Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1002 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום החניתי את הנגרר שלי ללא הרכב כמובן בשטח עפר בצמוד לכביש במקום שאסור למעבר הולכי רגל (יש תמרור שאסור המעבר עקב סכנה) חונים שם באופן קבוע אוטובוסים ומשאיות קבלתי שתי דוחות על חניית גרור ללא הרכב

האם יש עילה לביטול שהמקום לא נחשב "דרך"  

מצורף קישור למקום 

https://www.google.com/maps/place/32°47'58.3"N+35°00'06.1"E/@32.7991582,35.0012452,18z/data=!3m1!1e3!4m4!3m3!8m2!3d32.799516!4d35.001689?hl=iw

פורסם

העלה אתֶהדו״ח, טשטש פרטים מזהים של הרכב ובעליו.

 

זו מדרכה (גם אם לא סלולה), או,  אם תרצה, שול. זה חלק מהדרך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בגדול יש אבסורד במדינתנו לגבי חוק חניית נגררים,

אם אין לך בבעלותך חנייה פרטית - אסור לך ע"פ חוק לנתק את הנגרר מהרכב, מהרגע שרכשת אותו ועד שתמכור אותו.

אסור ע"פ חוק להחנות גרור שאינו רתום לרכב בכל שטח ציבורי המודגר 'דרך', לא משנה אם זה כביש / מדרכה / חניה / מגרש פתוח.

בפועל ברוב הרשויות לא מתייחסים לחוק האבסורדי הזה ולא אוכפים אותו, אלא אם חנית בצורה שגורמת הפרעה או שמישהו התלונן.

  • אהבתי 1
פורסם

אני חוזר המקום אסור למעבר הולכי רגל זה גם לא שול

רשמית המקום אסור למעבר עקב סכנה של מפולת סלעים איך בדיוק אפשר להגדיר מקום כזה כ"דרך"

כשאסור למעבר כלל 

פורסם

תעלה תמונה ברורה של המקום, מגוגל לא ניתן להבין בבירור.

האם רכבים אחרים שחונים שם קיבלו דו״ח? כי לא, הרי שהמקום מותר לחניה, ומהווה חלק מהדרך כי לכלי רכב מותר לגשת אליו, והדו״ח שלך ניתן רק על כך שהנגרר היה מנותק, ולכן אין ממש מה לעשות.

פורסם
לפני 16 שעות, chezik כתב:

בגדול יש אבסורד במדינתנו לגבי חוק חניית נגררים,

אם אין לך בבעלותך חנייה פרטית - אסור לך ע"פ חוק לנתק את הנגרר מהרכב, מהרגע שרכשת אותו ועד שתמכור אותו.

אסור ע"פ חוק להחנות גרור שאינו רתום לרכב בכל שטח ציבורי המודגר 'דרך', לא משנה אם זה כביש / מדרכה / חניה / מגרש פתוח.

בפועל ברוב הרשויות לא מתייחסים לחוק האבסורדי הזה ולא אוכפים אותו, אלא אם חנית בצורה שגורמת הפרעה או שמישהו התלונן.

למה אבסורד ?

 

להיפך, האבסורד הוא שיש אנשים החושבים בטעות שזכותם הטבעית וההסטורית לקבל שירותי איחסון חינם בשטח הציבורי לרכוש הפרטי שלהם ליד מקום מגוריהם וליד כל מקום שהם רוצים להגיע אליו.

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, מכירות כתב:

הרכבים לא קיבלו דוח וזה ראיה שהמקום הוא לא דרך כי אם הוא מדרכה ודאי שאסור לחנות ואם זה שול גם אסור לחנות

אפשר לברר?

sgryn802@ gmail.com
עריכה אחרונה על ידי מלכה ל.
פורסם
בתאריך 24.9.2023 בשעה 13:10, harhanegev כתב:

למה אבסורד ?

 

להיפך, האבסורד הוא שיש אנשים החושבים בטעות שזכותם הטבעית וההסטורית לקבל שירותי איחסון חינם בשטח הציבורי לרכוש הפרטי שלהם ליד מקום מגוריהם וליד כל מקום שהם רוצים להגיע אליו.

האבסורד הוא שאין פתרון חוקי להחניית נגרר אם אין לך חניה פרטית

רוצים להגביל את החניה למקומות מסויימים? בבקשה, אבל א"א לאסור חניה בכל מקום בלי שום החרגה.

פורסם
לפני כשעה, מכירות כתב:

הרכבים לא קיבלו דוח וזה ראיה שהמקום הוא לא דרך כי אם הוא מדרכה ודאי שאסור לחנות ואם זה שול גם אסור לחנות

ההגיון שלך לקוי.

זה יכול להיות חלק מהדרך שמותר לחנות בו רכב, אבל אסור לחנות בו נגרר.

פורסם
לפני כשעה, chezik כתב:

האבסורד הוא שאין פתרון חוקי להחניית נגרר אם אין לך חניה פרטית

רוצים להגביל את החניה למקומות מסויימים? בבקשה, אבל א"א לאסור חניה בכל מקום בלי שום החרגה.

בוודאי שאפשר לאסור חניה בכל מקום ציבורי ללא החרגה.

אדם הקונה רכוש, אחראי לברר מראש את ההשלכות והתנאים של החזקת אותו סוג רכוש.

 

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם
לפני 7 דקות, harhanegev כתב:

בוודאי שאפשר לאסור חניה בכל מקום ציבורי ללא החרגה.

אדם הקונה רכוש, אחראי לברר מראש את ההשלכות והתנאים של החזקת אותו סוג רכוש.

אני אמרתי שלמחוקק אין סמכות לאסור?

אמרתי שהרוכש לא צריך לברר לפני הרכישה?

אולי מישהו אחר כתב כאלו דברים,

מה שאני טוען - החזקת נגרר היא לגיטימית, גם מבחינה הגיונית וגם מבחינה חוקית, אף אחד מאיתנו לא היה רוצה שבמקום כל נגרר על הכביש יבוא כלי רכב ממונע, זה לא יועיל לא לעומס בכבישים ולא לזיהום האויר, זה כלי רכב יעיל בניצול משאבים בצורה נכונה.

אז לבוא בחוק ולהתייחס אליו כמשהו עברייני - זה אבסורד במיטבו,

כשהמחוקק הכריע שכל שיפור שהוא בכל כלי רכב שהוא זה מעשה עברייני - אני מבין את ההיגיון גם אם זה מאד אכפת לי, אבל לגרום לכל בעלי הנגררים להיות עבריינים זה לא דבר הגיוני.

אפשר להסדיר בחוק מקומות חניה לנגררים בצורה שלא תפריע למרחב העירוני.

פורסם
לפני 1 דקה, chezik כתב:

אני אמרתי שלמחוקק אין סמכות לאסור?

אמרתי שהרוכש לא צריך לברר לפני הרכישה?

אולי מישהו אחר כתב כאלו דברים,

מה שאני טוען - החזקת נגרר היא לגיטימית, גם מבחינה הגיונית וגם מבחינה חוקית, אף אחד מאיתנו לא היה רוצה שבמקום כל נגרר על הכביש יבוא כלי רכב ממונע, זה לא יועיל לא לעומס בכבישים ולא לזיהום האויר, זה כלי רכב יעיל בניצול משאבים בצורה נכונה.

אז לבוא בחוק ולהתייחס אליו כמשהו עברייני - זה אבסורד במיטבו,

כשהמחוקק הכריע שכל שיפור שהוא בכל כלי רכב שהוא זה מעשה עברייני - אני מבין את ההיגיון גם אם זה מאד אכפת לי, אבל לגרום לכל בעלי הנגררים להיות עבריינים זה לא דבר הגיוני.

אפשר להסדיר בחוק מקומות חניה לנגררים בצורה שלא תפריע למרחב העירוני.

אף אחד לא גרם לכל בעלי הנגררים להיות עבריינים.

בעל נגרר צריך למצוא שטח פרטי להשאיר בו את הרכוש שלו, זו אחת מההשלכות של החזקת נגרר. מי שלא מתאים לו, שלא יקנה נגרר.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

×
×
  • תוכן חדש...