Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

יש לי יונדאי i30 משנת 2013

המנוע היה אוכל גלון 5L שמן כמעט כל חודשיים, השתמשתי פעם אחרונה ב 10w40 במקום 5w30 כמו שאני רגיל, ופתאום הרכב לא אוכל שמן, מעל חודשיים לא הייתי צריך להוסיף. וזה היתה המלצה של בעל חלקי חילוף. 

האם זה בסדר ? 

 

תודה רבה לכולם

פורסם (נערך)

פותח השרשור לא כתב כמה קילומטר הרכב עבר.  ואם השמן מופיע בטבלה. אז אין בעיה. 

כנראה הרכב ישן. ועבר חיים קשים. ולא טופל. ולכן יש בלאי. אז אם מופיע בטבלה. אפשר לעבור לשמן צמיגי יותר. זאת דעתי.

מציע גם. להקדים תטפול לכל 10,000. או שנה. במקום כל 15,000 או שנה. אם עוברים לשמן 10W40.

עריכה אחרונה על ידי yor2
  • רעיון טוב! 1

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם (נערך)

שמן סמיך יותר ולכן לא חודר ונשרף. המנוע כנראה כבר לא 100 ולכן שורף. לדעתי הייתי נשאר עם זה כפתרון קבוע. או לעשות שיפוץ מנוע במקום לשרוף שמן לא כדאי.

יתכן שאולי השמן נשרף כשהמנוע קר וכשמתחממם מפסיק. הייתי מנסה גם 10W30

עריכה אחרונה על ידי Skoda69
פורסם

ראה תשובת מרכז שירות יונדאי הילוך 6 ראשל"צ - שאל את המומחה
https://hyundai-h6.co.il/שאל-את-המומחה/שמן-מנוע-לרכב-יונדאי-i30-cw/

11/08/2019 - שאלה: שמן מנוע לרכב יונדאי i30  

שאלה: שלום, עשיתי טיפול תקופתי במוסך ושמו לי שמן 10w40 חצי סינטטי, בניגוד למה שכתוב בספר רכב,(5w30) האם זה סביר
שמוסכניק יעשה את זה, והאם אפשר להמשיך לנסוע עם זה..?

תשובה - בוקר טוב

סוג השמן נחלק  לשניים  לאיכות שלו ולצמיגות  שלו  .

הוראות היצרן  הן  :

צמיגות  השמן שמתאימות  לדגם שברשותך  הוא  אחד מהשלושה הנ"ל  : 10W40 ,10W30  ,5W30

ו רמת התקן שלו תהיה   מפרט נדרש:  ACEA A3/B3 A3/B4 ומעלה.
 

 

 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...