Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מה יום יומים?????????????????

ירון

יש לי 250 תמונות!!!

צריך לצנזר מספרים נכון,או בגלל שהאירוע היה פתוח לקהל הרחב לא צריך?

אני בכל זאת חושב שצריך,אז להמתין בסבלנות.

 

לירון

פורסם
משה-בשבילך:

השמש קצת הפריעה ,אבל העיקר הכוונה:wink:

 

תודה תודה.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם

שלום לכולם.

 

אין מילם פשוט מדהים כמה חבל שניבצר ממני להגיעה ליריד אבל כול הכבוד פשוט תענוג.

 

בברכה מכול הלב בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
מישהו צילם סובארו?

אל תשאל כמה לאונות Mk3 לבנות עם גגון משא היו בחנייה... :wink:

 

 

היה באמת אירוע מהנה, אומנם הגעתי רק לקראת סוף הרודיאו, אבל קובי (רואה שאני מסוגל? :-P) באמת הנחה את האירוע בצורה מקצועית. כמו כן פירוק והרכבה של רכב בידי חבר מועדון, מעניין היה להסתכל.

 

רק חבל שנאלצתי להתעצבן מכל ישראלי מצוי שחייב לגעת בניקל, לדפוק על הרכב, ולנסות לפתוח דלת. יש גדר למען השם! היא לא סתם עומדת שם! :x

 

כולריע,

אמן תאבד את הוונטיל של הגלגל בזמן שתמלא אויר בתחנת דלק.

עברתי לכתובת חדשה

(יותר מדי בעיות בהתחברות-משתמש).

פורסם

נראה מאוד נחמד - חבל שלא יכולתי לבוא. האוטו שלי לא לגמרי במצב נסיעה כרגע, למרות שהוא עבר טסט לפני שבוע, ובכל מקרה הוא לא בדיוק במצב תצוגה. אולי בעתיד, מתישהו.

דניאל באום

פורד פיאסטה 1100 1987

www.type34.info

פורסם

כמעט הכל כבר נאמר כאן ..........

 

מנקודת מבטי , זה שהאירגון היה למפאת , מזג האוויר היה איתנו

מוסיקת הרקע התנגנה בנועם וטוב טעם , האווירה הכללית מסביב של דשא , צל , וכמובן אנחנו עם המכוניות - הכל היה ממש מצויין ומהנה .

 

הפעם ארגון וסידור כלי הרכב היה שונה מתמיד , קבוצות קבוצות של כלי רכב מסודרים לפי דגמים ובאיזורים מרוחקים אחד מהשני ולא בגוש אחד

כפי שהתרגלנו תמיד , היה ממש נפלא ! נתן הרגשה שיש לאן לטייל ,

לדלג מכאן לשם ולראות עוד ........... וברוך השם , ושמם של המארגנים

היה מה לראות . איזה כיף :-)

 

אז לפעמים הבאות עלינו לטובה , אם יש לנו מקום רחב ידים , מיקום

המכוניות בצורה הזו ממש יוצא דופן לטובה !

 

ותמונות כמובן שצילמתי אבל לא נעלה את כול שוב ושוב אז הינה

המנטה הנפלאה של אלעד , שאגב עברה טסט ביום שישי ממש לפני הארוע , ולצידה אחותה הקטנה האופל קדט C קופה הצהובה שלי ...

 

כאן ההזדמנות לשבח את אלעד על ההשקעה העצומה במנטה A היפיפיה שלו , ועוד היד נטויה . אני מקווהה שכבר מריחים את הסוף

וההשקה מתקרבת !!! יישר כח - אלעד !

 

שלך לעזר תמיד ,

דרור .

DSCF0194.JPG

DSCF0177.JPG

DSCF0198.JPG

DSCF0199.JPG

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

שלום לכל הפורום

בתור אשתו של משוגע לדבר ברצוני לציין כי האירוע שהתקיים היום היה דבר מהנה אין מה להתבייש במה שיש לנו בארץ.

הישיבה בסוף האירוע היוה סיומת מהנה ביותר לפגוש ולשבת במקום מקסים זה ולצפות בכל הכלים המשגעים.

ישר כוח לעוסקים בדבר!

עזיזי אריאל

פורסם
יש תמונה של רכב ישן לפני שפוץ ולידו ארגזי חלקים מישהו יודע במה מדובר ?,האם הוא מיבוא ?

הרכב הישן הוא דגם של פורד שיובא מצרפת.

איננו נוסע, ועומד להישתפץ על ידי ינאי - הבחור שהדגים שיפוץ של רכב מסוג MG, כאשר בארגזים ועל השולחנות על ידו היו חלקים לרכב הקורם עור וגידים, ובנוסף היו שם חלקים ששימשו ליצירת אוירה מתאימה. למשל שידה ישנה, מאוורר מתכת ישן וכד'.

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
הרכב הישן הוא דגם של פורד שיובא מצרפת.

איננו נוסע, ועומד להישתפץ על ידי ינאי - הבחור שהדגים שיפוץ של רכב מסוג MG, כאשר בארגזים ועל השולחנות על ידו היו חלקים לרכב הקורם עור וגידים, ובנוסף היו שם חלקים ששימשו ליצירת אוירה מתאימה. למשל שידה ישנה, מאוורר מתכת ישן וכד'.

אבי.

אתה מנחש או ממציא??

 

ינאי ייבא פיזו משנת 1934 במצב אורגינאלי לחלוטין (יש יגידו לפני שיפוץ ויש יגידו שמצבה מספק!!).

 

הדגם הוא 201 אם זכרוני אינו מטעני.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
אתה מנחש או ממציא??

 

ינאי ייבא פיזו משנת 1934 במצב אורגינאלי לחלוטין (יש יגידו לפני שיפוץ ויש יגידו שמצבה מספק!!).

 

הדגם הוא 201 אם זכרוני אינו מטעני.

היי ירון

אינני מנחש ואינני ממציא, ואין צורך להיות בוטה כל כך.

 

אמת, הרכב הוא פיז'ו "ובטעות סופר" הופיע פורד בהודעתי הקודמת.

שאר הפרטים שכתבתי נכונים על פי מה שנמסר באותו אירוע.

בברכה

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.


×
×
  • תוכן חדש...