Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, zaf כתב:

https://www.dalkanim.net/אודות/

 

דלקנים.נט  ראה קישור.

כן הם חברה לגיטימית בהחלט, הם ספקי הדלקים שך תחנות מיקה,תן ואחרים.

בזמנו הייתי בקשר עם בחור בשם רן אזרן  דרך קבוצת בעלי רכבים שזקוקים ל 98😉

 

המחיר במיקה פתח תקווה  לדלק 98 היום 7.4 שקלים .


אני חושב שזו החברה שבדקתי:
https://xn----0hcdfmybsfyoo4eva.co.il/

כרגע לא התקדמתי כי אני חשדן. אם למישהו יש נסיון איתם שתפו.
אם לא חברה אחרת שיש לכם נסיון איתה ומנפיקה כרטיסים של דור אלון.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

בדקתי בהתכתבויות שלי ואת הכרטיס שלי עשיתי באמצעות דלק-נט, אבל הסכם של דור אלון( כנראה סוכנים). הכל בסדר כבר 4 חודשים. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)

זה מה שהם הסבירו לי, שהם סוכנים מורשים וכל החשבוניות וההסכם הכל דור אלון. הם רק משווקים וגם נותנים את השירות ללקוח אם זה עכשיו ואם בעתיד או כשיש בעיה.
קצת מלחיץ לתת תלושי שכר, תז והרשאה להוראת קבע לחברה שלא שמעתי עליה מעולם אבל עם הדיווח שלך אני מרגיש קצת יותר בנוח לעשות את זה.

תודה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)
לפני כשעה, farkash7 כתב:


אני חושב שזו החברה שבדקתי:
https://xn----0hcdfmybsfyoo4eva.co.il/

כרגע לא התקדמתי כי אני חשדן. אם למישהו יש נסיון איתם שתפו.
אם לא חברה אחרת שיש לכם נסיון איתה ומנפיקה כרטיסים של דור אלון.

זו הכתובת?    אתה לא חושד בכלום? 😨

לפני 8 דקות, farkash7 כתב:

לתת תלושי שכר, תז והרשאה להוראת קבע

אתה רציני? תלושי שכר 😨

 

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

לא יודע מה נסגר עם הדומיין שלהם האמת...
כשאתה לוץ על הלינק כתובת האתר בדפדפן משתנה לעברית... לא ברור לי מי חשב שזה מועיל.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אני הייתי עוזב ומהר.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)

אין שום בעיה בכתובת שלהם 

זה תרגום של הדפדפן מדומיין באותיות עבריות לדומיין האמיתי שלכן הוא נראה כ''כ מוזר

תלחץ על הקישור ותסתכל בשורת הכתובת 

לגבי התלושי שכר לא ממש הבנתי בשביל מה צריך אותם 

עריכה אחרונה על ידי tan tan
פורסם

גם אני לא הבנתי... צריך תלושי שכר או תדפיס של תנועות 3 חודשים אחרונים של החשבון.
בסוף החיוב מתבצע בהוראת קבע, אולי זה קשור.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

הוראת קבע בכרטיס אשראי. אני נמנע ככל הניתן ממתן הרשאות לחשבון לחברות פרטיות בכלל , (רק ביטוח וגופי מימשל) 

לפני 18 שעות, farkash7 כתב:

לא יודע מה נסגר עם הדומיין שלהם האמת...
כשאתה לוץ על הלינק כתובת האתר בדפדפן משתנה לעברית... לא ברור לי מי חשב שזה מועיל.

דומיין כזה חשוד בעיני מלכתחילה. 

לשיקולך.

 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

ממה שאני רואה כל החברות/משווקים של כרטיסי תדלוק שנותנים הנחה עושים את זה בהוראת קבע.
זה נכון לפז, זה נכון לדור-אלון ישירות וזה נכון לדור-אלון דרך משווק.
אף אחד מהם לא מוכן לחיוב מבוסס כרטיס אשראי, רק הוראת קבע.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

בזמנו מה שלי הציעו היה כרטיס אשראי שלהם. אם אני לא טועה היה של ויזה כאל. אנסה למצוא את הפרטים .

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 5 שעות, zaf כתב:

הוראת קבע בכרטיס אשראי. אני נמנע ככל הניתן ממתן הרשאות לחשבון לחברות פרטיות בכלל , (רק ביטוח וגופי מימשל) 

דומיין כזה חשוד בעיני מלכתחילה. 

לשיקולך.

 

 

זה סתם קלולסיות של מי שהחליט על בחירת שם הדומיין, ולא חשב/ידע ששם דומיין בעברית זה לא משהו שבאמת קיים - הכל באנגלית מול השרתי  DNS

  • רעיון טוב! 1

 

פורסם

יצרתי קשר עם דור-אלון והם מכירים את המשווק הזה ממה שנאמר לי.
יחד עם מה שmenir כתב קודם כנראה שמדובר בספק שירות לגיטימי עם בחירה מוזרה מאוד של דומיינים.
לגבי עניין תלושי השכר או תדפיסי חשבון שהם דורשים נאמר לי שינסו להוציא לי כרטיס תדלוק בלעדיהם כי לא ממש ששתי לספק אותם, נחכה ונראה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

מעדכן לאחר כמה חודשי שימוש.
תהליך ההצטרפות היה פשוט מאוד, מכיוון שאני גר יחסית קרוב למשרד שלהם הם אפילו שלחו אליי נציגה הביתה כדי לחתום על המסמכים להוצאת הכרטיס.
הסכימו להוציא לי את הכרטיס מבלי שסיפקתי תלושי שכר/תדפיסי חשבון בנק.
הכל בסדר מבחינת החיובים.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

אפשר פרטי יצירת קשר
גם אני לא רוצה לספק להם תלושי שכר/תדפיסי חשבון בנק

עריכה אחרונה על ידי spon83

Subaru BRZ 2023 | Citroen C5 Aircross 2019

Hyundai i20 2013 - SOLD | SEAT Leon 2011 - R.I.P | Mitsubishi Lancer 2001 - R.I.P

×
×
  • תוכן חדש...