Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו פלואנס 2013 דיזל ידנית לא מניעה


מעבר לפיתרון נפתר ע"י ba323f,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 898 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 7 שעות, קורן בן אשר כתב:

יאמר לזכותך שאתה אמיץ מאוד. והשקעת יפה בניקוי תא המנוע.
 


אלתור משעשע דווקא. ותכל'ס אם זה עובד והצינור מתאים היטב, למה לא. אתה מתכוון לכל מכלול הצינור שהולך לטורבו? כי עד כמה שאני יודע, אין להשיג בנפרד רק את הצינור הקטן.
 


תמיד יש קצת רטיבות שמן בצינור טורבו, אבל מה שיש אצלך נראה מוגזם. הייתי בודק כיוונים נוספים מעבר לכך.

תודה :)

וכן התכוונתי לצינור הקטן.

 

האטם של הצינור טורבו העליון (שעובר מעל המכסה של המזרקים)התנפח-

ולא נכנס למגרעת שלו יותר (ולכן   כנראה נזרקת כמות שמן חריגה החוצה).

 קיצרתי אותו והחזרתי זמנית למקום ,אבל זה עדיין  לא מספיק טוב(לפני שהאטם כשל כמות השמן שנזלה שם הייתה פחותה משמעותית).

 

אילו כיוונים נוספים כדאי לבדוק?

(חושד גם באטם מכסה שסתומים-פשוט קשה לראות כרגע בלי לבצע ניקוי יסודי).

 

 

 

   

  • אהבתי 1
  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

שאלה,

לא הספקתי לערוך:

 

לא הצלחתי למצוא את האטם שמסומן בעיגול האדום(לא מופיע בשרטוט)

 

הוא זהה במידה לשאר?

(את המסומן בצהוב אני צריך בכל מקרה).

 

IMG_20231210_071540.jpg

עריכה אחרונה על ידי Gauss
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

עדכון קל והתייעצות עם בעלי נסיון במידה ויש:

ראשית יש לציין שהזמנתי את כל האטמים כולל צינור טורבו מcars245 וזה תכף מגיע.

שנית,
מאז שעניין המשאבה הסתדר(נסעתי מאז מעל 1000 ק"מ)
אלה שני המקרים היחידים שנדלקו לי קודי תקלה:

photo_2024-01-10_18-58-27.thumb.jpg.35ed6b2be1787951d954bb7bd3be7884.jpg

היום נדלק באמצע נסיעה(check injection  כתום):
אחרי דימום,נעילה של האוטו והנעה מחדש זה נעלם(ונסע רגיל מאז).
גרם לאוטו לגמגם קצת בתגובות במצבים מסויימים/ להיות קצת slugish בלחיצה על הגז בזמן שהקוד דלק.

  מאז החלפת משאבת ההזרקה כל injection קוד שנדלק עושה לי פוסט טראומה 

:rofl:

 


לא החזרתי את המכסה של האינג'קטורים מתחת לצינור טורבו, אז יש חלק מהצמה שלא מקובע פיקס, אולי זה מהויברציות וכו'.

אני צריך לראות איפה החיישן הזה בדיוק.


(בנוסף לפני כמה שבועות בנסיעה מהמרכז לצפון שיחקתי עם הсruise control פעם ראשונה  ובשלב מסויים תוך כדי שימוש בכפתורי בקרת שיוט על ההגה נדלק קוד הזרקה ו- ESC במקביל - 
 האוטו ממש נבלם לשנייה ברגע שהתקלה התחילה- 

 בפעם ההיא ניסיתי להמשיך בנסיעה והאוטו פשוט גמגם ולא הצליח לנסוע.
 

רק אחרי דימום והנעה מחדש זה התאפס ונעלם(ניסיתי אחרי זה עוד כמה פעמים לשחק עם הקרוז קונטרול וזה לא חזר).
 

 יש לציין שהמחשב רכב פה שופץ פעם אצל הבעלים הקודם ולכן אני חושד שאולי זה קשור.

כל קצה חוט מניסיון  להמשך יתקבל בברכה,
לא בא לי להתקע..

 

פורסם
לפני 23 שעות, Gauss כתב:

עדכון קל והתייעצות עם בעלי נסיון במידה ויש:

ראשית יש לציין שהזמנתי את כל האטמים כולל צינור טורבו מcars245 וזה תכף מגיע.

שנית,
מאז שעניין המשאבה הסתדר(נסעתי מאז מעל 1000 ק"מ)
אלה שני המקרים היחידים שנדלקו לי קודי תקלה:

photo_2024-01-10_18-58-27.thumb.jpg.35ed6b2be1787951d954bb7bd3be7884.jpg

היום נדלק באמצע נסיעה(check injection  כתום):
אחרי דימום,נעילה של האוטו והנעה מחדש זה נעלם(ונסע רגיל מאז).
גרם לאוטו לגמגם קצת בתגובות במצבים מסויימים/ להיות קצת slugish בלחיצה על הגז בזמן שהקוד דלק.

  מאז החלפת משאבת ההזרקה כל injection קוד שנדלק עושה לי פוסט טראומה 

:rofl:

 


לא החזרתי את המכסה של האינג'קטורים מתחת לצינור טורבו, אז יש חלק מהצמה שלא מקובע פיקס, אולי זה מהויברציות וכו'.

אני צריך לראות איפה החיישן הזה בדיוק.


(בנוסף לפני כמה שבועות בנסיעה מהמרכז לצפון שיחקתי עם הсruise control פעם ראשונה  ובשלב מסויים תוך כדי שימוש בכפתורי בקרת שיוט על ההגה נדלק קוד הזרקה ו- ESC במקביל - 
 האוטו ממש נבלם לשנייה ברגע שהתקלה התחילה- 

 בפעם ההיא ניסיתי להמשיך בנסיעה והאוטו פשוט גמגם ולא הצליח לנסוע.
 

רק אחרי דימום והנעה מחדש זה התאפס ונעלם(ניסיתי אחרי זה עוד כמה פעמים לשחק עם הקרוז קונטרול וזה לא חזר).
 

 יש לציין שהמחשב רכב פה שופץ פעם אצל הבעלים הקודם ולכן אני חושד שאולי זה קשור.

כל קצה חוט מניסיון  להמשך יתקבל בברכה,
לא בא לי להתקע..

 

כן זאת הבעיה במחשב במנוע.

  • אהבתי 1

×
×
  • תוכן חדש...