Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים . 

מאזדה 6 2008 155,000 קמ. 

פלאג מספר 1 רועד ומשוחרר . המכסה שסתומים פגום בהברגה של הפלאג. יש סימנים של הצטברות קלה של שמן לצד הפלאג הרועד . אין סימני שמן ליד הפלאגים האחרים או באיזור אטם מכסה שסתומים . 

מנוע שורף שמן בסלד גבוה. 

האם הפלאג המשוחרר יכול להוביל לשריפת שמן בסלד גבוה ? כלומר האם פלאג רופף יכול בעצם לגרום לשמן להכנס לתא הבעירה ? 

תודה לעונים :) שבוע מצויין לכולם.

פורסם

ההברגה היא לא במכסה השסתומים אלא בראש מנוע.אפשר לראות את זה כאן ב7:13

 

עצם העובדה שיש שמן בפלאג זה אומר שצריך להחליף אטם מכסה שסתומים (שאוטם גם את המעבר של שמן מהראש - לעבר בתי הפלאגים.

פורסם
לפני 17 דקות, EliC25 כתב:

ההברגה היא לא במכסה השסתומים אלא בראש מנוע.אפשר לראות את זה כאן ב7:13

 

עצם העובדה שיש שמן בפלאג זה אומר שצריך להחליף אטם מכסה שסתומים (שאוטם גם את המעבר של שמן מהראש - לעבר בתי הפלאגים.

אחלה סרטון שלך שפספסתי, תסדר לך חימום שם, שומעים שקר לך...😉

איך הוצאת את השמן מהמקום של הפלאג?

מה קורה בטורים גבוהים - המנוע משפריץ יותר שמן על האטם? ואיך מזהים שדווקא אז המנוע שורף שמן - מופנה להודעת פות"ש.

ועוד שאלה לאלי - מה ההבדל בין פלאג לכויל ואיך מזהים? (מקווה שזה לא הסטת שרשור)

נ.ב. אלי אתה אלוף, תענוג לראות את הסרטונים. תמשיך ככה.

פורסם
לפני 1 דקה, נקודה טובה כתב:

אחלה סרטון שלך שפספסתי, תסדר לך חימום שם, שומעים שקר לך...😉

איך הוצאת את השמן מהמקום של הפלאג?

מה קורה בטורים גבוהים - המנוע משפריץ יותר שמן על האטם? ואיך מזהים שדווקא אז המנוע שורף שמן - מופנה להודעת פות"ש.

ועוד שאלה לאלי - מה ההבדל בין פלאג לכויל ואיך מזהים? (מקווה שזה לא הסטת שרשור)

נ.ב. אלי אתה אלוף, תענוג לראות את הסרטונים. תמשיך ככה.

לגבי הטורים גבוהים - 

אני אתקן את עצמי, לא בתורים גבוהים אלא בלחיצת גז מלאה / חזקה מאוד. 

אני שם לב לזה משום שרק אז יש ריח חזק של פופקורן / שמן שרוף ברכב.

לפני 35 דקות, EliC25 כתב:

ההברגה היא לא במכסה השסתומים אלא בראש מנוע.אפשר לראות את זה כאן ב7:13

 

עצם העובדה שיש שמן בפלאג זה אומר שצריך להחליף אטם מכסה שסתומים (שאוטם גם את המעבר של שמן מהראש - לעבר בתי הפלאגים.

תודה. 

האם מצב זה, יכול לגרום לשמן לחדור לתא הבעירה ? 

לפני 39 דקות, Buki כתב:

לדעתי אתה מדבר על סליל הצתה ועל על הפלג.

 

תוכל לעלות צילום?

יש מצב טוב שאתה צודק . מוסיף סרטון.

  • מעניין 1
פורסם

כן ככה חשבתי.

 

אם הפלג עצמו היה משוחרר ורועד הייתה משם בריחת קומפרסיה או שהוא כבר היה עף דרך מכסה מנוע...

 

האם במקום התבריג השבור שאמור להחזיק את סליל ההצתה יש חור "דוך" דרך מכסה שסתומים? אם כן השמן והריח יכולים להגיע דרך החור הזה.

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני 2 דקות, Buki כתב:

כן ככה חשבתי.

 

אם הפלג עצמו היה משוחרר ורועד הייתה משם בריחת קומפרסיה או שהוא כבר היה אף דרך מכסה מנוע...

 

האם במקום התבריג השבור שאמור להחזיק את סליל ההצתה יש חור "דוך" דרך מכסה שסתומים? אם כן השמן והריח יכולים להגיע דרך החור הזה.

האם הדבר יכול לגרום לשמן להכנס לתא הבעירה ? 

האם יש דרך לבדוק עצמאית אם גם הפלאג משוחרר גם ?

פורסם

השמן לא יכול להכנס משם לתא הבעירה והפלג שלך לא משוחרר, עם פלג משוחחר המנוע לא יכול היה לעבוד עגול בכלל. 

 

 

האם יש חור במכסה שסתומים או אין חור במקום התבריג השבור?

 

 

פורסם
לפני 3 דקות, Buki כתב:

השמן לא יכול להכנס משם לתא הבעירה והפלג שלך לא משוחרר, עם פלג משוחחר המנוע לא יכול היה לעבוד עגול בכלל. 

 

 

האם יש חור במכסה שסתומים או אין חור במקום התבריג השבור?

כן תסתכל בסרטון, רואים שההברגה שבורה ורופפת לגמרי מעבר לכך שהסליל רופף בחיבור וכנראה גם משם לא אטום .

איפה שהתבריג שבור, הבורג עובר בפנים בצורה משוחררת לגמרי כלומר הגיוני שיעלה משמה שמן. 

אוקיי לגבי המנוע ששורף שמן, אז לפי מה שאתה אומר אני שולל את סליל הרופף כגורם אפשרי לבעיה זו . אוף. חח. 

פורסם

צריך להחליף את מכסה השסתומים הזה. אני בספק שתמצא אחד בארץ במחיר שפוי, גם בחו"ל הם מאוד יקרים. 

https://www.ebay.com/itm/374887471622?epid=1513784644&hash=item574908da06:g:cLEAAOSwwbNk3q48&amdata=enc%3AAQAIAAAAwGg98i9yXxVOcqpDAZEcQhM0Q%2F42cDqf9YllV513lWmaA4AlgewdNhfXUIcDwn%2FeSU45DUcVmAaJZLHcaDi1Ippd5RsG0TdThnClT7XzWye9mGXnvAhvYqZmif%2BaahZeYMr7%2Fzr72nIHjW3Isy%2FpvdF9Vdqu%2BzuG2gYyYCzs1xtWto17mRLLgy%2FqZeiJjBuKIxmVdKI%2F1XmUkwa%2BwKtOp3aPeaiZRPd5QTdMqv7qkCuUTYRxg32MQn%2FwuCbE2fnlww%3D%3D|tkp%3ABk9SR7q_5baKYw

זו אופציה טובה במחיר שפוי, אם תתמקח עם המוכר אולי תוכל להוריד אותו מתחת ל75 דולר ואז לא תשלם מכס ומעמ בארץ.

לפני שעה, נקודה טובה כתב:

אחלה סרטון שלך שפספסתי, תסדר לך חימום שם, שומעים שקר לך...😉

 

אני אמסור את זה לאלי של לפני 5 שנים.. 😄

מאז התפתחתי הרבה...

לפני שעה, נקודה טובה כתב:

איך הוצאת את השמן מהמקום של הפלאג?

 

פותחים פלאג, מנקים, זה כבר יכנס לתא בעירה וישרף.

לפני שעה, מאזדה 6 שיקקה כתב:

האם מצב זה, יכול לגרום לשמן לחדור לתא הבעירה ? 

לפני שעתיים, Buki כתב:

כן, נכנס לך שמן מהמכסה שסתומים

לפני שעה, נקודה טובה כתב:

ועוד שאלה לאלי - מה ההבדל בין פלאג לכויל ואיך מזהים? (מקווה שזה לא הסטת שרשור)

 

פלאג זה פלאג - נראה כך:

image.jpeg.f8efddca15333ef5099d5b6cf3ef716d.jpeg

יש לו אלקטרודה בקצה, והברגה שנכנסת לראש מנוע. בקצה השני יש לו חיבור לחוט הצתה\קויל.

לגבי קויל - יש קויל על פלאג (כלומר 4 במנוע סטנדרטי של 4 בוכנות), זה פשוט ריבוע פלסטיק עם אף ארוך שמתלבש על הפלאגimage.jpeg.b59ffc958e06c19364d7cfb32b4991ec.jpeg

 

או ברכבים ישנים בדרך כלל, קויל לכל הפלאגים יראה ככה

image.jpeg.369f64553fc9dcb7f2cdda5e09434f2f.jpeg

 

הקויל או בשמו בעברית - סליל הצתה, ממיר את ה12 וולט לכדי אלפי וולטים כדי לאפשר הצתת התערובת בצילינדר.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...