Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מאד מצטער,אבל אני לא יכול יותר.

 

אני קורא את החומר בלשון ואני חושב עליכם ,חבריי שמחכים לתמונות.

אז אני ועצמי עשינו הצבעה והחלטנו פה אחד להעלות 6 תמונות ,ככה שיהיה למה לצפות.

כמובן יש עוד....

אז הנה:

DSCF4395.JPG

DSCF4455.JPG

DSCF4469.JPG

DSCF4433.JPG

DSCF4508.JPG

DSCF4604.JPG

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

וקצת תודה לחלק (קטן) מהאנשים שעמלו להצלחת האירוע:

 

גרונדמן, בקר, אזולאי, (ברקע פנחס בננה), נחום, ומר מילוא - מנחה הרודיאו, שהתגלה בפעם השניה כאיש במה מנוסה ומוצלח. . .

 

אלו התמונות שאני מעלה הפעם, יש לי עוד כמאה ועשרים תמונות נוספות של המכוניות מקרוב, מי שמעוניין יוכל לקבלן.

 

בפעם נוספת תודה לכולכם,

אבי.

Copy of DSCN0949.JPG

Copy of DSCN0946.JPG

Copy of DSCN1015.JPG

Copy of DSCN1033.JPG

Copy of DSCN1047.JPG

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

אם יפול למישהו בידים הבחור ששרט את המנטה הוא לא ילך על הרגליים...

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם
אם יפול למישהו בידים הבחור ששרט את המנטה הוא ילך על הרגליים...[/QUOTE]

 

 

מר אזולאי -

אנא הסברך המלומד, מדוע עד עתה אותו בחור איננו הולך על הרגליים?

 

יש משהו שרק אני לא הבנתי???????

 

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

מר אזולאי -

אנא הסברך המלומד, מדוע עד עתה אותו בחור איננו הולך על הרגליים?

 

יש משהו שרק אני לא הבנתי???????

 

אבי.

שאלתך לא ברורה.

 

 

מישהו צילם סובארו?

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם

ארוע מדהים!!!!!!!! שבני משפחתי נהנו ממנו מאד.(למרות שלא יכלו לאכול חומוס, לשימת לב אבי נוף)

כל הכבוד על הארגון המופתי, על ההענות של החברים

וארועים מהסוג הזה יביאו חברים נוספים וכדאי כבר לחשוב על הארוע הבא בתקופת החגים.

אבי שרייבר

פורסם
חברה תנו לי איזה יום יומיים אני מסיים עם המבחנים,עורך תמונות,מוחק מספרים,ומעלה לפורום את כל הרכבים שנכחו במפגש המדהים הזה.

 

בהחלט מפגש ברמה עולמית,הארגון,השיתוף והאווירה הקנו הרגשה של משפחה אחת גדולה.

כל הכבוד.

 

יש למה לחכות....

 

 

לירון-צלם מועדון החמש:-P

מה יום יומים?????????????????

ירון

פורסם
עוד תמונות מהעץ. . . (וגם קצת של אופנועים)
אבינו

אני פשוט לא מאמינה שהפסדתי את התרחיש הזה - אתה על העץ (ME TARZAN , YOU JANE)

באמת התפלאתי שלא ראיתי אף לא ציפור אחת, פגעת להם בהביטט..... לא נפגשנו!!! אולם תמיד יהיה יום שישי

יומולדת שמח לכולנו

אירית

פורסם

היי איריתה

לא ראיתי אותך (גם לא ממשכן הציפורים שעל העץ. . .), הייתי בטוח שלא באת, הן גם החנזיר לא נראה בשטח . . .

 

טוב, כנראה שאי אפשר לראות את כל הדברים הטובים ביום אחד.

ד"ש חמה

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

אכן, אירוע מדהים, חגיגה אמיתית לנו ולשכמותנו.

 

מצטרף לקודמיי באיחולים ובשבחים למארגני האירוע.

 

מגיע לנו.

Hemi, זה השם. כמו ה-מנוע של קרייזלר.

פלימות' פיורי גראן סדאן הרדטופ 1973

פורסם

גם אני מצטרף למחמאות - היה אירוע מ-ע-ו-ל-ה.

 

מעבר למכוניות ולאווירה ולהרבה אלמנטים אחרים שתרמו להנאה הכללית, אני חייב לציין את ה"רודיאו מכוניות" כנקודה מוצלחת במיוחד - הרבה בזכות הנחיתו המשובחת של קובי. האפשרות של המשפחות לעשות פעילויות לא אספניות היתה חשובה, כי הגעתי עם שני ילדי הצעירים יותר, שצריכים עוד לפתח את החיבה למכוניות.

 

כל הכבוד והרבה הרבה תודה למארגנים. מתי האירוע הבא?

 

נמרוד

boat ride.jpg

MC Koby.jpg


×
×
  • תוכן חדש...