Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כולנו נמצאים על הכביש ואין יום שאנחנו לא נתקלים בעבירות מסכנות חיים. עקיפה על פס לבן, זיגזוג בין נתיבים, נסיעה על השוליים, נסיעה בנתיב הנגדי נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים ועוד כיד הדמיון הטובה.

רק הבוקר נרצחו שני חפים מפשע ע"י בבון בנתניה (אין מילה יפה לתאר בנאדם כזה שעוד הגדיל לעשות בגניבת משאית והפקרת הפצועים)

לא הגיע הזמן שאנשים כאלו ירקבו בכלא ולבתי המשפט לא תהיה יכולת לקבל עסקאות טיעון, להקל, לרחם, לקצר ולקצוב?

זה בלתי נסבל! בלתי מתקבל על הדעת ההפקרות שקיימת על הכבישים. עד מתי?

 

אני פשוט בשוק מהתאונה היום באודים.

 

  • רעיון טוב! 3
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

קודם כל יש מספיק כח וענישה במה שקיים היום, לא צריך ללכת להגזמות קיצוניות

 

ואני מבין את האמוציות אחרי כל אירוע כזה אבל מספר ההרוגים בתאונות דרכים בישראל בירידה, לרוב גם מבחינה מוחלטת ובטח ביחס לכמות האנשים וכלי הרכב שגדלה כל הזמן

 

מה שכן במגזר יש עדיין כמות הרוגים מכובדת (כשליש מההרוגים אם אינני טועה) ובזה צריך לטפל אבל זה חלק מבעיה כללית יותר שלא קשורה רק לתאונות דרכים

פורסם

הבבון הארור ימ"ש ישים במשפט כיפה שחורה ולא חלילה סרוגה כדי להראות שהוא "מקפיד במצוות"

עורך דינו יטען "מרשי מביע צער עמוק ודמויות הקורבנות לנגד עיניו יום יום".

 

לגבי נסיעה בשוליים שהוזכרה לעיל - אתמול חזרנו מהדרום לכוון המרכז דרך כביש 6 והיה פקק אימתני בלי סיבה נראית לעין

באזור דבירה / בית קמה . לא אחד ולא שניים עקפו מימין דרך השוליים . 

עם ישראל ואולי גם ישמעאל "בתפארתו"

 

פורסם (נערך)

לא צריך כלא.

מספיק שהמדינה תחלט את הרכב בכל עבירה מסכנת חיים. הכביש יהפוך להיות המקום הכי מסודר בארץ. זה גם יוריד את הפקקים באופן ניכר.

 

במקרה של התאונה באודים.

הנהג בכל מקרה יכנס לכלא ללא מעט שנים.

שילוב של הריגה של 2 + הפקרת פצועים+ גניבת משאית.

אם הוא לא יכנס לכלא לכמה שנים טובות אפשר לבטל את בית המשפט סופית.

עריכה אחרונה על ידי om2
  • אהבתי 5

.

פורסם
לפני שעה, om2 כתב:

לא צריך כלא.

במקרה של התאונה באודים.

הנהג בכל מקרה יכנס לכלא ללא מעט שנים.

 

הפוך גוטה, הפוך

כלא לפני שהם הורגים מישהו ולא אחרי

 

אנשים קמים בבוקר ולא עשו שום דבר רע ולא חוזרים הביתה בסוף היום

וכאילו שלאף אחד לא באמת אכפת...

  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אני מציע דבר כזה:

שיפזרו במקומות מועדים לאורך הכבישים מכולות עם סורגים, וחניון קטן ליד כל מכולה.

כל נהג שייתפס בעבירה של סיכון חיים או ביריונות כבישים - יוכנס מיידית למכולה הקרובה ל-24 שעות.

את הרכב שלו יחנו לו בחניון הקטן ליד, ובלילה בלילה...

כשיבואו הגנבים לגנוב ולפרק את המכוניות שיחנו שם, העבריינים יצרחו ויזעקו וידפקו על דפנות המכולה,

ואף שוטר לא יבוא, ואף אחד לא יעזור... וגם הביטוח לא יהיה בתוקף! :2gunfire:😂

  • מצחיק 7
  • רעיון טוב! 1
פורסם

לא צריך כלא, וגם לא צריך חוקים חדשים.

צריך דבר אחד - אכיפה נוקשה מאוד ושפיטה למיצוי מלוא הדין... To the fullest extent of the law.

 

אני רואה בכל עונש חדש ומפוצץ שמציעים לא יותר מפופוליזם שמטרתו לסמא את עיניי הציבור מבעית האכיפה ששוררת כאן.

הכל קיים - רק ליישם.

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

זה שייף לפוליטי, אבל ההצעות האלה נשמעות כמו שר הבט"ל והבטלה.

 

אם מי מהחברים כאן מכיר מחקרים על האמצעים שהראו יעילות בהפחתת תאונות דרכים, בבקשה הביאו אותם.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כלא מיוחד לנהגים (כלומר, כלא למורשעים בעבירות תנועה).

הצעה תיאורתית. כנושא לדיון. לא משהו מעשי שיקרה בעתיד הנאה לעין.

כתרגיל במחשבה, אני יכול להתחבר לרעיון הזה.

לא (רק)  לצורך ענישה. אלא בעיקר לצורך מחקר פרטני. לבדיקת מבנה האישיות שלהם, לבדיקת אפשרות שיקום של אנשים כאלה.

 

סביר להניח שהנהג הרצחני מהתאונה האחרונה, משהו לא בדיוק מחובר כמו שצריך בחוטים של המוח שלו.

היו סימנים מקדימים במשחקי כביש ביינו ובין אופנוע שרצה לעקוף אותו והוא לא נתן לו. בסוף האופנוע ניצח ועקף.

יכול להיות שהוא הוציא את התיסכול שלו על אופנוע אחר בתאונה ?

לך תדע.

ואחרי זה גניבת משאית.

לא צריך להיות גאון כדי לקבוע שהוא לא בדיוק מה שקוראים נורמטיבי,

 

ריבוי העדויות על נהגים שמעדיפים לנגח מכוניות, ניידות משטרה, ושוטרים רק כדי לא להתפס. זה בטח משהו לא נורמטיבי. 

כלא מיוחד בשבילם?

אולי אגף מיוחד, אם הם יסכימו לעבור איבחון וטיפול?

פורסם
לפני 20 שעות, zvigolden כתב:

הבבון הארור ימ"ש ישים במשפט כיפה שחורה ולא חלילה סרוגה כדי להראות שהוא "מקפיד במצוות"

עורך דינו יטען "מרשי מביע צער עמוק ודמויות הקורבנות לנגד עיניו יום יום".

 

לגבי נסיעה בשוליים שהוזכרה לעיל - אתמול חזרנו מהדרום לכוון המרכז דרך כביש 6 והיה פקק אימתני בלי סיבה נראית לעין

באזור דבירה / בית קמה . לא אחד ולא שניים עקפו מימין דרך השוליים . 

עם ישראל ואולי גם ישמעאל "בתפארתו"

 

הייתי בדיוק באותו פקק, אלא אם נסעת לכיוון דרום. לכיוון צפון הפקק היה בגלל תאונה בין משאית למסחרית גדולה.

פורסם

פשוט מאוד, מי שנוהג באופן מופרע שמסכן במודע חיי אנשים ויודע שמעשיו עלולים לגרום מוות - צריך לקבל בדיוק את זה.

רדפת אחרי רוכב אופנוע וניסית להרוג אותו והצלחת? מוות. לא כלא.

  • רעיון טוב! 1

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם
בתאריך 7.10.2023 בשעה 01:21, IsraCar כתב:

ריבוי העדויות על נהגים שמעדיפים לנגח מכוניות, ניידות משטרה, ושוטרים רק כדי לא להתפס. זה בטח משהו לא נורמטיבי. 

 

 

עניין של חינוך.

ילדים שמשחקים GTA/NFS (כשאני הייתי ילד. אין לי מושג מה משחקים היום...) ובני נוער שרואים יותר מדי סרטי 'אקשן' (כלומר: אלימות ופריצת חוק) מושפעים מזה הרבה יותר ממה שכיף לנו לחשוב.

למה בדיוק אתה מצפה מהם כשהם נתקלים במצב קצת יותר מדי 'סוער'?

כמובן שלא כולם נופלים בזה, אך לצערנו יש מספיק שאף פעם לא למדו לחשוב לפני שפועלים.

  • אהבתי 2

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

×
×
  • תוכן חדש...