Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקירת אופל קורסה 2014 (D)


yohai71
שימו לב! השרשור הזה בן 2890 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברכות על ראשיכם. אני מעלה כאן סקירה של הרכב הנ"ל, שמשמש אותנו כרכב שני במשפחה לאופל אסטרה הזו, ואותי בלעדית כנהג היחיד שלו.

 

הצורך ברכב שני עלה לאחר שהחלטתי לוותר על רכיבת דו"ג בישראל- אני רוצה להמשיך לחיות, לפחות בינתיים, ומיציתי את העניין של זיעה באוטובוס. אז לאחר וויכוחים ביני לבין עצמי מה כדאי; רכב משומש ישן-אבל-מעניין/יוקרתי, רכב משומש סטנדרטי בן כמה שנים ספורות או סופרמיני חדשה, נפלה הבחירה על האופציה האחרונה. העדפתי לא לערוך מסעות חיפושים אחרי רכבים שמורים ולהתעסק בבדיקות קנייה למיניהן, מה גם שאין כמו הריח של חדש...

 

החלטתי על רכב ידני, לפני הכל, ובעל מנוע קטן וחסכוני. למעשה, השוק די מוצף ברכבים כאלו, והכל שאלה של מחיר מול אבזור. אז אנחנו מדברים על פיאסטה 1250, קליאו 1150, 208 1.2, ואפשר גם להכניס איזה וואגית, נגיד איביזה 1.4- כולן ידניות ובעלות מנועים אטמוספריים ואבזור בסיסי. כולן, אגב, מסתובבות באזור ה-80 כ"ס, שזה אולי מספיק לעיר (בהנחה שאתה בתחום סל"ד מתאים) אבל לא משהו בחוץ- השיוט באזור ה-120 קמ"ש צעקני ומתיש. לפחות כך היה הרושם שקיבלתי מנהיגות המבחן. עדיין, אני חייב לציין שברבות מהן היה אבזור די מרשים בשביל מכוניות בסיסיות- אתם אולי לא תחשבו כך, אבל חכו להמשך הסקירה...

 

ובכן, הפורד נפסלה בגלל שאי אפשר להרים את מושב הכיסא, הקליאו בגלל שהם לא היו מוכנים להתגמש במחיר מספיק, פיג'ו בכלל לא הגיעו לרמת התקציב המתבקשת ואי אפשר לראות את לוח השעונים (ההגה מסתיר אותו!), וכל היפניות (יאריס, סוויפט,ג'אז) ישרו קו על מחירים דמיוניים. לצ'מפיון אני לא מתקרב, תודה- מבחינתי, הם הרוויחו את זה ביושר, ואני אפילו לא נכנס למחירי טיפולים וכו'.

 

הכל טוב ויפה, אתם אומרים, אבל קורסה? הסופרמיני הכי מיושנת שיש בשוק? זה נכון, אבל עמדו לזכותה כמה נקודות;

 

למעשה, את יבואן אופל הכרתי מהקנייה של האסטרה, שהייתה מוצלחת לטעמי כמעט לחלוטין, כך שידעתי למה לצפות (וגם השתעשעתי בכך שאקבל איזו שהיא הנחת לקוח חוזר... לא באמת). בנוסף, יש לה קלף חזק בדמות מנוע 1.4 שמגיע עם 100 כ"ס. אפילה האיביזה עם ה-1.4 שלה מתהדרת רק ב-85 כ"ס. מחירי הטיפולים שלה גם זולים, ואת זה בדקתי כבר קודם עם המוסך שמטפל באסטרה.

 

 

אז הוזמנה קורסה בצבע שחור, והנה היא:

 

20140929_124235.jpg

 

 

טוב, זאת תמונה חרבאנה מהיום, ועוד מלוכלכת אחרי הגשם- שומו שמים, מה יגידו בפורום דיטילינג? קחו תמונה מהיום שאספתי אותה, עוד יש ווקס "מקורי" פלוס צמיגים מבריקים:

 

20140616_151033.jpg

 

אני אגיד משהו מפתיע, בהתחשב בזה שמדובר ברכב שלי- היא לא מכונית יפה, ממש לא. עזבו שהיא נראית ישנה- כל שאר האופלים התקדמו בעיצובם ורק היא נותרה מאחור, נראית כמו האסטרה H (דור קודם). משהו פה לא מתאים, לא פרופורציונאלי. אולי אלו הגלגלים הקטנים (14) עם הטאסות. לכן כנראה שהצבע השחור מתאים ובולע את העייפות העיצובית. הצבע עצמו, אגב, משגע- זה מטאלי עם flakes כאלה פזורים עליו. למרות זאת, כנראה שזו הייתה טעות להזמין שחור לרכב שרוב הזמן מבלה בחוץ. שימושי זה לא, אבל ככה המצב.

 

 

אגב, יש מכונית מאוד נפוצה בישראל, ששואבת יותר מאלמנט עיצובי אחד מהקורסה, ועד שלא קיבלתי אותה לידי לא חשבתי על זה:

 

corsa_i20.jpg

 

הן דומות במיוחד לפני מתיחות הפנים (של שתיהן). שימו לב שאפילו הפנסים דומים.

 

 

אז הקורסה שלי היא כמובן לאחר מתיחת הפנים של 2011, שזה אומר פרצוף שונה עם פנסים קדמיים חדשים ו-DRLים:

 

20140929_124312.jpg

 

 

לא יודע אם רואים שהם דולקים... נו, קחו תמונה חשוכה:

 

20140929_124830.jpg

 

לא רע, קצת מעדכן את העיצוב למשהו עדכני. אה, תשכחו מ-LEDs או פנסי ערפל. לא בגרסה הזו.

 

 

לצבע השחור יש עוד פונקציה, מסתבר- היות וזהו הדגם הבסיסי הפחות מאובזר, ידיות הדלתות לא צבועות בצבע הרכב אלא בפלסטיק-נטורל. השחור מחביא את זה:

 

20140929_124400.jpg

 

 

נעבור פנימה. אם יש נקודה שבה הקורסה סובלת, הרי שזה עיצוב הפנימי. מה אגיד לכם, כאן באמת ניתן להרגיש את הגיל המתקדם, עם משטחי פלסטיק קשים בכל פינה ופתחי מזגן דפוקים, כאלה שצריך לכוון בשני חלקים- מעלה\מטה וימינה\שמאלה. לא רעיון טוב, בלשון המעטה. אבל הי, השטיחים יפים:

 

20140929_123532.jpg

 

 

רוצים בסיסי? קיבלתם. איפה שעון חום מנוע? ואבא, למה צג חיווי הקילומטרים במרכז קטן כל כך? אה, זה כי אין מחשב, בן:

 

20140929_123551.jpg

 

 

נמשיך לקונסולה המרכזית- יש כפתור נעילה מרכזית (!), מזגן פשוט ובסיסי (תתרגלו למילה הזו), ומערכת האינפוטיינמנט- ככה קוראים לזה, אני נשבע לכם. אולי אני טועה, אבל לי זה נראה כמו רדיו-דיסק רגיל... לפחות הוא קורא mp3 ויש כניסת aux. (ברשותכם, וויתרתי על המולטימדיה הסינית המוצעת). אגב, זה לא סתם שחיברתי את המעמד לסלולרי במיקום הזה- מדובר במשטח הישר היחיד שיש בפנים, הוא ייפול מכל מיקום אחר. לא נורא, מכיסא הנהג ניתן לראות את התצוגה במלואה (לא שיש יותר מדי לראות):

 

20140929_123609.jpg

 

 

בין המושבים; ראיתם את הכניסה של ה-aux? ושיש מקום למטבעות? עוד פלסטיק קשיח, אבל לפחות הכל יעיל והגיוני:

 

20140929_124055.jpg

 

 

בדלתות סוף סוף יש קצת ריפוד שאפשר להשעין עליו את היד. בצד הנהג יש כפתורים לחלונות חשמל (קדמיים בלבד) וכיוון שתי המראות החשמליות:

 

20140929_124452.jpg

 

 

ובצד הנוסע מתג חלון ענק:

 

20140929_124456.jpg

 

כמה שהוא נראה לכם גדול, הוא עוד יותר גדול ממה שאתם חושבים...

 

 

מאחור לא רע בכלל- אם היושבים מלפנים יתחשבו ויזוזו קצת קדימה, יהיה מקום אפילו למטר שמונים וחמש כמוני. יש מקום לראש, שזה כנראה הפלוס של העיצוב הפונקציונאלי. אל תתרשמו מהרמקול שנראה בדלת- אין שם כלום בפנים. רק ארבעה רמקולים מלפנים. אבל איך הדוגמא של הריפוד?

 

20140929_123643.jpg

 

 

את כל העסק הזה מאירה נורה אחת מסכנה:

 

20140929_125100.jpg

 

החלפתי את הנורה ל-LED, שלפחות יהיה אור לבן, אם לא חזק...

 

 

כיאה למכונית חמש דלתות, המשענת של המושבים האחוריים נופלת קדימה (בשלמותה, לא 60/40) עם פונקציה מעניינת- ניתן לקבע אותה בשני מצבים- האחד רגיל, צמוד לתא מטען והשני יותר ניצב, לספק יותר מקום בתא מטען. בתמונה ניתן לראות את החור של המצב הרגיל, כשהמשענת נמצאת במצב הניצב יותר:

 

20140929_124012.jpg

 

 

תא מטען סטנדרטי- מאחורי הפלסטיק הימני מסתתרת ערכת הפנצ'רים:

 

20140929_123722.jpg

 

 

שמתחברת לזה:

 

20140929_123745.jpg

 

לפחות הגלגל הוא סטנדרטי ולא מוקטן. גם זה משהו.

 

 

ואת כל העסק מושך הדבר הזה:

 

20140929_124203.jpg

 

 

נו, ואיך זה באמת על הכביש?

 

עוד רגע- נתחיל בזה, שדווקא המושבים הקדמיים, למרות שקטנים יותר מאלו שבאסטרה, מרגישים לא פחות נוחים ותומכים. כפי ציינתי בהתחלה, אני אוהב לשבת גבוה, ואת זה אני מקבל לחלוטין- אפילו יותר מהאסטרה. מצד שני, דווקא באסטרה, שהיא רכב גדול יותר, הגישה למתגי הפיקוד נוחה הרבה יותר, הכל נופל לך ליד, בעוד שבקורסה, מצאתי את עצמי מתכופף קדימה כדי להגיע לכפתור האורות, למשל. מוזר. זה לא משפיע יותר מדי על הנהיגה, כי מה שאתה באמת צריך, כמו מוטות האיתות והמגבים, נמצא בקצות האצבעות.

 

בעניין הזה, אני חייב לציין את דרך הפעולה המטופשת של המוטות הנ"ל. הם לא עוברים מצב ונשארים שם עד שאתה מחליט להחזיר אותם, אלא קפיציים. למשל, אתה רוצה להפעיל מגבים? מרים את המוט הימני למעלה והקפיץ מחזיר אותו מיידית למרכז. המגבים פועלים. רוצה מהר יותר? עוד לחיצה למעלה (ושוב המוט חוזר למרכז). רוצה להפסיק? מוט למטה. בקיצור, זה קפיץ מעצבן ולחלוטין לא כמו בשום מכונית מודרנית שאני מכיר. כן, סה"כ מדובר באותו מאמץ ואפשר להתרגל לזה, אבל למה ככה?

 

לפחות איכות ההרכבה ראויה לחלוטין. עזבו קרקושים, הרכב חדש מדי בשביל לדעת את זה, אבל חבר שרכש קליאו 0.9 טורבו ובא לראות את הקורסה, טוען שהגימור בפנים טוב יותר מאצלו והדלתות נסגרות ברעש מעורר בטחון הרבה יותר מהרנו, אתם יודעים- ה"קלאנג!" הזה שדלתות גרמניות עושות. קצת הפתיע אותי, בהתחשב בהפרשי הגיל בין הקורסה לרנו, שהוא רכב חדש לחלוטין והייתם מצפים שיהיה טוב יותר מרכב בעל פס יצור שעוד מעט בן שמונה.

 

אז בואו נצא לנסיעה. עד כמה שאני שונא את הגלגלים הקטנים האלו, שהתאימו אולי לפיג'ו 206 שנת 2001 שהייתה לי ונראים מגוחכים לחלוטין על הקורסה, הם עושים עבודה טובה בשיכוך המהמורות- לא שהרכב לא יותר קופצני מרכב כמו גולף, למשל, אבל עדיין הרבה יותר טוב מהסוויפט 2008 שהייתה לי, ואהבה להתרסק על מהמורות ובורות.

 

ההגה החשמלי נוראי- אל תצפו ל"מתקשר" ועוד כל מיני מילים מפוצצות כאלה. הוא מכוון את הגלגלים הקדמיים וזהו. אם אתם עומדים ברמזור ומסובבים אותו לאט ובעדינות, אתם אשכרה מרגישים את המנוע החשמלי מזיז את ההגה עבורכם בסוג של דיליי... אוי ואבוי. דווקא השאסי מרגיש שיכול היה לקבל הרבה יותר כח, ואני משער שבשביל זה יש את גרסת OPC.

 

מה כן טוב? ההילוכים. ממש מפתיעים במהלך הקצר שלהם ובהרגשת ה"קל אבל משמעותי". למשל, בגולף ששכרתי וכתבתי עליו פה, העברת ההילוכים הרגישה כמו בחישה בסיר של מרק, ללא כל התנגדות. פה זה שונה- וכיף. כנ"ל הקלאץ'. לא קל מדי ולא קשה מדי, בדיוק כמו שצריך.

 

ואם בהילוכים עסקינן, בשיתוף עם המנוע הם עושים עבודה טובה בלמשוך את הרכב קדימה מאזור ה-2500 סל"ד והלאה. כאן מתבטאת יכולתו של המנוע, שהרבה יותר יעיל בלקדם אותך מאשר כל המתחרים עם המנועים הקטנים שלהם. גם השיוט באזור ה-120 קמ"ש נעים יחסית. אם כבר- הייתי שמח לעוד הילוך, אבל זה מה יש.

 

צריכת הדלק, נכון לעכשיו, היא בסביבות ה-14.3 ק"מ/ליטר. קחו בחשבון שיש לי תנועה עירונית קלה- והרבה מזגן, כי עוד לא הגיע הזמן שלי לכבות אותו... אני מעריך שיהיה שיפור בתחום הזה בהמשך הדרך.

 

 

אחרי שקראתם את כל זה, אין ספק שכמה מכם חושבים שהקורסה היא קנייה רעה- רכב מיושן, בסיסי, קמצן באבזור שלו וגם לא מהנה לנהיגה. אבל- כל השאלה זה מה חשוב לכם. לי קודם כל הייתה חשובה עלות אחזקה זולה, שזה כולל טיפולים, דלק וביטוח. גם נושא המוסך שאני בוטח בו, שאת זה מצאתי במקרה עם האסטרה (פירטתי את העניין הזה בשרשור על האסטרה), שיחק תפקיד.

 

אבל המחיר המוצהר של הקורסה גבוה; 85,000 ₪ (בטח לעומת המתחרים). כאן נכנס המשתנה האחרון למשוואה. אנחנו הורדנו אותם ל-76,000 ₪, שזה כולל חיישני רוורס, קודנית, בחירת צבע ורישוי. מה שנקרא, על הכביש. זה אפילו נמוך יותר מהמחיר של מבצע "חבר" שפורסם לפני כחודש. כך שבמחיר הזה, ועם הדברים שציינתי שחשובים עבורי, לא ראיתי סיבה לא לקנות. בינינו, אם אני רוצה ליהנות, זה לא יהיה מסופר מיני בסיסית, לא הקורסה ולא המתחרים שלה יספקו לי את זה.

 

אז חייבים לציין- זו לא מכונית שעומדת בשום קריטריונים מודרניים, ולראיה- אפילו אופל סוף סוף עדכנו את הקורסה לרכב מודרני. כך שאני לא ממליץ לאף אחד לרכוש אותה (ממילא זה הסוף של הדגם), אלא אם חשוב לכם מה שחשוב לי.

 

אני משוכנע ששכחתי לרשום עוד כמה דברים- אם אזכר, אוסיף.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:mm_yeah::mm_yeah:

מההיכירות שלי עם הרכב הזה (לפני מתיחת פנים - שנמכר ע"י UMI), בסה"כ מדובר ברכב נחמד. ובשונה מאצלך, יש את המתקן של האופניים, אז אין גלגל ספייר, ולכן מימין בתא המטען יש מיני עמדה לתיקון פנצ'רים.

רק חבל שבארץ מוכרים את הדגם הבסיסי ביותר (חוץ מה-OPC).

 

 

באירופה הוא נחשב לדגם מאוד מוצלח, הוא היה כמה פעמים מהדגמים הנמכרים הפופולריים ביותר, גם אחרי מתיחת פנים. ואני משער שזאת אחת הסיבות שאופל לא חידשו במהרה את הדגם כבר מ-2006 (בנוסף לסיבות אחרות כמו פיתוח האדם החדשה).

 

בקשר לשעון החום, זה לא בגלל שמדובר בדגם בסיסי. כך גם המצב באסטרה H שנמכרה בתקופת הקורסה D.

אני יודע שבאסטרה H ניתן לראות את החום דרך המסך שבאמצע הדשבורד (זה שהדבקת מולו את זרוע הטלפון).

 

 

ולגבי פנים הרכב, כנראה בדגם החדש שיוצג בתערוכת פריז יהיה שיפור מהותי מהבחינה הזאת. (למרות שאישית הפנים של הרכב בקורסה D לא כל כך הציק לי - אולי כי אני רגיל לזה של ה-B (שגם נראה לי טוב :lol:))

עריכה אחרונה על ידי C14SE
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואוו, זה היה ארוך וטוב.

תודה על הסקירה המקיפה :-)

בהחלט אחד הרכבים המעניינים יותר בסגמנט הסופר מיני.

עזרתי לעמיתה לעבודה למצוא אחת בציר 2011 מאיזה זקן שבקושי נסע בצבע תכלת מהמם.

לפחות עשיתי מישהי אחת מאושרת בעולם הזה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי את האוטו בהשכרה כבר חודשיים ועושה נסיעות קבועות על קו בית\עבודה עד שאני יחליט איזה רכב לקנות.

2 דברים שיכולי לשגע אותי באוטו הזה:

1-פתחי המזגן שבלתי אפשרי לכוון אותם בקלות (לא מומלץ בנסיעה בין עירונית בקטע חשוך)

2- האיתות ברכב הוא הדבר הכי עצבן ומתסכל שפשתי בחיים שלי! למרות שיש איתות בנגיעה אם נועלים אותו לאיתות מלא וקורה שהוא לא קופץ חזרה ההחזרה שלו היא חשמלית ולא מכאנית וזה ממש מעצבן!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

לגבי האיתות, אם הבנתי אותך נכון, אז בסה"כ צריך להתרגל לזה, יצא לי להיתקל בידית כזאת בוקטרה C גם.

אני מניח שהכוונה היא שברגע ושתתרגל לידית אז זה יהיה עניין יותר "נוח" (עד כמה שאפשר בנושא הזה :roll:).

 

למשל איתות שמאלה:

*לחיצה עדינה כלפי מטה תיתן לך 3 איתותים שמאלה, ואז תכבה אוטומטית, זה שימושי למשל כשאתה רוצה לעבור נתיב.

*לחיצה עד הסוף כלפי מטה תדליק את האיתות באופן קבוע, וכשתרצה לכבות, אז לחיצה עדינה כלפי מעלה תכבה את זה.

לא מסובך :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקירה מקיפה וזורמת לקריאה, לא ריחמת על הרכב מפני הביקורתיות.

נראה שחיפשת רכב תכליתי ומצאת תמורה טובה למחיר, עלתה בי רק שאלה אחת: יש סיבה מיוחדת שלא בדקת את הסוויפט הידנית? אאל"ט היא מתומחרת באותו טווח המחירים שעליו דיברת כאן.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

לא רק הסוויפט- כתבתי למעלה שכל היפניות נפסלו, מפני שבזמן הקנייה, משום מה כל היבואנים שלהם יישרו מחיר על 90,000 ש"ח לגרסאות הבסיסיות (גם היאריס והג'אז). ברור שהייתי מוריד אותם כמו שהורדתי את מחיר הקורסה הרשמי, אבל בכמה? אולי הייתי מצליח לרדת ב-8,000 ש"ח, וזה עדיין מביא אותך לאבזור קמצן ועוד עם מנוע 1.2 עייף.

 

חוץ מזה שדווקא אני בוגר סוויפט 2008. נכון שמדובר בדגם הקודם, אבל לא רציתי עוד מאותו הדבר, מה גם שביקורות שקראתי מציבות את הסוויפט הנוכחי במקום לא טוב מבחינת המתחרים.

 

לגבי הביקורת על הקורסה; לאחרונה מתרבות פה בפורום סקירות של רכבים שהבעלים שלהם מרעיפים עליהם סופרלטיבים שאני לא יודע מאיפה הקריצו אותם. לא אני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^בדיוק בגלל זה מרענן לקרוא סקירה של מישהו ש"לא עושות הנחות" לאוטו שלו.

 

לגבי היפניות- היאריס והג'אז באמת מתומחרות גבוה, אבל ראיתי שהסוויפט מתומחרת ב80k, גם אני לא התלהבתי מהסוויפט עד שאבא שלי רכש את הדגם המאובזר (משומש) וגיליתי שזה אחלה רכב למי שמחפש משהו תכליתי. בכל אופן זה כבר לא משנה, העיקר שהרכב משרת אותך כמצופה.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי את האוטו בהשכרה כבר חודשיים ועושה נסיעות קבועות על קו בית\עבודה עד שאני יחליט איזה רכב לקנות.

2 דברים שיכולי לשגע אותי באוטו הזה:

1-פתחי המזגן שבלתי אפשרי לכוון אותם בקלות (לא מומלץ בנסיעה בין עירונית בקטע חשוך)

2- האיתות ברכב הוא הדבר הכי עצבן ומתסכל שפשתי בחיים שלי! למרות שיש איתות בנגיעה אם נועלים אותו לאיתות מלא וקורה שהוא לא קופץ חזרה ההחזרה שלו היא חשמלית ולא מכאנית וזה ממש מעצבן!

וואי - כמה שאני מבין אותך לגביי הסעיף השני.

נהגתי בקורסה, וכשאותתי לא הבנתי מה הסיפור! זה היה מטריף. שיטה מפגרת.

תא הנוסעים נראה די זול ומיושן, מבאס.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

מבחינתי תקין. הדבר היחיד הוא, כפי שציינתי בגלל שהקורסה חונה לרוב בחוץ, אם יצא שחנית בשמש, יקח לרכב יותר זמן להתקרר מאשר אם חנה בצל. אבל אני משער שזה ככה בכל רכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אווו סוף סוף סיקור אוביקטיבי שלא מהלל את הרכב,כול הכבוד.

אני מתאר לעצמי שהרכב מאוד זריז בשילוב גיר ידני,וזאת הנקודה החזקה שלו,אישית פחות התחברתי אליו עקב העיצוב שמרגיש מיושן לעומת הקליאו..

ביצעת כבר טיפול ראשון לרכב?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אחלה סיקור. אובייקטיבי וממצה.

באסה שגם במכוניות קטנות שאמורות להיות זולות דוחפים את ההגאים החשמליים האלה. מה קרה, תנו להנות קצת!

אני לא יודע מה זול ומיושן בתא הנוסעים הזה. תצוגת התאריך והשעה באמת ישנה, היתה לי כזו באסטרה 2001. חוסר שעון חום זה מטרד אבל זה כבר הפך לסטנדרט היום. חוץ מקונסולה מרכזית שמעוצבת כמו פרצוף של רובוט מפגר, נראה שלא חסר שום דבר.

כמה שוקלת הקורסה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגאים חשמליים הם זולים יותר לייצור, וגם מסייעים לרכב לצרוך פחות דלק. לכן כל התעשיה משתמשת בהם היום. חבל, אבל זה מה שמעניין את הרוב הגדול של הרוכשים. הגאים מסרסים שלא מעבירים שום דבר מהכביש לנהג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2890 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...