Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

מתעניין לקנות אאוטלנדר 2021 יד שניה

ברשיון הרכב ששלח לי המוכר רשם בתור הבעלים שלמה פסגה בעמ ותחת הרישום המקורי רשום השכרה/החכר, בהערות למטה תחת תנאים ומגבלות רשום שהרכב משמש להשכרה/החכר ושיש שעבוד לחברה כלשהי

השאלה שלי היא האם יש סיכון בדבר? להבנתי יש למוכר איזשהו הסכם עם שלמה סיקס כאשר הוא לקח מהם את הרכב. המוכר אמר שהוא לקח מהם את הרכב עם אפס קילומטר וברגע שירצה למכור הם צריכים לתת לו איזשהו טופס ייפוי כח למכירה

הרכב יד ראשונה 11/2021 עם 15,000 קמ

איך מחשבים מחירון של רכב כזה? בלוי יצחק יש כל כך הרבה קטגוריות… 

עוד דבר- האם במידה ואחליט לקנות יכולה להיות בעיה מבחינת הביטוח במקרה של טוטאלוסט של האוטו? חברת הביטוח יכולה לתת כמה עשרות אחוזים פחות משווי הרכב בגלל שביד הראשונה שלו היה רשום כהשכרה/החכר?

 

אשמח לתשובות וגם הבהרות האם יש סיכון ברכישת רכב כזה יד 2

 

תודה רבה!

פורסם

סע איתו למשרדים של שלמה, תבדקו מה נדרש ע"מ להסיר את השעבוד.

שהמוכר יעשה את מה שנדרש לסרת שיעבוד ואז תוכלו להתקדם בעיסקה.

סביר להניח שהוא צריך להחזיר את החוב ולא יהיה לו איך, אז הוא יבקש אותך לסגור את החוב ואח"כ להעביר בעלות... אני פחות מתחבר לז'אנר.

כי זה שם אותך בסיכון מיותר.

 

לגבי המחירון, קיימת הפחתה וזה גם משתקף לתגמולי הביטוח 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

תודה על תגובתך!

מבחינת סגירת החוב במקום האדם זה לא יקרה

וגם נאמר על ידו שזו לא הסיטואציה

אני מנסה להבין מה ההפחתה שבדיוק צריך לקחת/לבחור בלוי יצחק כדי להבין מה המחיר של הרכב?

ומה חברת הביטוח נוהגת לעשות בנידון

 

 

פורסם

במחירון זה יחשב ליסינג 0 ק"מ

דבר חשוב שכדאי לבדוק זה הסטוריית טיפולים, יש לאנשים שנוסעים מעט נטייה לחשוב שלא צריך לטפל כל שנה כי האוטו בקושי נוסע

פורסם

אין כזאת חיה ליסינג 0 קמ.

נשמע שזה ליסינג פרטי. זה אומר שהוא צריך להחזיר חוב כי זה בלון או לקנות את הרכב שזה לשלם עוד כסף. הוא יכול גם להביא קונה שזה בדכ חוסך לו,

ואז הרכב בעצם עובר ישירות מהליסינג אליך אם אני מבין נכון.

תבדוק שהרכב נשאר יד1 כלומר 0 בעלים קודמים עד אליך, והרכב לא הופך להיות יד 2 כלומר 1 בעלים קודמים.

נראה לי שמפחיתים פחות אם יש מכתב מבעל הרכב שזה ליסינג פרטי לעומת ליסינג חברה. אבל צריך מכתב.

מי טיפל ברכב? יש תיעוד מסודר? הרכבים הכי מגעילים מבחינת תיעוד טיפולים, וסידור פגיעות פחחות קלות שראיתי היו ליסינג פרטי... כי אם דפקת את הרכב, אתה מתקן במוסך הכי זול בצורה הכי זולה ושולח מכתב לחברת ליסינג.

פורסם

מבחינת טיפולים וכו- כמובן שאבדוק את זה מסודר

בנוגע ליד - הרכב כמובן במידה ויימכר אני אהיה

הבעלים השני

רק עדיין- אני לא מצליח להבין למה אין משהו בחוק ורשמי שיודע להגיד מה קובעים מבחינת

מחיר המחירון

למה זה כזה מסורבל?

פורסם

אם הבעלים יכול להראות לך את החוזה שיש לו עם שלמה סיקסט מדובר בליסינג פרטי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תתעקש לקבל מסמך משלמה סיקסט שמציין שרכב מס' XXXX היה בעסקת ליסינג פרטי/נמכר כ-0 ק"מ/לא משנה מה. 

 

המסמך הזה ישמש אותך גם לצורך תגמולי ביטוח אם תצטרך וגם לצורך מכירה עתידית. 

 

זה אישור סטנדרטי שהם מנפיקים בלי בעיה . 

×
×
  • תוכן חדש...