן ישפיע על השמן.

תיסע ככה אתה מסתכן בסתימות וחוסר שימון. והאשכולות הבאים גם אחרי החלפת שמן יהיו למה יש לי טחינה בשמן ובמכסה.

 

פורסם
לפני 9 שעות, chrono כתב:

אוקי. אני לא ארחיק ואומר לפות"ש להניע וכו'. אבל תסבירו לי בבקשה, טכנית, כיצד הנעה תהרוס את המנוע? כשיש פריצה של אטם ראש מנוע ונוזל קירור חודר לשמן מנוע, הטיפול שעושים הוא החלפת האטם - לא אומרים שכל המנוע הרוס בגלל שהיו קצת מים בשמן.

 

ברור שפעולת השימון פחות טובה כשיש שם מים, וצריך לטפל בזה בהקדם, אבל מפה ועד ללהגיד שהנעה, גם לשניה, תהרוס את המנוע כשיש שם כמה עשרות מ"ל נוזל קירור נשמע לי כמו הגזמה.

 

אז אנא פרטו, נמקו, והסבירו.

משאבת שמן שואבת מהתחתית של האגן. 

ושם יש נוזל קירור (כי הוא כבד יותר)

משם היא תעביר את זה ישירות לפילטר שמן שיסתם מטחינה. המנוע יקבל "שימון" נוזל קירור ושניה אחרי זה הרעבת שמן חלקית וחוזר חלילה.

 

יכול להיות שהוא לא ימות משניה הפעלה.

אבל יכול להווצר טחינה במעברים שיהיה מעצבן עד בלתי אפשרי להפטר מזה גם אחרי.

 

וכל זה למה? 

הרי ברור שאסור לנסוע ככה

אז למה לנסות?

גרר וזהו.

  • אהבתי 1

.

פורסם
בתאריך 19.11.2024 בשעה 12:28, היו זמני בומבה כתב:

אהלן

לבת זוג שלי חסר שמן מנוע (פיג'ו 206 1.2)

היה לה בבגאז' גם נוזל קירור וגם שמן מנוע, ובטעות לקחתי את הנוזל קירור. הטתי את המיכל בזווית קטנה כך שהנוזל נשפך בזרם מאוד נמוך, ומייד שמתי לב שהצבע אדום והפסקתי. קשה לי להעריך כמה נוזל נשפך אבל אני משער שבאזור 20 מ"ל.

אני מאמין שחובה למלא שמן מחדש ?

ולגרור את הרכב מבלי להניע ?

אם זה באמת 20 סיסי ביחס ל4 4.5 ליטר שמן זה זניח אתה יכול לנסוע למוסך להחליף שמן ופילטר לא יקרה כלום לדעתי

(דיסקליימר:על אחריותך כמובן)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתה לא חייב לגרור למוסך. אתה יכול לפתוח את בורג הריקון באגן השמן ותראה שקודם ישפכו משם המים שמילאת. אחרי זה יתחיל לצאת שמן.

תרוקן הכל, תמלא שמן מחדש, וזהו בגדול. לא ישאר שם מספיק נוזל קירור בשביל לגרום לנזק כלשהו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 5 שעות, nit_zan כתב:

אם זה באמת 20 סיסי ביחס ל4 4.5 ליטר שמן זה זניח אתה יכול לנסוע למוסך להחליף שמן ופילטר לא יקרה כלום לדעתי

(דיסקליימר:על אחריותך כמובן)

קשה לי להאמין שזה באמת 20 מ"ל

רק לקבל פרופרציה. בצייסר יש כ60 מ"ל

  • רעיון טוב! 3

.

פורסם
לפני 4 שעות, om2 כתב:

קשה לי להאמין שזה באמת 20 מ"ל

רק לקבל פרופרציה. בצייסר יש כ60 מ"ל

צ'ייסר זה באמת הכמות שאני משער שנכנסה. כמו שאמרתי קשה להריך בכמויות כאלה

אז בסוף הזמנו גרר מהביטוח וגררנו למוסך שהחליף שמן. אבל הלכנו על בטוח

תודה לכולם

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 3

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...