Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן חבר'ה, חדש כאן, אשמח שתעזרו לי בהתלבטות.

 

 

 

עקב מעבר דירה אני צריך לקנות רכב נוסף שאשתמש בו לנסיעה לרכבת ומשם הביתה בסוף היום, וזהו פחות או יותר.

 

 

 

מדובר בנסיעה של 20-30 קמ סה"כ בכל יום, כלומר בערך 7,200 ק"מ בשנה. הנסיעה היא בינעירונית ישירה, כלומר 100~ קמ"ש מישורי 10-15 דק' כיוון.

 

 

 

בנוסף, ככל הנראה אמכור אותו לאחר שנה-שנה וחצי כי אקבל רכב מהעבודה.

 

 

 

אני מתלבט לגבי איזה רכב לחפש - "גרוטאה" עד 10,000₪ שאחר כך אמכור לחלפים או משהו, או להשקיע קצת יותר עד 15,000₪ אולי כדי לקבל משהו קצת יותר סביר שאחרי שנה אוכל למכור בפחות הפסד (אולי).

 

 

 

איזו אופציה עדיפה, ואיזה סוג רכב כדאי לי לחפש? (יצרן, שנה, תקציב, קילומטרז' וכו'...)

 

 

 

תודה!

עריכה אחרונה על ידי Eyal Tsvitman
פורסם

ההפסד הכספי אחרי שנה ברכב של 10 או 15 אלף זניח גם ככה.

בגלל שמדובר לרב ברכב מיושן כדאי לחפש משפחתומטית יפנית קלאסית כמו מאזדה 3 עם דגש על אחת שמטופלת כנדרש שתספק נסיעה סבירה בכביש מהיר ותהיה אמינה יחסית.

 

 

פורסם
לפני כשעה, TZR84 כתב:

ההפסד הכספי אחרי שנה ברכב של 10 או 15 אלף זניח גם ככה.

בגלל שמדובר לרב ברכב מיושן כדאי לחפש משפחתומטית יפנית קלאסית כמו מאזדה 3 עם דגש על אחת שמטופלת כנדרש שתספק נסיעה סבירה בכביש מהיר ותהיה אמינה יחסית.

יש קילומטרז' מסויים לשאוף אליו בחיפוש?

פורסם

בתקציב שלך אתה לא יכול להיות בררן לגבי קילומטראז'

 

בגדול הרכבים האמינים שיכנסו לתקציב שלך יהיו עם קילומטראז' גבוה משמעותית מרכבים פחות מבוקשים (וכנראה פחות אמינים).

 

רכבים אמינים ועמידים שורדים פעמים רבות 200-250 אלף ק"מ. עם הנסועה הצפויה שלך תבדוק את מצב הרכבים. הקילומטראז' פחות חשוב.

 

לנסועה הקצרה שלך לא הייתי פוסל סופר מיני או מיני.

מגוון סוזוקי קטנים יעשו את העבודה. רכבים פשוטים ואמינים.

 

גם אלטו יהיה מצויין אם אתה לא בררן.

 

קח בחשבון שאחרי שנה כשתמכור (לא משנה איזה רכב) קונים פוטנציאליים יהיו חשדניים בכך שאתה מוכר את הרכב תוך שנה וזה לא יעזור לך למכור. 

פורסם
לפני 1 דקה, razi_pazi כתב:

בתקציב שלך אתה לא יכול להיות בררן לגבי קילומטראז'

 

בגדול הרכבים האמינים שיכנסו לתקציב שלך יהיו עם קילומטראז' גבוה משמעותית מרכבים פחות מבוקשים (וכנראה פחות אמינים).

 

רכבים אמינים ועמידים שורדים פעמים רבות 200-250 אלף ק"מ. עם הנסועה הצפויה שלך תבדוק את מצב הרכבים. הקילומטראז' פחות חשוב.

 

לנסועה הקצרה שלך לא הייתי פוסל סופר מיני או מיני.

מגוון סוזוקי קטנים יעשו את העבודה. רכבים פשוטים ואמינים.

 

גם אלטו יהיה מצויין אם אתה לא בררן.

 

קח בחשבון שאחרי שנה כשתמכור (לא משנה איזה רכב) קונים פוטנציאליים יהיו חשדניים בכך שאתה מוכר את הרכב תוך שנה וזה לא יעזור לך למכור. 

הבנתי.

בסדר, זה מה יש.

תודה!

לפני 18 דקות, razi_pazi כתב:

בתקציב שלך אתה לא יכול להיות בררן לגבי קילומטראז'

 

בגדול הרכבים האמינים שיכנסו לתקציב שלך יהיו עם קילומטראז' גבוה משמעותית מרכבים פחות מבוקשים (וכנראה פחות אמינים).

 

רכבים אמינים ועמידים שורדים פעמים רבות 200-250 אלף ק"מ. עם הנסועה הצפויה שלך תבדוק את מצב הרכבים. הקילומטראז' פחות חשוב.

 

לנסועה הקצרה שלך לא הייתי פוסל סופר מיני או מיני.

מגוון סוזוקי קטנים יעשו את העבודה. רכבים פשוטים ואמינים.

 

גם אלטו יהיה מצויין אם אתה לא בררן.

 

קח בחשבון שאחרי שנה כשתמכור (לא משנה איזה רכב) קונים פוטנציאליים יהיו חשדניים בכך שאתה מוכר את הרכב תוך שנה וזה לא יעזור לך למכור. 

אגב יש טעם לקחת רכב ישן כזה לבדיקה במכון? או שנסיעת מבחן ולראות שאין משהו חריג זה מספיק? העלות והטרחה מצדיקים את זה בקטגוריה הזו? יש לי תחושה שימצאו פשוט מלא סעיפים סתם

פורסם (נערך)

אתה יכול להביא סוזוקי אלטו במצב טוב עם ק"מ סביר בשנתון סביר בעשיריה +-+ ולמכור אחרי שנה באותו מחיר +-.

עריכה אחרונה על ידי Gauss
פורסם

ידני מתאים?

כן הייתי למוסך שיבדוק אותו. וכמובן דוח סליקה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בין 10000 ל-15000 ש"ח אין הרבה הבדל - בשני המקרים אתה רוכש "צרות של אחרים"

 

רכישת רכב משומש מאד היא שילוב של סיכוי וסיכון. אם את רוכש רכב עם אמינות בסיסית טובה יש סיכוי שתעבור את השנה בשלום, אב יש גם סיכון שהתקלה שתגמור את הרכב תקרה במשמרת שלך.

 

בדיוק עכשיו פרסמתי בלוח רכב שעונה להגדרה

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...