Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו פלואנס 2013 דיזל ידנית לא מניעה


Gauss
מעבר לפיתרון נפתר ע"י ba323f,

פוסטים מומלצים

תפרק תבדוק אם יש בתוך המכלול הזה משאבה.

כמו שאמרתי קודם בשנתון הזה מדובר בבית מצוף בלבד ללא משאבה. אבל אם אתה מתעקש וכל כך בטוח תפרק ותצלם.

קח בחשבון שצריך מיומנות וכלי ייעודי לסגור את התבריג!

עריכה אחרונה על ידי ba323f
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 11 דקות, ba323f כתב:

תפרק תבדוק אם יש בתוך המכלול הזה משאבה.

כמו שאמרתי קודם בשנתון הזה מדובר בבית מצוף בלבד ללא משאבה. אבל אם אתה מתעקש וכל כך בטוח תפרק ותצלם.

קח בחשבון שצריך מיומנות וכלי ייעודי לסגור את התבריג!

למה על "בית מצוף בלבד"

יש מחברי סולר לכניסה ויציאה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אולי זה צינור לחזרת עודפים של דלק?

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, SlowRide כתב:

אולי זה צינור לחזרת עודפים של דלק?

כן,אבל מה עם היציאה לכיוון המנוע,

ולמה בית מצוף בלבד צריך ארבעה חוטים,

ששניים מהם + ומינוס עבים, מעבר לחוטי סיגנל של המצוף,

 

כפי שהועלה פה סרטוט למעלה...

עריכה אחרונה על ידי Gauss
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, ba323f כתב:

תפרק תבדוק אם יש בתוך המכלול הזה משאבה.

כמו שאמרתי קודם בשנתון הזה מדובר בבית מצוף בלבד ללא משאבה. אבל אם אתה מתעקש וכל כך בטוח תפרק ותצלם.

קח בחשבון שצריך מיומנות וכלי ייעודי לסגור את התבריג!

 

 

אתה צודק, מוריד את הכובע.

 

בדקתי את הבית של הקונקטור הזה יותר לעומק(כמה שניתן עם הגישה הזו. )

 

יש בפנים רק את שני הפינים של המצוף. זה אומר שאכן זה רק בית מצוף.

 

תודה על ההארה!

IMG_20231029_183518.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסתכלתי גם על המק"טים, בכל התמונות לא נראה שיש שם משאבה, היחידה הזו נקראת באתרים השונים fuel sender או fuel feed unit ולא fuel pump.

 

לפני 9 דקות, Gauss כתב:

בדקתי את הבית של הקונקטור הזה יותר לעומק(כמה שניתן עם הגישה הזו. )

 

יש בפנים רק את שני הפינים של המצוף. זה אומר שאכן זה רק בית מצוף.


זה לא נדיר בכלל שהיצרן מתקין צמה אחת זהה לכל תתי-הדגמים, בפועל בתת-דגם מסויים יכול להיות שלא מחוברת לכלום.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, קורן בן אשר כתב:

הסתכלתי גם על המק"טים, בכל התמונות לא נראה שיש שם משאבה, היחידה הזו נקראת באתרים השונים fuel sender או fuel feed unit ולא fuel pump.

 


זה לא נדיר בכלל שהיצרן מתקין צמה אחת זהה לכל תתי-הדגמים, בפועל בתת-דגם מסויים יכול להיות שלא מחוברת לכלום.

כן ראיתי את זה גם,

הנחתי שהכוונה למשאבת אספקה, בטח בבהתחשב בכבלים העבים של הפלוס והמינוס בקונקטור,

 

אבל עכשיו ברור שזה אכן פשוט עבר מדגמים אחרים וללא שימוש כאן.

 

 

טוב, נמשיך בחפירות אם כך..

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, עברתי לא רק בריפרוף, אתמול שלחתי רק מה שביקשת...בפועל כמו שאמרו אין משאבה, זה רק בית מצוף, לפי VIN שלך:

2023-10-29_20-22-03.thumb.png.773ddd9c0c652634a018f8b318940345.png

 

אז תחזור ל-DTC המשמעותי שמחקת, ותתחיל לחקור משם, יש לך סורק נורמלי, פרוטוקולים הרשמיים מתייחסים לתפריטים של CLIP אבל יש מצב שב-AUTEL דומה.
DTC008923 INJECTOR RAIL PRESSURE REGULATION CIRCUIT - DIAGNOSIS PROCEDURE.pdf

 

FUEL FLOW REGULATOR ON THE INJECTION PUMP - COMPONENT FUNCTION CHECK.pdf

 

INJECTOR RAIL PRESSURE REGULATOR - COMPONENT FUNCTION CHECK.pdf

 

EWD.pdf

 

בהצלחה!

עריכה אחרונה על ידי קיורטוש אוטומוטיב
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, תסגור הכל למקום, יש לך משאבת עזר ידנית ליד מיכל העיבוי, תנפח עד שהיא תתקשה מעט.

תתחבר עם סורק תקלות ותראה לי פרמטר של RAIL PRESSURE תוך כדי סטרטר, מה הלחץ המקסימלי שאתה מקבל, ואם תצרף סרטון יהיה מצויין.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, ba323f כתב:

תשמע, תסגור הכל למקום, יש לך משאבת עזר ידנית ליד מיכל העיבוי, תנפח עד שהיא תתקשה מעט.

תתחבר עם סורק תקלות ותראה לי פרמטר של RAIL PRESSURE תוך כדי סטרטר, מה הלחץ המקסימלי שאתה מקבל, ואם תצרף סרטון יהיה מצויין.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 46 דקות, ba323f כתב:

תחליף משאבת הזרקה מושלמת, תקווה שתמצא משומשת תקינה.

לא יכול להיות משהו פחות ממשאבה?

 

אינג'קטורים/ שסתומים/ווסת במשאבה..?

 

או שמנסיונך עלות תועלת זה מה שכדאי לעשות?

עריכה אחרונה על ידי Gauss
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 30.10.2023 בשעה 15:42, ba323f כתב:

תחליף משאבת הזרקה מושלמת, תקווה שתמצא משומשת תקינה.

האם ניתן לשפץ אותה?

 

בינתיים לא קיבלתי הצעה אחת אפילו דרך Get Part

 

עריכה אחרונה על ידי Gauss
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכונים מצולמים והתייעצות להמשך

בניסיון לאבחן את הלחץ הכמעט אפסי במסילה- אם מישהו יוכל לתרום מנסיונו למאבק אודה ;)

אז ככה,

השסתום הזה על המשאבה  במרכז התמונה:
photo_2023-11-02_17-04-41.thumb.jpg.247217a2355f07029a1afe0dc6774bb9.jpg

מישהו יודע איך הוא מתפרק(במידה ואצטרך, לא רואה ברגים- אולי צריך לפרק את הניפל שיושב עליו).
photo_2023-11-02_19-05-18.thumb.jpg.f6bde5754658b074cebccf70d4842d07.jpg



בכל מקרה אם הבנתי נכון-
הוא מווסת את זרימת הסולר למשאבה,
ומופיע תחת המקט  226700138R(בסרטוט הבא - מס' 10):


photo_2023-11-02_12-45-34(2).thumb.jpg.76b5865bc0998e81c00735e129078420.jpg
photo_2023-11-02_12-45-34.thumb.jpg.6133e216dc97ed26ec2b6b82ab009483.jpg


 פירקתי את השסתום הזה(שמופיע בסרטוט אבל לא מצויין במספר משום מה):

 
שאגב נראה שיש עליו קצת חלודה.

למיטב הבנתי זה שסתום לחץ גבוה שמווסת את הלחץ במסילה, ומונע נפילות לחץ בניהול המחשב
( ומשום מה ברשת השסתום הזה גם חולק את המקט של השסתום הראשון,לפחות ממה שאני מצאתי):

לדוגמא-

photo_2023-11-02_18-12-47.thumb.jpg.094da36500006a5c069a7f0eab4c4e92.jpg


וגם קישור לחלק לדוגמא.


עדיין לא מצאתי את הערכים שעלי לבדוק על מנת לשלול את שני אלה מבחינה חשמלית
(אשמח אם מישהו יודע להכווין בנושא של מה ואיך לבדוק אותם.



   בנוסף,
מצאתי את הסרטון הזה שבו מסבירים איך לבדוק  אם השסתום לחץ תקין כביכול -
( לתת לו 12 וולט והוא אמור לתקתק) - אבל מדובר במשאבה של דלפי, ולא בדיוק באותו שסתום כמו בסרטון - אז אני לא בטוח אם זה זהה כאן.

יש לציין שחיברתי לו 12-14 וולט ולא שמעתי שום תקתוק או זכר לקול כלשהו.  מדדתי לו התנגדות ויצא לי 3-3.2 אוהם.(אגב זה משמש כחיישן שמראה את הלחץ במסילה באמצעות הסורק תקלות אם הבנתי נכון?)

ובנוסף כולו נראה כיציקה אחת, ורואים שהמבנה שלו שונה מהשסתום בסרטון הנ"ל(הוא יושב באותו מקום בשתי המשאבות - השאלה אם עקרון הפעולה שלו זהה).
photo_2023-11-02_18-18-49.thumb.jpg.1b7a6d6c40a8e768897560c207825f93.jpg
 



  בסרטון הזה גם אומרים שניתן לפמפם את הפומפה הידנית ואם יוצא סולר אז זה אומר שהמשאבה לא סתומה (מה שנראה שתקין אצלי-
בנוסף לא ראיתי זכר לשבבים או חתיכות בפנים,יש קצת משהו שנראה כמו חלודה קלה,לא בטוח..).

 מצורף סרטון קצר של הפמפום אצלי:



 

לפני 19 שעות, mozman1101 כתב:

הרגשה שלי מזרקים משתינים, תבצע בדיקת עודפים...

זה גם משהו שמשפץ דיזל המליץ לי לבדוק ואני מתכנן לעשות זאת( ראיתי איזה סרטון לפני כמה ימים אבל עוד לא הספקתי להתעמק).



  זו פעם ראשונה שאני מתעמק ברכב דיזל, וברכב צרפתי בכלל..
נראה כאילו צרפתים אוהבים להשאיר לך מרווח תמרון מינימלי אפשרי בשביל לפרק משהו..
photo_2023-11-02_18-36-17.thumb.jpg.199f190cf0d86841886c20d562616199.jpg

photo_2023-11-02_18-36-12.thumb.jpg.02e5917b1a7bab53aaf1130b22264cf9.jpg


לסיכום עד כה,
תודה ל"עוזר" המזדמן.

 


אשמח לטיפים וכיוונים להמשך-
במיוחד מבעלי הנסיון הרלבנטי פה,

תודה מראש ושיהיה לנו סופש שקט כמה שניתן.



נ.ב 
ספרות טכנית רלבנטית למי שיש תתקבל ממש ממש בברכה..


 

עריכה אחרונה על ידי Gauss
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...