Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: סיכום בעלות שבע שנים וקצת של אופל אסטרה 2016 (דור K), 1.4 טורבו


yohai71

פוסטים מומלצים

לפני 45 דקות, yohai71 כתב:

לטעמי- אין תחליף לכפתורים פיזיים,

גם לטעמי . לא אוהב מסכי TOUCH שמסרבלים את התפעול ודורשים לעבור דרך כמה תפריטים כדי לעבור מתחנת רדיו למפוח של המזגן . 

עושה רושם של אחלה תמורה לשקל . בסביבות שנת 2012  התעניינתי באחת כזו ואפילו עשינו נסיעת מבחן , בסוף בגלל הפרש לא גדול בין זה לרנו סניק ובגלל הריון עם הילד השלישי בחרנו ברנו שהיתה מרווחת יותר.

 

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה הממצה. בהחלט משנה תפיסות רווחות לגבי האסטרה. 

 

בימים אלו עוברים אצלי דגמי שברולט החדשים למבחן. לא, לא הקורבט, אלא המאליבו, טרייל בלייזר והטראקס החדש. 

אני מזהה את אותם מתגים שהיו לך באסטרה גם בדגמי 23' של שברולט, זכר לימים ש GM החזיקה מחסן חלפים גדול ושימושי. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב מעניין. נהגתי בדור הקודם, ביצועים מצויינים ואחיזה גבוהה מאד (אם כי לא ממש מתנהג ואין יותר מדי הנאה). אין ספק שמציע תמורה גבוהה למחיר. מניח שרוב רוכשי האסטרה הזו בישראל לא שמרו על סטנדרט כה גבוה של אחזקה כפי שאתה עשית ולכן כנראה באמת מכרת אקזמפלר שמור מאד שבעליו החדש ייהנה ממנו ואשר שלא משקף את מצבן של רוב האסטרות האלה בארץ.

עריכה אחרונה על ידי BRAVO30
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על הסקירה המקיפה , גם של האסטרה הקודמת שלך, ביקורת מפורטת בצורה יפה עם תמונות וניואנסים שונים, נהנתי לקרוא.

 

האסטרה היא משפחתית טובה, בהרבה כמובן מהתדמית שלה בארץ.

חווית הנהיגה הכוללת ברכב הזה מרגישה טוב יותר מרוב המתחרים מהמזרח....

לדעתי ההבדל המשמעותי ביותר בין ה-j ל-k, מעבר כמובן לעיצוב החיצוני שהתחדד, זה הניקיון של הדשבורד והקונסולה המרכזית בתא הנוסעים, שב-j היה קצת עמוס מידי בכפתורים.

 

לעניין הLSPI, זכור לי באופן אישי מקרה שאסטרה K הגיע אלי, סביבות 100 אלף ק"מ, עם מיספייר ומנוע מקרטע, הצלבתי בין סלילי ההצתה והתקלה נשארה באותו צילינדר שבו דווח המיספייר במקור, הנזק בתוך המנוע....

DS 7 CROSSBACK 2019

OPEL ASTRA BERLINA 2014

RENAULT SPORT CLIO 203 2010

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעברי הייתה לי בליסינג את האסטרה הדור הקודם. מאוד אהבתי את הרכב ואת תחושת הביטחון והיציבות שהוא הקנה על הכביש. 

אמנם לא נהגתי על האסטרה שבשרשור, אבל היא ניראתה לי מאוד איכותית ואני בטוח שהיא שחווית הנהיגה בה טובה לא פחות. 

 

לפני שנתיים אם אני לא טועה מאוד התעניינתי ברכב של פותח השרשור, אבל לצערי כול סיפורי ההצתה המוקדמת במנועים הללו, גרמו לי לעשות רוורס, וללכת על רכב שהאמינות שלו הולכת לפניו - סיטרואן סי 3 עם מנוע פיור שיט :) (שלמזלי היה באחריות יבואן)

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, yohai71 כתב:

שימו לב שאין יריעת בידוד רעשים

גם אצל אמא שלי, באיביזה FR שנת 2022, הם חסכו על בידוד במכסה המנוע - לא ברור לי למה אבל זה הפך לסוג של אופנה. בסיאט זה אפילו יותר מוזר, כיון שהם לא צבעו את החלק התחתון של מכסה המנוע, כיון שאמור להיות שם כיסוי, ואז לא סיפקו את הכיסוי עם הרכב...

 

חוץ מזה, אחלה review! מודה שאם הייתי קונה עכשיו רכב יד שניה, האופל לא היתה כנראה עולה על הרדאר שלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

לזיכרוני ה-J סבלה משלל בעיות אחרות, בעיקר במערכת הקירור וטורבואים קורסים (לא המכונית שלי, כמובן...), וה-K הביאה אותה עם LSPI. אבל אני מודה שלא סגור על זה, יכול להיות שגם ה-J סובלת מאותו סמפטום. בכל אופן, לשתיהן מנועים שונים למרות הנפח הזהה.

 

לפני שעתיים, davemustaine87 כתב:

לפני שנתיים אם אני לא טועה מאוד התעניינתי ברכב של פותח השרשור, אבל לצערי כול סיפורי ההצתה המוקדמת במנועים הללו, גרמו לי לעשות רוורס, וללכת על רכב שהאמינות שלו הולכת לפניו - סיטרואן סי 3 עם מנוע פיור שיט :) (שלמזלי היה באחריות יבואן)

שמע, אני חייב להודות שבזמנו הרמתי גבה, לא בגלל שלא רצית את האסטרה (זה מובן לחלוטין) אלא בגלל הבחירה שבסופו של דבר כן עשית. לוותר על רכב עם בעיה שאולי תקרה, עבור רכב עם בעיה תכנונית מובנית שאין בה ספק ושהשכיחות שלה גבוהה פי כמה? מודה שלא הבנתי את זה. מילא, מים מתחת לגשר וזה.

 

לפני שעה, Fazer כתב:

מודה שאם הייתי קונה עכשיו רכב יד שניה, האופל לא הייתה כנראה עולה על הרדאר שלי.

כן, זה מובן- גם כך האסטרה לא הייתה נפוצה מלכתחילה ועכשיו אולי היא כבר "מבוגרת" מכדי לקחת אותה בחשבון.

 

ותודה לכולם על התגובות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוחאי תודה על הסקירה, נהנתי לקרוא. 

 

רק אציין שבעיית  LSPI התחילה כבר בדרור J במנוע 140 כ"ס. דווקא כיוונו שהיא תפטר במנוע 150 כ"ס.

 

הייתה לנו במשפחה אסטרה J מודל 2011 (ליסינג) מבין הראשונות שהגיעו לארץ עוד עם מנוע 1.6 אטמוספרי שהיה עגלתי  וברמת איבזור קמצנית משהו.

 

גם הדגם הזה היה מושמץ במיוחד אבל הוא הוחזר אחרי 3 שנים ומשהו כמו 95.000 ק"מ עם 0 תקלות וחוץ מביצועי מנוע ועומס כפתורים בתא הנוסעים הוא היה רכב נוח, מרווח ועם עיצוב מרשים מאוד לזמנו.  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבת יפה מאוד נהניתי לקרוא.

יש עניין מוזר מאוד שאף פעם לא הבנתי,  המנוע והגיר זהים בין האסטרה הזאת לשברולט קרוז, והקרוז הרבה יותר זריזה גם בתחושות וגם בדף הנתונים. כנראה עניין של כיול תוכנה בגיר.

עוד משהו מעניין זה שהאסטרה הזאת נמכרה בארץ בלי מצב ספורט בגיר ובחול כן. למה? לא יודע אבל מוזר.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לנו גם אסטרה K זהה במשפחה, מודל 2018 אז ארשה לעצמי להוסיף כמה נקודות משלי:

נראה שנושא ה- LSPI אכן מהווה בעיה משמעותית יותר ב- J מאשר ב- K. התעמקתי בעניין ונראה שרכב שטופל עם שמן נכון (דקסוס 1 ג'ן 2; היום יש גם ג'ן 3) כמעט מתחילת הדרך ועבר במקביל את עדכון התוכנה סיכויי הכשל בו נמוכים. עדיין, אם משלבים את הנטיה של הגיר (כמו בלא מעט מכוניות דרך אגב) להחליף להילוך גבוה ככל הניתן יחד עם נהג שלא מרגיש כי הסל"ד נמוך מדי לתנאי הדרך ואינו מגביר מעט את הלחץ על הדוושה לביצוע קיקדאון (חלילה מלהזכיר הורדה ידנית) למשל בנסיעה ארוכה בעלייה, אני לא שולל שניתן עדיין לגרום לנזק בכל זאת. בכל מקרה הבעיה לא אירעה גם ברכב שאצלנו.

 

לעניין ההבדלים בין ה- J ל -K, לדעתי ה- J גם מעט נוחה יותר, אם כי אני משווה בין גרסאות שונות (מול J 1.6 טורבו ברלינה), בשים לב גם למידות הצמיגים. לפני הרכישה ביצענו את נסיעת המבחן הראשונה בדגם אינוויישן (עם חישוקי 17). בנסיעה התגלתה מכונית די קשיחה, ולכן ביצענו נסיעה נוספת באנג'וי פלוס שהתגלתה כמספקת נוחות די טובה. לעומת זאת האסטרה J נוחה ברמה דומה לאסטרה K אנג'וי פלוס, על אף שה- J מצוידת בחישוקי 17.

 

ה'שיטה' שלי להבחין בין האנג'וי לאנג'וי פלוס היא באמצעות האנטנה על הגג (לאנג'וי אנטנה רגילה ולפלוס יש "כריש", יש על הכביש לא מעט פלוס עם טאסות פלסטיק) וביניהן לאינוויישן באמצעות פסי כרום מעל חלונות הצד בהן מצוידת האחרונה.

 

צריכת הדלק מצויינת ועומדת על כ- 14 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת וממש לא איטית כשהכביש פנוי. אין בארץ מגוון גדול של חלפים חליפיים איכותיים אבל ניתן להצטייד מראש באתרים כמו CARS245. בנוסף הטיפולים די זולים לאור ההוראה של אופל להחליף מסנני אוויר ומזגן רק אחת ל- 4 שנים.

 

אנדרואיד אוטו עובד אצלנו מושלם מהיום הראשון ללא צורך בעדכון תוכנה.

 

בכל מקרה מדובר ברכב מעולה ואמין, שקול ברמתו הכוללת למתחרות כמו מאזדה 3 וגולף 7 אבל מהווה תמורה הרבה יותר טובה לכסף.

  • אהבתי 2

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על (עוד) תגובות.

 

מבחינתי, הסיפור של היצרן עצמו עצוב; הוזנח שנים ע"י הבעלים (GM) וכשסוף סוף קיבל יד חופשית להשקיע ברכבים שיעמדו בשורה אחת עם המתחרים (לא רק האסטרה, גם האינסיגניה)- נמכר והפך לעותק של פיג'ו, ולהבנתי אפילו ממוצב כנמוך בין מותגי סטלנטיס. אפשר היה לעשות עם אופל מה ש-VW עשו עם אודי לפני 40 שנה (אף אחד כבר לא זוכר את אודי לפני שנהפך למותג יוקרה), או אולי יותר טוב- להפוך אותו למותג החשמלי של סטלנטיס.

 

טוב, מה אני מבין- סה"כ כותב בפורום רכב ולא איש אסטרטגיה של קונצרן רכב ענק.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...