Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ארוע מדהים!!!!!!!! שבני משפחתי נהנו ממנו מאד.(למרות שלא יכלו לאכול חומוס, לשימת לב אבי נוף)

כל הכבוד על הארגון המופתי, על ההענות של החברים

וארועים מהסוג הזה יביאו חברים נוספים וכדאי כבר לחשוב על הארוע הבא בתקופת החגים.

אבי שרייבר

גוטן טאג, הר שרייבר

הטחינה - לעומת זאת - הייתה יותר ממוצלחת.......

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היה פשוט אירוע מושלם...

 

אנגליה אחת ,שתי קורבטים,לינקולנים למניהם ה- LTD של נמרוד

ועוד מלא מכוניות נפלאות

 

מקווה שיהיה כל שנה אירוע גדול ומאורגן שכזה

 

נהנהתי מאוד

ערן

חלומות נועדו בשביל להגשים אותם . . . 8)

אסקורט דור1 רפליקת RS (היעד - 150כ"ס אטמוספרי חזק)

סיוויק Eg6 סדאן/האצ'בק (מנוע B18c5 + מגדש על 320כ"ס)

ER-edition. . .ויש כאלה שאומרים שיש לי הרבה חלומות :lol:

פורסם
הרכב שהובא מצרפת הוא פיג'ו..לא?
זהו פיז'ו 301, וניתן לראות בבירור את המספר על הגריל של המכונית בתמונה המצ"ב.

 

לעצם האירוע - היה מרשים ומהנה. מירב המחמאות לפעילי המועדון שטרחו ועמלו, ובעיקר לדוביק גרודמן, מוותיקי המועדון, שהגה, תכנן, ארגן, סחב, הרכיב והתרוצץ. הרעיון של ההעמדה המיוחדת והמקורית היה שלו, וכלל תכנון קפדני, שרטוטים בקנ"מ ומה לא...

אני רק יכול לצטט את ראש עירית רמת-גן שבא לראות, ופיטפט קצת עם נחום קדמיאל ועם עבדכם הנאמן: "זה ארוע יפה ומושקע, שהוסיף כבוד לפארק הלאומי של רמת גן. מועדון ה-5 יכול לראות בפארק מגרש-ביתי למפגשים עתידיים".

עכשיו רק צריך להרים את הכפפה למפגש הבא :wink: .

 

בברכה,

 

קובי

DSCF4433.JPG

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

שלום לכולם ,,,

 

איזו חוויה מוטורית פשוט יפה.

אני שולח קישור לתמונות מהמפגש

מצטער לא תפסתי את כולם מפני

שהייתה לי בעייה עם הזיכרון הדיגיטלי

שוב מצטער.

היו המון מכוניות יוקרה והיה המון

פאר והשקעה אבל היה אחד מתוק

קטנצ'יק שאהבתי מכל (בתמונה).

ביי מדרור בננה.

 

קישור לאלבום club party 5

DrorBANANA1 193.jpg

דרור בננה.

אוף נישברה לי ביצה ,נו טוב אני הולך לשטוף ידיים.

 

DrorBANANA site

פורסם

גם אני, מצא , מברך את דוביק במירב הברכות, הוא היה הכוח המניע של האירוע, ערך לבדו את כל ההכנות, היה הבמאי והמעמיד של התפאורה ביום האירוע, אירגון מעולם אחר עולם אירופאי, לדוביק ולכל הפעילים,אלו שעמדו בשער ואלו שארגנו את המכוניות בחניותולכרוז שקולו נשמע ברמה - מברך כה -לחי ומודה על היום המקסים, המהנה והצבעוני.

מצא משה

פורסם
אבל למה לקטנציק הזה אין את הסמל של פיאט600 מקדימה?

או שאני מפספס משהו?

 

נסה למצוא ולבחור מכאן את הנכון והמתאים...

http://images.google.com/images?q=fiat%20logo&hl=iw&lr=&sa=N&tab=wi

טריומף TR3A שנת 1958

וולוו P1800 "המלאך" 1965

ותמיד מחפש עוד רודסטארים/מכוניות ספורט אירופאיות

פורסם
למה שלא נעשה את זה כל שבוע שם? (:

אני גם בעד .

הבעיות הם:

1)אין בית קפה צמוד עם כיסאות

2)אני לא מאמין שעיריית רמת גן תסכים לכך,יש הבדל גדול בין אירוע של פעם במספר חודשים,לבין אירוע של פעם בשבוע.

 

עוד תמונות:

DSCF4383.JPG

DSCF4386.JPG

DSCF4387.JPG

DSCF4388.JPG

DSCF4389.JPG

DSCF4390.JPG

פורסם
אירוע ברמה עולמית (והייתי קצת בעולם...)

האם גם בחו"ל נהוג לא לפרסם ארוע כזה ? ועוד על ידי המועדון הייצוגי של המדינה ?

איל, אמנם היית הרבה בעולם ולכן אתה כה רחמן כלפי חברך מהמועדון ...

יש להודות באמת, על אף הפעילות היפה של מועדון ה-5, עדיין אין בארץ מועדון מכובד ! כנראה שבשביל זה צריך מסורת של יותר מ-20 שנה ...

פורסם

ערב טוב סורין, ותודה על הפירגון... תיארתי לעצמי שיגיע מישהו וינסה לקלקל את האווירה והרוח הטובה של השירשור הזה... זכותך כמובן לכתוב את דעתך, אבל אני דווקא סבור שרק מועדון מכובד יכול להרים אירוע נהדר כזה. אולי אם היית בא היית רואה בעצמך. גם אשמח אם תשתף אותנו בנסיון העשיר שלך בביקורים באירועים בעולם, כדי שיהיה לנו בסיס להשוואה. אולי נצליח להבא להיות יותר "מכובדים".

לנושא הפירסום - עירית רמת-גן התנתה את הסכמתה לתת למועדון את שטח הפארק באי-פירסום מסיבי של האירוע. הם חששו מהצפה של הפארק באנשים, וזו זכותם. בדיעבד היו הרבה צופים "מזדמנים" מבאי הפארק, אבל במידה הראויה ומבלי שהכמות תיצור לחץ על המכוניות והחברים.

לסיום - בשפת האינטרנט נהוג שגופנים גדולים מסמנים צעקה. אם כבר הזכרת את המילה "מכובד", אני לא חושב שזה מכובד לצעוק עלינו את הביקורת (הלגיטימית) שלך. יותר מכובד לדבר בשקט.

 

בברכה,

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

ל-SLS - אומנם הפירסום היה מאוחר (דווקא התנצלו של כך) - אבל למרות זאת הגיעו רבבות לתצוגה - אז במבחן התוצאה ישנה הצלחה לא?

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..


×
×
  • תוכן חדש...