Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה היום נסעתי להביא לאח שלי משהו לתחנת רכב בהרצליה (ליד קניוןו רננים) כי הוא היה צריך ליסוע לצבא.

 

בדרך לשם היה תנועה כבדה לכיוון התחנה ולא הצלחתי להשתלב בזמן ולכן עברתי על אי תנועה (סימון בצבע), אחרי חצי דקה הגעתי לתחנה חיכיתי לאח שלי ובאה מין מסחרית כזאת כמו של הדואר הגדולות שהיה כתוב עלייה "שירותים והצליה" עצרה לידי וצעה על אופן הנהיגה "הפרוע" שלי אמרתי מצטער (מה עוד אפשר לומר) ואחרי שהוא סיים לאיים בלקחת את הרישיון נהיגה וכ'ו הוא התחיל ליסוע והוא כזה חנה מאחורי חסם אותי בלי שהוא שם לב הוא פגע לי בטמבון האחורי עשה לי שיפשוף בפינה של הטמבון והמשיך בנסיעתו לאחר ציפצופים רוכים לצעקות שיעצור, הוא לא ענה לבקשתי והמשיך ליסוע כאילו הוא לא שומע אותי.

 

רשמתי את המספר של הרכב (בבעלות ממשלה 00 בסוף הלוחית רישיו).

 

עכשיו מה אני יכול לעשות?

האם משתלם לי ללכת למשטרה שיתקנו לי את הטמבון?

כי יזמנו אותו והוא יכול לומר על האי תנועה.

 

נ.ב יש לי עד ראיה (אח שלי שבידיוק הגיע וצעד לכיוון הרכב שלי וראה זאת)

גם אני התחתנתי עם הקליאו ספורט שלי!

×
×
  • תוכן חדש...