Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 904 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האיביזה עדיפה יותר מבחינת הכול.

במיוחד אם מדובר על מנוע 1.2 טורבו שיש משמעותי חזק מאשר ה 1.0 של הפיקנטו או ה 1.2 אם מדובר על פיקנטו ספורט.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

אכן לאיביזה יתרונות רבים. אבל לא הייתי מפליג לכך שהיא עדיפה "מבחינת הכל"

 

הפיקנטו תהיה כנראה זולה יותר לתחזוקה.

כנראה אמינה יותר.

היא תהיה בודאי קטנה יותר. שזה לרוב האנשים חסרון אבל לא לכולם ולא בכל מצב. בתנועה וחניה עירונית יש יתרונות לקוטן

 

ואם אני לא טועה בשנתון זה שתיהן הגיעו גם ב 5 דלתות וגם ב 3 דלתות. יש מי שיעדיף כך או אחרת. 

עריכה אחרונה על ידי razi_pazi
  • אהבתי 1
פורסם

לא הייתי יוצא בהצהרות לגביי נושא האמינות, האיביזה נמכרה גם הרבה פעמים בתצורה של מנוע 1.4 אטמוספרי עם גיר ידני וזה שילוב אמין מאוד.

בכללי לא מכיר בעיות כלשהן באיביזה מאותה תקופה.

 

האיביזה תהיה יותר מרווחת ונעימה יותר לנסיעות ארוכות למשל.

  • רעיון טוב! 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

האיביזה 1.4 זה אוטו סוס. מנוע וגיר של סמי טריילר. 

כאחד שהחזיק כמה מכוניות עם המנוע והגיר הזה, והייתה לו גם קוריאנית אחת שהוציאה את המיץ, וגם יפאניות, אני יכול לומר בביטחון שזה שילוב מעולה פי מליון מהמנועים של קיה ויונדאי.

כמובן, בתנאי שתוחזק נכון.

מה כולם מתלהבים מהפיקנטו אני לא יודע. פחית שימורים זוללת דלק ולא נטולת בעיות.

אגב, אצלי במשפחה יש פולו שנת ייצור 2006 שכבר במשפחה איזה 13 או 14 שנה בבעלותם, והמנוע, הגיר והמזגן עובדים כמו חדשים. 

 

פורסם

ממליץ מניסיון אישי על איביזה 1.4 ידנית, רכב אמין, צריכת דלק יפה סביב 1/16-17 הייתי מקבל בקלות. 

יחסית מרווח ויותר נוח ונעים בנסיעה מפיקנטו.

 

פיקנטו 1.0 ידנית אני לא ממליץ להתקרב בכלל, היא כל כך חלשה שההתעסקות בהילוכים כדי לגרום לה לנוע לאנשהו היא פשוט מתישה.

  • אהבתי 1

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

הדבר היחיד שצריך לשים לב במנוע הזה - שהוא טופל כראוי (נכון לכל רכב) עם חלפים מקוריים ושהוא עבר טיימינג על 4-5 שנים.

אם לא עשו- תקזז במחיר ותעשה אתה (זה מנוע עם 2 רצועות אז העלות משהו כמו 1500 ש"ח +\-).

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

לא מכיר פיקנטו

 

לגבי האיביזיה  יש לאחד הילדים 

בשנים האלו נראה שעדיף 1.4 אטמוספרי ולא טורבו אפילו שפחות סוחב

מנוע וגיר טובים

לטפל איכותי לא להזניח טיימינג ומשאבת מים בזמן

מכלולים מסביב קצת עדינים

לפעמים נסתם החימום הפנימי זה סיפור להחליף אותו לפרק את כל הדשבורד  ( לא קרה לנו)

 מנוע חלונות   מתקלקל ( ברכב שבדקתי לא קניתי).

הניסיון שלנו  שנתיים חיובי   

מה שהפריע לי  אם אני זוכר נכון לא בכל הדגמים יש 4 כריות אויר  

עריכה אחרונה על ידי avri6
פורסם
לפני 13 שעות, GABIUBOGI כתב:

ממליץ מניסיון אישי על איביזה 1.4 ידנית, רכב אמין, צריכת דלק יפה סביב 1/16-17 הייתי מקבל בקלות

אני מחזיק באיביזה 1.4 ידנית בציר 2011 ומגיע לצריכה של 1:12 משוקלל עירוני ובינעירוני

ככה הבנתי מעוד כמה בעלי איביזות, מודה אני קצת לוחץ אבל כזה פער? שמת כמה חמורים במנוע או שהבעיה אצלי?

 

חוצמזה מצטרף למגיבים מעלי האיביזה רכב אמין, נוח ומגיב מעולה חוץ מזה שהוא טיפה יותר גדול לא רואה שום סיבה להעדיף את הפיקנטו עליו

פורסם

חבר החזיק פאביה ידנית עם אותו מנוע, היה נוסע לרוב מחוץ לעיר ומקבל מספרים מאוד יפים. במשולב אם אני זוכר טוב באיזור 1:15. מדוד במשאבה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 3 שעות, shlomiko כתב:

אני מחזיק באיביזה 1.4 ידנית בציר 2011 ומגיע לצריכה של 1:12 משוקלל עירוני ובינעירוני

ככה הבנתי מעוד כמה בעלי איביזות, מודה אני קצת לוחץ אבל כזה פער? שמת כמה חמורים במנוע או שהבעיה אצלי?

 

חוצמזה מצטרף למגיבים מעלי האיביזה רכב אמין, נוח ומגיב מעולה חוץ מזה שהוא טיפה יותר גדול לא רואה שום סיבה להעדיף את הפיקנטו עליו

תשמע אני לא לחצתי יותר מידי כי הבנתי שאין מה ללחוץ, גם ככה לא יקרה שום דבר מרגש אז העדפתי ללכת על הצד החסכוני והרגוע. 

הייתי נוסע יום יום טבריה-מירון וזאת הייתה הצריכה.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

ככה ראיתי גם בסקירות על הרכב, מה יכול להות שאצלי הוא ככה רעב? האופי נסיעה שלי די משולב עם עירוני בערך 50:50 

פורסם

יכול להיות שלא הוחלף אצלך טיימינג בזמן? 

אנשים נוטים ברכב הזה להזניח את זה כי הוא לרוב בשוק צעיר ועובר הרבה ידיים. 

אולי כל הסיפור שם של תיזמון המנוע קצת לא נכון ומשם צריכת הדלק קצת גבוהה. 

למרות שגם 1/12 זה מכובד.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
לפני 22 שעות, avri6 כתב:

לא מכיר פיקנטו

 

לגבי האיביזיה  יש לאחד הילדים 

בשנים האלו נראה שעדיף 1.4 אטמוספרי ולא טורבו אפילו שפחות סוחב

מנוע וגיר טובים

לטפל איכותי לא להזניח טיימינג ומשאבת מים בזמן

מכלולים מסביב קצת עדינים

לפעמים נסתם החימום הפנימי זה סיפור להחליף אותו לפרק את כל הדשבורד  ( לא קרה לנו)

 מנוע חלונות   מתקלקל ( ברכב שבדקתי לא קניתי).

הניסיון שלנו  שנתיים חיובי   

מה שהפריע לי  אם אני זוכר נכון לא בכל הדגמים יש 4 כריות אויר  

תיקון  4 כריות או 6 כריות 

פורסם

הוחלף רצועה לא מזמן, הטיפולים נעשו בזמן ואפי' לפני

את הרכב קניתי דווקא מפנסיונר שמחזיק בשני איביזות ומבסוט מהם עד הגג, כמובן שטיפל בהם באהבה ומסירות

 

האמת שאני עם ידני אחרי שנים שנהגתי על אוטומט אולי בהמשך הצריכה תרד, יש לי לאן לשאוף... 😜

 

×
×
  • תוכן חדש...