Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו פלואנס 2013 דיזל ידנית לא מניעה


Gauss
מעבר לפיתרון נפתר ע"י ba323f,

פוסטים מומלצים

לפני 43 דקות, Gauss כתב:

יש לציין שחיברתי לו 12-14 וולט ולא שמעתי שום תקתוק או זכר לקול כלשהו.  מדדתי לו התנגדות ויצא לי 3-3.2 אוהם.(אגב זה משמש כחיישן שמראה את הלחץ במסילה באמצעות הסורק תקלות אם הבנתי נכון?)

ובנוסף כולו נראה כיציקה אחת, ורואים שהמבנה שלו שונה מהשסתום בסרטון הנ"ל(הוא יושב באותו מקום בשתי המשאבות - השאלה אם עקרון הפעולה שלו זהה).


ושכחתי להוסיף -

השסתום כרגע הוא החשוד העיקרי - אולי תפוס פתוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור


.thumb.jpg.516a13421ba3790759eea3400a88ec3a.jpg

החורים הצדדיים המסומנים בירוק פתוחים קבוע.
החור הקטן המרכזי שמסומן באדום סגור- אטום
( הבנתי שהשסתום הזה צריך להיות סגור קבוע ולשמור על הלחץ במערכת, הוא צריך לקבל פולסים מהמחשב בשביל לפרוק את הלחץ לפי הצורך על סמך החיישן במסילה).
 כשנתתי לו מתח 12-14 וולט לא השתנה כלום.


קיורטוש,
עברתי על הPDFים ששלחת,
 

בתאריך 29.10.2023 בשעה 21:09, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

טוב, עברתי לא רק בריפרוף, אתמול שלחתי רק מה שביקשת...בפועל כמו שאמרו אין משאבה, זה רק בית מצוף, לפי VIN שלך:

2023-10-29_20-22-03.thumb.png.773ddd9c0c652634a018f8b318940345.png

 

אז תחזור ל-DTC המשמעותי שמחקת, ותתחיל לחקור משם, יש לך סורק נורמלי, פרוטוקולים הרשמיים מתייחסים לתפריטים של CLIP אבל יש מצב שב-AUTEL דומה.
DTC008923 INJECTOR RAIL PRESSURE REGULATION CIRCUIT - DIAGNOSIS PROCEDURE.pdf

 

FUEL FLOW REGULATOR ON THE INJECTION PUMP - COMPONENT FUNCTION CHECK.pdf 2.37 \u05de\"\u05d1 · 3 downloads

 

INJECTOR RAIL PRESSURE REGULATOR - COMPONENT FUNCTION CHECK.pdf 2.38 \u05de\"\u05d1 · 3 downloads

 

EWD.pdf 111.98 \u05e7\"\u05d1 · 2 downloads

 

בהצלחה!




יש לך גישה לערכים שצריכים להיות בבדיקות החשמליות?
(מצרף רק את החלק הרלבנטי):


בדיקה חשמלית של הווסת/שסתום זרם למשאבה:
1.thumb.jpg.fadf28cf9ad576bbe183d60c6566f30e.jpg2.thumb.jpg.c1b04987ea66da15f0451b52d41e8f1c.jpg


 

בדיקה חשמלית של הווסת/שסתום לחץ גבוה:
3.thumb.jpg.f8201e05c53d8041f32dcc4a49917d12.jpg4.thumb.jpg.af65672480aa2080db646d7e531732ea.jpg

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • פיתרון

אין דרך לבדוק את תקינות הווסת הזה באמצעים ביתיים.

גם אם ההתנגדות שלו תקינה והוא משמיע "קליק" או כל צליל אחר לא מעיד על תקינות.

תסתכל על הקורוזיה סביב הוסת ובגוף משאבת הסולר ותבין שהבעיה היא מכאנית במשאבה/ווסת, הסימנים האלו מבשרים רעות על מצב המערכת כולה, להחליף ווסת אם בכלל תמצא על משאבה במצב כזה עם קורוזיה ישאר לי רק לאחל בהצלחה.

הווסת מבדיקות שיטחיות יכול להימצא תקין, אך בפועל השסתום הפנימי שלו שחוק והוא דולף בלחצים גבוהים שאין ברשותך את הכלים שיש במעבדה של מכוני הזרקות.

 

יש סיכוי אני לא שולל בעיה בווסת, אך לפי המצב כדי לפתור את הבעיה מהשורש, ידרש ריקון כל הסולר הישן ושטיפת כל הצנרת, חליל ומיכל הסולר, החלפת מסנן סולר ומשאבה.

אחרת המנוע יניע לזמן מוגבל עד הכשל הבא שלא יאחר להגיע, אין כאן פתרון "חסכוני קמצני" אחרת זה יעלה ביוקר ואני מדבר מניסיון.

תבדוק עם מכונים על שיפוץ משאבה כל מקרה לגופו.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, ba323f כתב:

אין דרך לבדוק את תקינות הווסת הזה באמצעים ביתיים.

גם אם ההתנגדות שלו תקינה והוא משמיע "קליק" או כל צליל אחר לא מעיד על תקינות.

תסתכל על הקורוזיה סביב הוסת ובגוף משאבת הסולר ותבין שהבעיה היא מכאנית במשאבה/ווסת, הסימנים האלו מבשרים רעות על מצב המערכת כולה, להחליף ווסת אם בכלל תמצא על משאבה במצב כזה עם קורוזיה ישאר לי רק לאחל בהצלחה.

הווסת מבדיקות שיטחיות יכול להימצא תקין, אך בפועל השסתום הפנימי שלו שחוק והוא דולף בלחצים גבוהים שאין ברשותך את הכלים שיש במעבדה של מכוני הזרקות.

 

יש סיכוי אני לא שולל בעיה בווסת, אך לפי המצב כדי לפתור את הבעיה מהשורש, ידרש ריקון כל הסולר הישן ושטיפת כל הצנרת, חליל ומיכל הסולר, החלפת מסנן סולר ומשאבה.

אחרת המנוע יניע לזמן מוגבל עד הכשל הבא שלא יאחר להגיע, אין כאן פתרון "חסכוני קמצני" אחרת זה יעלה ביוקר ואני מדבר מניסיון.

תבדוק עם מכונים על שיפוץ משאבה כל מקרה לגופו.

הבנתי אותך..

מה אומר על הפילטר דיזל הישן,איך נראה?

photo_2023-11-04_11-57-11.thumb.jpg.923b0b58eaaf926f522e5bde87042dd6.jpgphoto_2023-11-04_11-57-31.thumb.jpg.b89af04dcdab433e31b883f201a4be7d.jpgphoto_2023-11-04_11-57-40.thumb.jpg.6d3f846c88399d0930afa1fe8056d95a.jpgphoto_2023-11-04_11-57-21.thumb.jpg.db1b3a195ccb31d38ae9d501df16d3f5.jpg


 

photo_2023-11-04_11-57-45.thumb.jpg.6d10c5ab6a0160dbe56bfa9851f05462.jpg

 

  

  

לפני 21 שעות, ba323f כתב:

תבדוק עם מכונים על שיפוץ משאבה כל מקרה לגופו.


מנסיונך מכיר שעושים את זה/ נתקלת בשיפוצים מוצלחים?
יש מקומות מומלצים?

בינתיים לא מצאתי משאבה בטוחה מפירוק, ואני לא בטוח מה קורה עם משלוחי החלפים כרגע לארץ עקב המצב.

עריכה אחרונה על ידי Gauss
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ניתן לתת חו"ד ע"פ מראה המסנן סולר, לכלוך שגורם לנזקים לרוב לא נראה בעין והוא מיקרוסקופי שעובר בקלות דרך נייר הסינון.

סולר יכול להיות עם המון "מחלות" כמו פטריות כתוצאה מסולר ישן מאוד או מיכלים לא נקיים, שבבי מתכת במערכת ימצאו כתוצאה מהתפרקות משאבת הזרקה, מהילת סולר בחומרים כאלה ואחרים יגרמו לבעיות שונות ומשונות.

בכל אופן עליך לבדוק מדוע הגיע המצב של קורוזיה במערכת,  האם מעולם לא הוחלף מסנן הסולר או שהרכב תודלק בתחנה בעייתית כדי לא לחזור לאותה תקלה בעתיד.

אני אבדוק לך לגבי מכון מומלץ ואחזור עם תשובה.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 4.11.2023 בשעה 13:05, ba323f כתב:

לא ניתן לתת חו"ד ע"פ מראה המסנן סולר, לכלוך שגורם לנזקים לרוב לא נראה בעין והוא מיקרוסקופי שעובר בקלות דרך נייר הסינון.

סולר יכול להיות עם המון "מחלות" כמו פטריות כתוצאה מסולר ישן מאוד או מיכלים לא נקיים, שבבי מתכת במערכת ימצאו כתוצאה מהתפרקות משאבת הזרקה, מהילת סולר בחומרים כאלה ואחרים יגרמו לבעיות שונות ומשונות.

בכל אופן עליך לבדוק מדוע הגיע המצב של קורוזיה במערכת,  האם מעולם לא הוחלף מסנן הסולר או שהרכב תודלק בתחנה בעייתית כדי לא לחזור לאותה תקלה בעתיד.

אני אבדוק לך לגבי מכון מומלץ ואחזור עם תשובה.

לא מצאתי מכונים שמשפצים את המשאבה הזו ספציפית.

 

לא מצליח למצוא משאבה מפירוק, 

משאבה חדשה בחברה עולה 4300 כולל.

 

 

נראה לי שאזמין משאבה באיביי -

    יש טיפים,דגשים להזמנה כזו?

עריכה אחרונה על ידי Gauss
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
בתאריך 3.11.2023 בשעה 14:16, ba323f כתב:

... אך לפי המצב כדי לפתור את הבעיה מהשורש, ידרש ריקון כל הסולר הישן ושטיפת כל הצנרת, חליל ומיכל הסולר, החלפת מסנן סולר ומשאבה.

 


התארגנתי על משאבה.

רציתי לשאול-
איך מבצעים שטיפה של כל הצנרת,חליל ומיכל הסולר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון

 

החלפתי משאבה למשאבה מפירוק.

IMG_20231126_152906.thumb.jpg.70d870503b5a247c2081b9399898dc46.jpg

 

IMG_20231126_152518.thumb.jpg.d7a27e0ca15b6055dd19a84798f5589c.jpg

 

IMG_20231126_160637.thumb.jpg.c169237b6883b8b2518091bab8648075.jpg

 

לא השתנה כלום בהנעה-

עדיין לחץ אפסי במסילה בסטרטר.

 

אחרי כמה נסיונות הנעה נדלקה אזהרת  engine hazard failure

IMG_20231126_184915.thumb.jpg.9f0990921db967f75d8f5ae68eab252c.jpg

 

 

 

  עם קוד תקלה  חדש שעוד לא חפרתי לגביו.

IMG_20231126_185142.thumb.jpg.680dbf1f00fd72ede59f928f8b4015c4.jpg

עריכה אחרונה על ידי Gauss
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המשאבה שהרכבת לא תקינה, רואים שניסו לפתוח את הווסת שלה בנסיון תיקון..

יהיה קשה למצוא משאבה מפירוק ותקינה תצטרך לנסות כמה עד שתמצא.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון (בדיליי קל):

הרכב מניע ונוסע.

פירקתי את השסתום והווסת מהמשאבה שלי,
והרכבתי על המשאבה(החדשה מפירוק) - והרכב מניע ונוסע עד כה.

(כמו כן ביצעתי ניקוי אולטראסוני בחומץ לשסתום והווסת החלודים,והתוצאות נראות סביר.

 

 

 

 

photo_2023-12-02_19-49-55.thumb.jpg.488b0e1c87ab7f415cd703be61953893.jpg

 

3333.thumb.jpg.f2e30aa37372b7571ad0568bb8a6ca8d.jpg


אחרי כל ההתעסקויות וההחלפות בין השסתומים ,
 הרכב מניע בנגיעה  ונוסע רגיל כרגע.

שורה תחתונה - שמתי משאבה מפירוק - השסתום לחץ גבוה שלה,והווסת היו תקולים.
העברתי אליה את השסתום לחץ גבוה והווסת מהמשאבה המקורית שלי,
ובינתיים חמסה חסמה הכל טוב.
 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Gauss
  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד עדכון בדילי,

 

 

הרייל והקווים עברו ניקוי אולטראסוני בחומץ:

 

אחרי זה החומץ נשטף

photo_2023-12-09_13-15-26.thumb.jpg.d73c53968fd915e9d8bb048695c9c8b1.jpg

 

והחלקים הושרו בסולר לפני ההרכבה

photo_2023-12-09_13-15-31.thumb.jpg.d9b390354c90295d23bc87ea0bf8ed1d.jpg

 


 

מעבר לזה שמתי לב שבחיישן לחץ של הרייל יש חור - פצע קטן( אולי היה ואולי קרה כשנלחמתי לפרק את הקונקטור שלו  ובטעות נגעתי בסטרטר שממש קרוב שם והוא קיבל "זץ")

):photo_2023-12-09_13-12-09.thumb.jpg.266170ea728fa3348447735fb7416117.jpg

 

סתמתי את זה עם אפוקסי

photo_2023-12-09_13-24-06.thumb.jpg.3b512d67a4138e89b4274ce4cb51f4da.jpg

 

כמו כן במהלך הפירוקים בטעות שברתי את היציאה האחרונה של החנוכית עודפים(לא ידעתי שיש קונוס בתוך הצינור שמתלבש על הניפל של המזרק והוא לא פריק..)

אז נאלצתי לאלתר אותה בינתיים עד שאמצא אחת ששווה להזמין.

photo_2023-12-09_13-13-18.thumb.jpg.e9d676d143012b8fc72935701cb7e032.jpg

 

photo_2023-12-09_13-13-14.thumb.jpg.3a927b1fff01c15bd55c932649ff1c14.jpg

 

הכל הורכב, בוצעו כמה נסיעות מבחן,עד כה  הכל עובד רגיל.

( לאחר מכן הוחזרו כל הכיסויים והפלסטיקים למינהם למעט המדף של הרייל והמכסה של המזרקים שעדיין במעקב).


חוץ מזה במהלך ההתעסקויות גיליתי שצריך לסדר גם את חיווט של הקונקטור של החיישן רייל עצמו:

photo_2023-12-09_13-16-11.thumb.jpg.f7cef3d0a4336a461e225ba4b4c1af26.jpg

 

 

 

וגם שצריך אטמים חדשים של צינורות הטורבו(מיקומים מסומנים באדום). 

 

  ** מישהו יודע אם יש להשיג בארץ במחיר סביר או זהה להזמנה? (בהזמנה הם יקרים  -  60 שקל לאחד מינימום לפי מה שראיתי ).

 

 נהייתה נזילה לא סימפטית של שמן מלמעלה שמגיעה למטה ונוגעת בדברים ששמן לא בריא להם,

photo_2023-12-09_13-41-56.thumb.jpg.a4cff5b02e450853f7430aaac2e58063.jpg

וגם האלתור הענק הזה של צינור חזרת הגזים לקארטר(שמסומן בתכלת) יעוף בקרוב כשיגיע הצינור תואם מקורי(שאין להשיג בארץ).

הנזילה:

photo_2023-12-09_13-15-48.thumb.jpg.935c5c9b074b1d29f67a0aba3ca84b30.jpg

 

photo_2023-12-09_13-16-39.thumb.jpg.018feaa46c5508a814d612fe9f538b61.jpg

 

photo_2023-12-09_13-46-21.thumb.jpg.6a75dae392f50898cb412f504d254875.jpg

 

ונראה שכדאי גם להזמין מראש את הצינור הזה אחרי שספג שמן ככה.

 

ראיתי שב cars245 לא כזה אטרקטיבי להזמין חלפים מקוריים לרנו, וגם לוקח הרבה זמן.
חוץ מה"פולני" יש עוד משהו מומלץ?

 

נ.ב. לאחר התמונת האלה הציפורניים נקצצו.

עריכה אחרונה על ידי Gauss
  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יאמר לזכותך שאתה אמיץ מאוד. והשקעת יפה בניקוי תא המנוע.
 

לפני 8 שעות, Gauss כתב:

וגם האלתור הענק הזה של צינור חזרת הגזים לקארטר(שמסומן בתכלת) יעוף בקרוב כשיגיע הצינור תואם מקורי(שאין להשיג בארץ)


אלתור משעשע דווקא. ותכל'ס אם זה עובד והצינור מתאים היטב, למה לא. אתה מתכוון לכל מכלול הצינור שהולך לטורבו? כי עד כמה שאני יודע, אין להשיג בנפרד רק את הצינור הקטן.
 

לפני 8 שעות, Gauss כתב:

 נהייתה נזילה לא סימפטית של שמן מלמעלה שמגיעה למטה ונוגעת בדברים ששמן לא בריא להם


תמיד יש קצת רטיבות שמן בצינור טורבו, אבל מה שיש אצלך נראה מוגזם. הייתי בודק כיוונים נוספים מעבר לכך.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...