Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: סיכום בעלות שבע שנים וקצת של אופל אסטרה 2016 (דור K), 1.4 טורבו


yohai71

פוסטים מומלצים

^

עד כמה שאני יודע בוצע לכולם- לפחות בזמני זה נכנס כחלק מהטיפול השנתי ולא הוזמנתי במיוחד. כנראה שהסיבה היא כי זה לא ריקול שמונחת מלמעלה (כי דבר בטיחותי שהיצרן חייב לבצע במיידי) אלא "קמפיין", שזה תיקון שהיצרן יוזם עצמאית (כתבתי על אחד כזה בשרשור הקורסה הנ"ל).

 

אם כבר, הבעיה היא שעד שהדברים האלה מגיעים לישראל לוקח זמן; דרך פורום האסטרות האנגלי אני ידעתי על העדכון הזה בערך חצי שנה לפני שהמוסך שלי ידע, ולקח עוד קצת זמן עד שתכל'ס היבואן התחיל להפיץ את העדכון. כמה זה תרם להרס מנועים של אסטרות בזמן הזה? מי יודע. גם כך מדובר ברכב שיחסית נמכר במספרים זעומים בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, yohai71 כתב:

אף אחד כבר לא זוכר את אודי לפני שנהפך למותג יוקרה

הנבואה אומנם ניתנה לשוטים, אבל אני לא משוכנע שהדוגמה של אופל ואאודי זהה.

 

אופל ביססה את עצמה כבר הרבה שנים כיצרן של קורסות וקדטים - רכבים עממיים שלכולם יש, סטייל פז'ו ורנו, וכניסה של יצרן כזה לסגמנט פאר היא לא פשוטה: רנו ניסו עם ה 25, והספרן, והול סאטיס, ולא ממש הצליחו לשבור את התדמית העממית של המותג, וגם PSA ניסו עם ה C6 שלא ממש הצליחה בסיטרואן ועם ה 604 וכל רכבי המנהלים שלא ממש היו הצלחה מסחרית אחריה. אפילו באנגליה חובבת הווקסהולים קשה לי להאמין שאפשר יהיה לנתק את המותג מהתדמית העממית שדבקה בו.

 

לאאודי לא היה את המטען הזה, בהתחלה - בטח אי שם בסוף שנות ה 60 תחילת שנות ה 70, לא ממש זוכר, היה להם את ה 50, שהפכה מהר מאוד לפולקסוואגן, ואאודי התמקדו ברכבים גדולים יותר, כך שלא נדבקה להם התדמית העממית שנדבקה לאופל.

 

רק דעתי כמובן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

ברור שאודי ואופל לא זהות, אם כבר אופל היו הרבה יותרמצליחים. אבל לגבי הדוגמאות שהבאת, מדובר רק ברכבים מסגמנט אחד (מנהלים) שהיצרנים ניסו לייצר במקביל להמשך ייצור גרסאות עממיות וזולות. אני מדבר על הפיכת אופל כולו למותג יוקרה (אם תרצה במקום DS). ולא שזה לא אפשרי- תראה את מאזדה, שעשו החלטה מודעת להפוך ליצרן (סמי) פרמיום. אין להם היום אף רכב שמזכיר את המאזדות משנות המילניום המוקדמות מבחינת איכות חומרים וכו'.

 

זה ידרוש מאופל להשתנות שוב (והשקעה עצומה מסטלנטיס), אבל אולי זה שווה, אם רוצים לייחד את המותג- כרגע, אני לא רואה מה המעלה שלו ליד הפיג'ו\סיטרואן שהוא מבוסס עליהם. ומי יודע- אולי, בדומה לסיאט, המותג בדרך החוצה.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@yohai71 קטונתי מלדעת, אבל אני חושב שהמותג מיועד לכאלו שלעולם לא יקנו רכב צרפתי, אבל "גרמני זה מעולה!".

 

מישהי שעבדה איתי לפני הרבה שנים חיפשה בזמנו רכב מיני חדש, הצעתי לה את ה 106 או C1, אחת מהן היתה מתומחרת טוב, לא זוכר איזו מהן. אחרי כמה ימים היא חזרה ואמרה שהיא התייעצה עם אבא שלה, והוא התייעץ עם החבר המכונאי של המשפחה, ושניהם אמרו לה חד משמעית שרכב צרפתי זה צרות, ושהיא לא תעז לקנות רכב כזה.

 

רוצה לנחש עם איזה רכב הבחורה סיימה?

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, TZR84 כתב:

עניין של העדכון תוכנה בוצע כחלק מריקול או שזה רק אם לקוח נפל על מוסך שמגדיל ראש?

זה היה סוג של קמפיין. בקונצרן פולקסווגן למשל, בעת הזמנת התור למוסך הפקידה (או בשמה המודרני יועץ שירות) יודעים להגיד אם יש עדכון תוכנה כלשהו (למנוע או לגיר) עוד בטלפון, לפי מספר הרישוי.

 

באופל (ולדעתי ברובם של היצרנים האחרים) זה ממש לא כך וביצוע עדכון דורש הגדלת ראש מסוימת, לכן ממש לא בטוח שכל מוסך ביצע זאת באופן ייזום לכל רכב שנכנס. לאור העובדה שהיו לא מעט אסטרות שהתחילו את חייהן בציי רכב אני נוטה להאמין שיש עוד מכוניות על הכביש עם התוכנה המקורית, וחבל. אף אחד גם לא טרח להודיע לבעלי הרכבים באופן מסודר שיש לשנות את סוג השמן. בכל מקרה מי שרוכש אסטרה משומשת כדאי שיוודא בהיסטוריה שהרכב עבר עדכון תוכנה וכמובן עדיף לבחור ברכב יחסית חדש שנסע כמה שפחות עם התוכנה והשמן הפחות מתאימים.

 

ציטוט

 

כרגע, אני לא רואה מה המעלה שלו ליד הפיג'ו\סיטרואן שהוא מבוסס עליהם.


 

כפתורי מיזוג פיזיים?

עריכה אחרונה על ידי שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי את האחות - קרוז 2017 עד שהוחלפה מטעמים רפואיים שלי. אחלה אוטו, עם פיצ'רים מודרניים ומנוע חזק ונחמד. 

 

המינוס העיקרי היה תא מטען יחסית קטן ובניגוד לאסטרה, היה מובילאיי.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
בתאריך 17.12.2023 בשעה 10:00, Buki כתב:

רק אציין שבעיית  LSPI התחילה כבר בדרור J במנוע 140 כ"ס. דווקא כיוונו שהיא תפטר במנוע 150 כ"ס.

החלפת הדגם היתה במהלך השנה? ראיתי מודל 2016 עם מנוע 140.

עריכה אחרונה על ידי elera
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש גם 2018 עם מנוע 140. ה-j המשיכה להימכר במקביל ל-k

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...