Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מהיום תדע, כי יתכן שהאיש החמוש לידך, קיבל נשק כי הפעיל או שילם למקורב לשר.

זה לא חייב להיות בכסף.

כאשר הראש מושחת, הכל רקוב.

הבן גביר חתום על חלק מהנרצחים הבאים. מעניין מה הסטטיסטיקה שיהיה, כמה אנשים ינצלו מאירועי פחע וכמה יהרגו בטעות כי לתפעל נשק באירוע זה לא טרייואלי או ירצחו בכוונה.

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, mikyl כתב:

"לתעדף בקשות מסוימות" עד עכשיו היה נשמה לי הזוי. 

 

אם הדבר הזה קרה - במקרה טוב מדובר בשוחד ושחיתות ארץ.ישראלית מצויה. במקרה הרע מדובר פה על ניסיון לחמש אוכלוסייה מסוימת.  בכל מקרה מתנדבי "אחים לנשק" לא היו ברשימות התיעדוף (ככל שהיו).

עריכה אחרונה על ידי Shay_u
פורסם
לפני שעה, Shay_u כתב:

בכל מקרה מתנדבי "אחים לנשק" לא היו ברשימות התיעדוף (ככל שהיו).


משמועות שהגיעו לאוזניי בגבעת אולגה עבריינים מסתובבים על אופניים חשמליות עם נשקים שקיבלו בעזרתו של בן גביר.
הוא מחמש ע"פ תיעדוף הפוך, כלומר אם עברת את המבחן בהצלחה אתה יורד לתחתית הרשימה, אם אתה פסול אתה מקבל.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אחד שאני מכיר רובאי 03 לפי מה שאמר לי היה תומך לחימה וקיבל רישיון לנשק אם זה נכון או לא לא יודע כי לא ראיתי עליו נשק רק אמר שהוא קיבל אישור והוא עושה מטווחים.

פורסם
בתאריך 4.12.2023 בשעה 15:27, farkash7 כתב:

משמועות שהגיעו לאוזניי בגבעת אולגה עבריינים מסתובבים על אופניים חשמליות עם נשקים שקיבלו בעזרתו של בן גביר.

שמועות?

בכל מקרה, ליותר אזרחים נורמטיבים יש נשק קצר. מה שיגרום לעבריינים לאבד את היתרון בהחזקת נשק חוקי/לא חוקי

פורסם
לפני כשעה, Haim_gds כתב:

שמועות?

בכל מקרה, ליותר אזרחים נורמטיבים יש נשק קצר. מה שיגרום לעבריינים לאבד את היתרון בהחזקת נשק חוקי/לא חוקי

לא שמועות אדם שאני מכיר בוודאות ככה אמר לי, הוא היה טירונות 03 תומך לחימה לא קרבי הוא בן יחיד.

פורסם (נערך)
בתאריך 4.12.2023 בשעה 10:41, KipodYam כתב:

מהיום תדע, כי יתכן שהאיש החמוש לידך, קיבל נשק כי הפעיל או שילם למקורב לשר.

זה לא חייב להיות בכסף.

כאשר הראש מושחת, הכל רקוב.

הבן גביר חתום על חלק מהנרצחים הבאים. מעניין מה הסטטיסטיקה שיהיה, כמה אנשים ינצלו מאירועי פחע וכמה יהרגו בטעות כי לתפעל נשק באירוע זה לא טרייואלי או ירצחו בכוונה.

מי שרוצה לרצוח ימצא דרך... האקדח זו לא הבעיה, אם הוא באמת מעוניין לרצוח הוא יעשה כל מה שאפשר.

גם סכין הוא כלי מאוד מסוכן וקטלני, אז גם למי שרוצה לקנות סכין צריך לעשות ועדה של רקע פלילי?

אקדח הוא כלי הגנה עצמית, מי שמשתמש בו למטרות רצח כנראה שבדיקות הרקע הפלילות/נפשיות לא היו תקינות.

לכל אזרח מגיעה הזכות להגן על עצמו!

ראינו מה קורה במצב שאנשים צריכים להסתמך על הגנה שמקורה במשטרה/צבא, אוי ואבוי אחד גדול.

ואם ישראל הייתה יותר מוכנה לשחרר כלים כמו תתי מקלע ורובי סער לידים אזרחיות (כמובן לאחר כל בדיקות הרקע והכשירות), שנינו יודעים שמספר הנרצחים האזרחי ב7.10 היה נמוך יותר משמעותית, כי להלחם נגד AK ו-RPG עם גלוק 17 או בארטה 92 זה לא באמת קרוב הוגן.

עריכה אחרונה על ידי שליקו99
פורסם

אז אני בגלל שאני גר באשקלון רוצה נמ"ר ונגב כדי להגן על עצמי.

 

כשההגנה שלך מסכנת אותי לא תקבל נשק.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 48 דקות, Night Driver כתב:

אז אני בגלל שאני גר באשקלון רוצה נמ"ר ונגב כדי להגן על עצמי.

 

אני רוצה האמר, קאלאץ' וצוות משלי 

  • מצחיק 3

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני 7 דקות, stx כתב:

אני יכול לקבל רצועת ביטחון מסביב לבית?

ארבעה-חמישה ק״מ, לא יותר…

איזו אתה רוצה?

יש עם  וחבה ויש עם רדואן. אותו מחיר וזה רק עניין של טעם אישי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני כשעה, Night Driver כתב:

איזו אתה רוצה?

יש עם  וחבה ויש עם רדואן. אותו מחיר וזה רק עניין של טעם אישי.

יש משהו לפסימיים?

 

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

כן, אפשר לשים שם גם מערכת רואה יורה ולהחנות ליד מסוק לא מתודלק אבל זה בתוספת מחיר.

  • מצחיק 1
  • לא הבנתי... 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...