Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה גובה ההנחה על 98? 
מנסיוני בתפוז פתח תקוה ובמיקה ברחוב גיסין המחיר תמיד זול בהשוואה לכל תחנות דור אלון באיזורי. (בתחנת עינת המחיר 8:50 שקל לליטר) עד היום המחיר היקר ביותר ששילמתי על 98 היה 7:30 וזה אחרי העליה האחרונה.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 7 שעות, zaf כתב:

מה גובה ההנחה על 98? 
מנסיוני בתפוז פתח תקוה ובמיקה ברחוב גיסין המחיר תמיד זול בהשוואה לכל תחנות דור אלון באיזורי. (בתחנת עינת המחיר 8:50 שקל לליטר) עד היום המחיר היקר ביותר ששילמתי על 98 היה 7:30 וזה אחרי העליה האחרונה.

מחיר 95 בשירות עצמי הוא 7.51

קשה לי להאמין ששילמת 7.3 על 98

במיקה חולון המחיר 7.72

Miata ND2

 

פורסם
לפני 12 שעות, Or05230 כתב:

מחיר 95 בשירות עצמי הוא 7.51

קשה לי להאמין ששילמת 7.3 על 98

במיקה חולון המחיר 7.72

בפעם הבאה אסרוק ואשמור הקבלה 😊
המחירים במיקה ממש לא זהים 

ראה רשימת תחנות מיקה גיסין ומיקה הסיבים 

 

https://mika.org.il/station/מיקה-פתח-תקווה/

https://mika.org.il/station/בקרוב-מיקה-גיסין/

 

תעבור על רשימת התחנות ותראה שאין אחידות.

 

אני כרגע בחצי מיכל, אתדלק בשבוע הבא ואבדוק. 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני שעתיים, zaf כתב:

בפעם הבאה אסרוק ואשמור הקבלה 😊
המחירים במיקה ממש לא זהים 

ראה רשימת תחנות מיקה גיסין ומיקה הסיבים 

 

https://mika.org.il/station/מיקה-פתח-תקווה/

https://mika.org.il/station/בקרוב-מיקה-גיסין/

 

תעבור על רשימת התחנות ותראה שאין אחידות.

 

אני כרגע בחצי מיכל, אתדלק בשבוע הבא ואבדוק. 

 

ברור לי שאין אחידות, אבל בכל המיקה שראיתי ובכל התחנות באופן כללי, ה 98 תמיד יותר יקר מ 95 בשירות עצמי.

אתה מדבר פה על 98 שיותר זול ב 20 אגורות מ 95 בשירות עצמי

בדרך כלל גם בתחנות הזולות ביותר - ה 95 זול מהמחיר הרשמי ב 20-30 אגורות.

משהו לא נשמע לי הגיוני סה״כ, אבל אם זה המחיר - תהנה!

Miata ND2

 

פורסם (נערך)

  

בתאריך 12.3.2024 בשעה 16:13, spon83 כתב:

אפשר פרטי יצירת קשר
גם אני לא רוצה לספק להם תלושי שכר/תדפיסי חשבון בנק



פרטי התקשרות אפשר למצוא באתר שצירפתי (עם הדומיין המוזר בעברית).
לגבי מה ידרשו ממך או לא אין לי מושג.
הרשאה לחיוב החשבון (הוראת קבע) חייבים לתת בכל מקרה, שים לב שאפשר להגביל את ההרשאה לסכום מסויים ככה שאם אתה יודע בוודאות שלא תחרוג מסכום מסויים תכפיל אותו באיזה פאקטור ותגביל את ההרשאה.

 

 

בתאריך 12.3.2024 בשעה 16:33, zaf כתב:

מה גובה ההנחה על 98? 
מנסיוני בתפוז פתח תקוה ובמיקה ברחוב גיסין המחיר תמיד זול בהשוואה לכל תחנות דור אלון באיזורי. (בתחנת עינת המחיר 8:50 שקל לליטר) עד היום המחיר היקר ביותר ששילמתי על 98 היה 7:30 וזה אחרי העליה האחרונה.

המחיר שמשלמים הוא בערך 60 אגורות יותר ממחיר 95 אם אינני טועה.
אני בספק ששילמת 7.30 כשמחיר 95 הוא יותר, בכל מקרה הכרטיס הזה לא בא להתחרות בכל תחנה בארץ, בטוח תמצא כאלו שנותנות יותר הנחה. היתרון של הכרטיס הוא שתוכל לתדלק בכל תחנת דור-אלון שיש לה 98 ולקבל את ההנחה.
 

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
בתאריך 12.3.2024 בשעה 16:33, zaf כתב:

מה גובה ההנחה על 98?

1.8 ש"ח ממחיר המחירון של דור אלון. בפועל מחיר לליטר יקר ממחיר ליטר 95 בכ-60 אג כפי שציין @farkash7

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

צטער, ככל הנראה טעיתי, הקבלה שהיתה לי ברכב הייתה ישנה יותר. 🙄

בכל מקרה במיקה גיסין וגם בתפוז 98 יקר יותר ב 50 אגורות מ95 באותה תחנה.

אישתי מתדלקת תכוף בסד״ש פתח תקווה (סגולה, צמוד להיפר דודו) ששם המחיר זול יותר גם מתפוז וגם ממיקה גיסין רק שאצלם לצערי אין 98.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

תודה רבה לכולם על השרשור המעניין.

יצרתי קשר עם דלק-נט על מנת לקבל הצעת מחיר. נראה אלו פרטים הם יבקשו.

 

האם יש תחנות מומלצות באזור תל אביב?

ראיתי שממליצים על תחנות בחולון, פתח תקוה, רעננה אבל לא יודע אם יש תחנה מומלצת בתל אביב.

 

תודה!

פורסם

עדכון למי שעוקב אחרי השרשור ואולי זה יעוזר למי שיראה את זה בעתיד.

 

בימים האחרונים דיברתי עם שלושה ספקים שונים:

פאמפי

דלקנים

דלק - נט

 

השניים האחרונים הוזכרו פה בשרשור ובעמודים קודמים יש לינקים אליהם.

ביררתי לגבי כרטיס תדלוק בכל אחת מהחברות וספציפית לגבי בנזין 98.

 

פאמפי היו הכי יקרים והציעו הנחה של 1.2 ש"ח לליטר. בנוסף, יש תשלום חודשי של 8 ש"ח.

דלקנים הציעו הנחה של 1.5 ש"ח לליטר עם תשלום חודשי בגובה של 7 ש"ח.

דלק - נט מציעים הנחה של 1.8 ש"ח לליטר ללא תשלום חודשי וללא התחייבות (במידה ובוחרים בכרטיס תדלוק של דור אלון). 

 

לכן, כמובן שהתקדמתי עם דלק - נט. לא ביקשו ממני תלושי שכר. כן ביקשו פרטיים אישיים, צילום ת.ז. וצילום רשיון רכב.

 

ברכה והצלחה לכל המתדלקים.

 

וכמו בהודעה הקודמת, אם למישהו יש המלצה לתחנה באזור תל אביב אשמח לשמוע.

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...