Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ידידי,

 

אני רוצה להודות לכולם על הפירגון, המחמאות וכמובן ההשתתפות ... זה היה סופ"ש שכולו חוויה מוטורית אחת גדולה - תחילתו בראלי טארגה-פלוריו המדהים שזכה לסיקור גם בערוץ 2, המשכו באירוע מוטורי שכל מילה עליו מיותרת וסיומו - בארוחת ערב שהתקיימה במלון דן למשתתפי הראלי, ובה הוענקו תעודות לחברי מועדון בגין זכייתם במקומות הראשונים במגוון קטגוריות. כתבה על כך תהיה באבטומוביל הקרוב.

 

מרוב ההנאה וההתלהבות שכנו לציין במהלך האירוע - וגם בשרשור זה - מספר אנשים שעמדו "מאחורי הקלעים" ובלעדם לא היה האירוע כה מוצלח - בראש ובראשונה - לראש עריית רמת גן - מר צבי בר; למנהל הפארק הלאומי - יוסי; למנהל הפיקוח - אלי; לצוות פקחי העירייה שעזרו והיו סבלניים; לחבר המועדון ינאי טובי שארגן את תצוגה נפלאה בלי לבקש לעצמו דבר (... אפילו עזרה ...); אחרונה חביבה - למזכירת המועדון, רותם שעמלה ימים כלילות לארגן את הרשימות לדאוג לפרטים ולדרבן את החברים לשני אירועים בו זמנית, בהצלחה רבה; --

ולכל אלו שנטלו חלק במלאכה, המהנה והמתישה גם יחד, פרושה תודתי.

 

עכשיו אפשר לנוח יומיים ולתכנן את האירוע הבא....

 

שלכם, נחום.

I am a strong believer in luck and I find the harder I work the more I have of it... Benjamin Franklin

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זו הפעם הראשונה שלי בארוע מסוג זה חויתי סוג של דה ז'ה וו כשברקע מוסיקה מתאימה,התצוגה היתה מהממת חלק מהמכוניות שופצו ברמת הקפדה מדהימה.

אם זאת נכרו שתי קונספציות האחת שהודגמה למשל במכוניתו של מר הרמן עם הניו יורקר הכחולה אשר שופצה על ידו במשך עשרות שנים(מאז 1968) והביאה אותה למצב כפי שהיא.

לעומתה היו שם לפחות שתי מכוניות אשר יובאו במצבן הן כשהן שמורות ברמה כפי שרק בארה"ב או אירופה ניתן לשמר(תנאי טמפ. ולחות מתאימים) נדמה שהיו אלה הקונטיננטאל, וה LTD ,כמובן במצב מהמם, אך לטעמי תחושה של פספוס כי טביעת ידו של הבעלים לא מורגשת בהן כפי שמורגשת טביעת כיסו, איני מבקר והערכתי הרבה למוצגים אשר עשו עליה בגיל מבוגר כאילו הגיל נעצר בהן מאז יוצרו.

פורסם

רציתי להצטרף לכל המברכים על האירוע היפה שלפי התמונות נראה כמו ארוע שצולם באירופה-עם כל הירוק מסביב. השאלה שלי היא לותיקים-האם המפגש הראשון של מועדון ה5 התקיים בערך לפני 20 שנה בחניון מלון השרון בהרצליה? כי אם כן אני הייתי שם ואפילו יש לי כמה תמונות מאז . אז אשמח לדעת אם זה אכן היה הארוע הראשון ואם כן אשמח לצרף גם מספר צילומים

פורסם
השאלה שלי היא לותיקים-האם המפגש הראשון של מועדון ה5 התקיים בערך לפני 20 שנה בחניון מלון השרון בהרצליה? כי אם כן אני הייתי שם ואפילו יש לי כמה תמונות מאז . אז אשמח לדעת אם זה אכן היה הארוע הראשון ואם כן אשמח לצרף גם מספר צילומים
היי

אינני יודע את התשובה המדוייקת לשאלה,

אך בכל מקרה, יהיה נחמד אם יועלו לפורום תמונות של אותו אירוע מן העבר.

תודה, אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
רציתי להצטרף לכל המברכים על האירוע היפה שלפי התמונות נראה כמו ארוע שצולם באירופה-עם כל הירוק מסביב. השאלה שלי היא לותיקים-האם המפגש הראשון של מועדון ה5 התקיים בערך לפני 20 שנה בחניון מלון השרון בהרצליה? כי אם כן אני הייתי שם ואפילו יש לי כמה תמונות מאז . אז אשמח לדעת אם זה אכן היה הארוע הראשון ואם כן אשמח לצרף גם מספר צילומים
האירוע במלון השרון לא היה אירוע רשמי של מועדון החמש, משום שהמועדון הוקם אחרי האירוע. אבל נכון לומר שהארוע הזה נתן לדור המייסדים את המוטיבציה למסד את הפעילות. למיטב זכרוני האירוע אורגן ע"י יחסי הציבור של המלון ובשיתוף אנ"י (ארגון נהגי ישראל דאז). התקיימה תחרות בין המכוניות לפי קריטריונים של מקוריות ואיכות שיפוץ, ובמקום הראשון זכה מהנדס צעיר בשם צביקה רכניץ, עם חיפושית מודל 1954 יפייפיה. במקום השני זכה למיטב זכרוני יורם סילבר, עם אותה MG-TD צהובה שהגיעה גם למפגש בשבת האחרונה. צביקה ושאר המשתתפים ראו כי-טוב, והקימו מועדון מסודר ורישמי. השאר כבר כתוב בהסטוריה...

אני הייתי שם עם ה-MGB הראשונה שלי, אבל לא הכנסתי אותה לתצוגה. צריך לזכור שבשנת 1985 מכונית משנת 1965 עדיין לא הייתה לגמרי "ענתיקה", אלא סתם מכונית ספורט ישנה...

צביקה רכניץ מבקר בפורום מפעם לפעם - הוא בוודאי יוכל להוסיף מידע. אם יש תמונות מהאירוע, יהיה נפלא לראות אותן בפורום.

 

בברכה,

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם
האם גם בחו"ל נהוג לא לפרסם ארוע כזה ? ועוד על ידי המועדון הייצוגי של המדינה ?

 

איל, אמנם היית הרבה בעולם ולכן אתה כה רחמן כלפי חברך מהמועדון ...

 

 

יש להודות באמת, על אף הפעילות היפה של מועדון ה-5, עדיין אין בארץ מועדון מכובד ! כנראה שבשביל זה צריך מסורת של יותר מ-20 שנה ...

היי סורין.

 

מי כמוך יודע שיש לי מספיק הערות והארות לשינוי דברים מסויימים, כאלה ואחרים במועדון ה-5. כבר החלפנו דברים בנושא.

אולם למרות שמגרה להעביר ביקורת, לא תמיד יש לזה הצדקה.

 

האירוע היה אירוע פנימי של מועדון ה-5 לציון 20 שנות קיומו, ולא תצוגת מכוניות רגילה אשר כמותה יש מידי יום שישי בשני מוקדים לפחות בארץ.

 

אמנם היו מבקרים מזדמנים כאלה ואחרים, אך עדיין הרגשנו (חברי המועדון) כחבורה אחת שמכירים בה זה את זה פחות או יותר, גם לא היינו צריכים להיות צמודים למכוניות לשם השגחה עליהן, והיתה הרגשה של חגיגה גדולה ומשותפת. אי אפשר למחוק את זה. זה היה והשאיר חותם אצל כל המשתתפים, ראה את כל התגובות בשירשור הזה.

נוסף לכך, כאן בפורום לא נשמר הדבר בסוד, כך שאלו שקרובים לנושא ומתעניינים בו יכלו לדעת אם רק רצו בכך.

 

ולסיום, בנימה קצת אישית, לגבי מועדון מכובד - זה לא רק עניין של מסורת ארוכת שנים, אלא גם של חברים מכובדים. בוא וחזור אל שורות המועדון, ניתן אולי להשפיע על ההתנהלות (באופן דמוקרטי) מבפנים יותר מאשר להשמיע ביקורת מבחוץ. שווה ניסיון נוסף . . .

 

בברכה

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

פשוט פרופורציה.

 

רוב אירועי מועדון ה-5 הם יפים, מאורגנים, כיפים וגרמו גם לי ולמשפחתי המון הנאה בעבר בתור משתתף אקטיבי. גם היום כאשר אני מודע לקיום ארוע וכאשר מתאפשר לי להגיע אני נהנה. על כך כל הכבוד ! (קובי, הפעם זה בסדר ?)

 

אך עדיין הביקורת הבסיסית קיימת. קיים פער גדול בין טוב לטוב מאוד ופער ענק בין טוב למצויין. לכן הפרופורציה נדרשת. ההודעה שבגללה הערתי את אשר הערתי לא נתנה ביטוי לפרופורציה הנדרשת.

 

אבי, הניסיון שלי הוא דל יחסית מכ-5 אירועים שונים בשוויץ ואיטליה (כולם ללא ספק ברמת ארגון מקצועית אל אף שחלקם היו התארגניות פרטיות לחלוטין ובהתנדבות). אני אנסה לתאר רק את הקטן שבהם על מנת להסביר את ההבדל.

מועדון המכוניות האנגליות של שוויץ - פרסום 4 שבועות מראש בשלטים צבעונים בחנויות שונות ברחבי הקנטון בו התרחש הארוע ובכל הקנטונים השכנים. אני נחשפתי לפרסום במרחק של כ-150 ק"מ מהעיירה בה היה הכינוס. הופיע מספר טלפון לקבלת פרטים. מספר הטלפון היה פעיל לקבלת מידע כיצד להגיע, מחיר(היה חינם) וכל מידע נוסף. גם ביום הארוע עצמו הטלפון היה פעיל (טעיתי בדרך ולכן צלצלתי כדי לקבל עזרה) על אף שלא היה סלולרי. כלומר עובד/מתנדב הסכים להשאר במשרד כדי לענות לטלפונים או לחילופין בעקוב אחרי עד לסלולר בארוע.

הגעה למקום - כ-15 ק"מ מהמקום שילוט. במקום כל שטח התצוגה היה מחובל. נשמרו מרחקים קבועים בין המכוניות. המכוניות חנו בשורות נפרדות כך שניתן היה לראות אותם גם מהצד הדמי וגם מהאחורי. לכל מכונית הוכן שלט.

היו שומרים עם חולצות המועדון שהסתובבו, הסבירו וכיוונו.

מערכת הגברה + מוזיקה לארוע ולא רק מגפון.

קיוסקים של מזון ושתיה פתוחים כל הארוע. כל משתתף קיבל שוברים שאיתם היה יכול לקבל חינם אוכל ושתיה. עקב היות הקיוסקים פתוחים לאורך כל הארוע לא נוצרו תורים ולא היה בלגן.(במספר הארועים בארץ בהם השתתפתי הגישה של החברים לאוכל היתה בהחלט לא מכובדת).

הגעתי עם ידיד אנגלי ברפליקה של קוברה (מדהימה! קובי, זה בסדר ?) - התקבלנו בצורה מדהימה - הוזמנו להציג את הרכב, הוכן לנו מיד שלט, קבלנו תלושים וכן פוסטר של הארוע (היה שנים תלוי במשרד שלי באיטליה) ועוד הרבה יחס חם ואנושי כאל 2 זרים שהגיעו לארוע.

בנוסף ארועים בורונה ובג'נובה - עוד יותר מרשימים.

פורסם
רוב אירועי מועדון ה-5 הם יפים, מאורגנים, כיפים וגרמו גם לי ולמשפחתי המון הנאה בעבר בתור משתתף אקטיבי. גם היום כאשר אני מודע לקיום ארוע וכאשר מתאפשר לי להגיע אני נהנה. על כך כל הכבוד ! (קובי, הפעם זה בסדר ?)
כן, זה משתפר. אתה בוודאי גילית עכשיו שלא כואב לפרגן. זה גם מאפשר לצד השני לקבל את ההערות הביקורתיות (והלגיטימיות) שלך ביותר פתיחות.

מערכת הגברה + מוזיקה לארוע ולא רק מגפון.

סורין - שאלה קטנה - היית בארוע? כנראה שלא, משום שאז היית יודע שהיתה מערכת הגברה והיתה מוזיקת רקע המתאימה לאירוע (ואני מת על ג'אז ודיקסי משנות השלושים והארבעים). היית גם מתרשם מההעמדה המיוחדת והמקורית של המכוניות, שאיפשרה מיון לפי סוגים ויצרנים וצפיה נוחה לקהל.

סליחה, אבל קשה לי לקבל באופן רציני ביקורת שמסתמכת על צפיה בתמונות באינטרנט, טובות ככל שיהיו.

 

בתקווה שעוד תשוב לשורותינו, ובברכה,

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

מר קובי החביב,

 

1. ציינתי כבר שלא היתי בארוע. אין צורך שגם אתה תחזור על כך.

2. לא היתי לי שום ביקורת על המוזיקה ומערכת ההגברה. פשוט ציינתי עובדה מארוע אחר. דרך הגב לא פעם בעבר כולל באחת ההשקות מערכת הגברה ומוזיקה לא היו הצד החזק. אך זה בכלל לא הענין.

3. אני תמיד שמח להתכתב על גבי הפורום ועוד יותר לעשות זאת מולך. אך הפעם ... פספסת ... כי ... בכלל לא הערתי על הנקודות שאותן אתה מעלה. לכן אופס ...

לכן אני מציע שתחזור למייל הראשוני שלי ושים לב שהיתה לי הערה 1 בלבד !

דרך הגב, להערה הזו כן ניתנה תשובה ענינית.

 

להתראות, סורין

נ.ב. תמיד אשמח להצטרף למועדון ייצוגי. בינתיים אני מחכה שיהיה אחד כזה ... סתם קריצה .

נ.נ.ב. התמונות כמו תמיד מעולות.

נ.נ.נ.ב. שכחתי - באותו ארוע מפורסם ליווה את היום להקת ג'ז (30'-40') - החבר שלי הוזמן לנגן ...

 

כן, זה משתפר. אתה בוודאי גילית עכשיו שלא כואב לפרגן. זה גם מאפשר לצד השני לקבל את ההערות הביקורתיות (והלגיטימיות) שלך ביותר פתיחות.

סורין - שאלה קטנה - היית בארוע? כנראה שלא, משום שאז היית יודע שהיתה מערכת הגברה והיתה מוזיקת רקע המתאימה לאירוע (ואני מת על ג'אז ודיקסי משנות השלושים והארבעים). היית גם מתרשם מההעמדה המיוחדת והמקורית של המכוניות, שאיפשרה מיון לפי סוגים ויצרנים וצפיה נוחה לקהל.

סליחה, אבל קשה לי לקבל באופן רציני ביקורת שמסתמכת על צפיה בתמונות באינטרנט, טובות ככל שיהיו.

 

בתקווה שעוד תשוב לשורותינו, ובברכה,

 

קובי

פורסם
היי איריתה

לא ראיתי אותך (גם לא ממשכן הציפורים שעל העץ. . .), הייתי בטוח שלא באת, הן גם החנזיר לא נראה בשטח . . .

 

טוב, כנראה שאי אפשר לראות את כל הדברים הטובים ביום אחד.

ד"ש חמה

אבי.

אבי נוף היקר,

אני דווקא כן הייתי בארוע והיה מדהים!!!

אפילו החמאתי לאירית על המיני החום שלבשה. לדעתי היא נראתה מצויין בארוע.

אכא זילוך?

פורסם
אבי נוף היקר,

אני דווקא כן הייתי בארוע והיה מדהים!!!

אפילו החמאתי לאירית על המיני החום שלבשה. לדעתי היא נראתה מצויין בארוע.

היי חנזירוש

אתה היית, היא היתה, לא נראיתם,

אז איפה התחבאתם????????? (אפילו מגובה העץ לא נקלטתם).

העיקר שהייתם מרוצים. . .

 

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
היי חנזירוש

אתה היית, היא היתה, לא נראיתם,

אז איפה התחבאתם????????? (אפילו מגובה העץ לא נקלטתם).

העיקר שהייתם מרוצים. . .

 

אבי.

סליחה אבל אני לא זוכרת כלום, אמנם החמיאו לי ותודה, אבל כל מי שהחמיא הכרתי, אני מכחישה שהיה לי איזשהו "מגע" עם החנזיר " I REPEAT I HAD NO SEXUAL RELATION WITH MS LEWINSKY, "

האמינו לי אם היה לא הייתי רצה ומספרת לחברה??? הייתי תופסת אותו ב...................אוזן ומכירה לכם אותו , החנזיר אתה לא רציני ועכשיו עצבנת אותי וזה לא צעד נבון! אתה חייב לי בגדול.... וגם לחברה

ולכן הזדמנות אחרונה מחר במפגש NOBODY MESSES WITH ME GOT THAT

IRITI

פורסם
סליחה אבל אני לא זוכרת כלום, אמנם החמיאו לי ותודה, אבל כל מי שהחמיא הכרתי, אני מכחישה שהיה לי איזשהו "מגע" עם החנזיר " I REPEAT I HAD NO SEXUAL RELATION WITH MS LEWINSKY, "

האמינו לי אם היה לא הייתי רצה ומספרת לחברה??? הייתי תופסת אותו ב...................אוזן ומכירה לכם אותו , החנזיר אתה לא רציני ועכשיו עצבנת אותי וזה לא צעד נבון! אתה חייב לי בגדול.... וגם לחברה

ולכן הזדמנות אחרונה מחר במפגש NOBODY MESSES WITH ME GOT THAT

IRITI

אירית עכשיו הרסת גם את הסיכוי הקטן ביותר שהשפן הזה יגש אליך מחר!

×
×
  • תוכן חדש...