Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב לסופש וטיולים


אלון40

פוסטים מומלצים

היי חברים,

מחפש את חוכמת ההמונים, יש לי גיפ גרנד שירוקי 2012 דיזל עם 272k קילומטרים, אני מטפל בו בזמן והשקעתי בו לא מעט תיקונים מיגונים וכולי

עכשיו אני עומד בפני דילמה,

אני נוסע למשרד כל יום עם גיפ שלמרות שהוא דיזל הוא עדיין צורך לא מעט דלק ותחזוקה, מצד שני הוא ממש נוח וכיף לטיולים מכל הסוגים גם טיולי גיפים שאני עושה איתו לפעמים.

חשבתי לקנות רכב ליום יום ולהשאיר את הגיפ לסופשים וטיולים וכך לחסוך בדלק ובלאי יום יומי.

האם זה כדאי למרות הקמ הגבוה של הגיפ? או האם כדאי פשוט להחליף למשהוא חדש יותר עם פחות קמ.

 

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פה שני שאלות,

האם להחזיק שני מכוניות, 

במידה וכן, האם להשאיר את הג’יפ הנוכחי, או להחליף.

 

בדרך כלל החזקת שני מכוניות הוא הפתרון הנוח והכיף יותר, אם כי גם היקר יותר.

 

האם להחליף את הג’יפ ? זה מאד תלוי בסכום אותו אתה מתכוון להוסיף,  שלא תקנה צרות של אחרים...

 

זה השנקל שלי, ביקשת המונים, אני יהיה הראשון 🙂

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה זמן הרכב אצלך? בסך הכל, בהנחה ולאורך חייו הוא טופל כראוי, הוא יכול לנסוע ולנסוע (לראייה - עבר כבר מעל 270 אלף ק"מ, ולא נשמע מההודעה שלך שיש בעיות כלשהן). רכב שמטפלים בו בזמן יכול בכיף להכפיל ואף לרבע את המרחק הזה.

 

לכן, בהנחה ואין לך מטרה להשאיר אותו לעד מתחת ל-300 אלף ק"מ, השאלה פה הופכת להיות יחסית פשוטה: מה הנסועה השנתית שלך לעבודה? בהתאם לזה, אתה יכול לחשב בקירוב מה יהיה החסכון שלך בדלק בשנה, אם תקנה רכב נוסף וחסכוני. אל מול החסכון הזה, תשים את ההוצאות הנלוות לרכב הנוסף (ביטוח, טסט, ירידת ערך - נגיד ועלות הטיפולים מתקזזת מול עלות טיפולים תכופים פחות לג'יפ). החסכון גדול יותר מההוצאות - תקנה רכב שני. החסכון קטן יותר מההוצאות - תישאר עם רכב אחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בינך לבין עצמך, תעשה חשבון של עלויות התחזוקה, אבל באמת, תכניס הכל. כדי שיהיה לך נתונים אמיתיים לדעת מה המצב.

כמה ק"מ אתה עושה לעבודה כל יום? אם זה 8 ק"מ - 15 ק"מ זה דבר אחד ואם זה 60 ק"מ לכל כיוון זה דבר אחר. 

 

אני בהחלט בעד פיצול וכך אני עושה כבר שנים. רכב השטח עומד ליד הבית ונוסע רק לטיולים, וקניתי רכב פרטי קטן לנסיעות היומיומיות. הבעיה שהרכב הקטן הלך ותפח עם השנים והפך בעצמו לרכב גדול, אבל זה סיפור אחר. 

כשהג'יפ ישב ליד הבית גם הוצאות התחזוקה עליו ירדו משמעותית. השאלה שאני לא יודע לענות עליה זה איך הגרנד צ'ירוקי שלך מזדקן. אני חושד שהוא מזדקן כמו לנדרובר, וזה אומר שהוא מתקלקל גם בחניה.

 

אישית עברתי לפני הרבה שנים לטויוטה, בהתחלה לנדקרוזר 100, אח"כ מודל 2000 קצר, אח"כ לארוך 2003 שהוחלף לארוך 2007 שמאז הוא אצלי, ועובר טיפולים שנתיים בלבד, עקב נסועה נמוכה מאוד. כלכלי זה לא, אבל פסיכולוג ותרופות עולים יותר.  

  • אהבתי 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...