Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי אהובים

 

מחפשת מערכת לרכב, חשוב לי בעיקר אפשרות לנהל שיחות ברמה גבוהה וללא מלא רעשים, מסך איכותי, שסרטונים או צפייה בלייב לא יתקעו, gps מובנה, חיבור למצלמת רוורס שקיימת, איכות סאונד גבוהה, השימוש הוא בעיקר ספוטיפיי, יוטיוב, צפייה ישירה, וייז, שיקוף מהטלפון. אם אפשר לקבל מידע על הנהיגה בלייב מה טוב..

 

השאיפה היא להתחבר עם WiFi לטלפון ולגלוש, פחות בעניין של לרכוש סים למרות שזו אופציה..

 

אני לא צריכה להוריד קבצים וכד׳ הכל אמור להיות מבוסס גלישה, אולי להוריד פלייליסט או שניים מספוטיפיי אבל גם זה לא בטוח שיקרה 

 

באידיאל הייתי שמחה מאוד לאפל קאר אבל אין לשנתון שלי לפי מה שהבנתי

עריכה אחרונה על ידי ferrytale
פורסם (נערך)

ראשית התקציב מאוד נמוך ואם אתה רוצה איכות תצתרכי להשקיע יותר.

שנית מי אמר שאין לרכב שלך אפל קארפליי.?

מה שאת צריכה זה מסגרת רדיו כזאת בגודל 2DIN שתחליף את המערכת המקורית 

https://www.google.com/search?q=מסגרת+לרדיו-+מאזדה+2+07-014&sourceid=chrome&ie=UTF-8

 

ואת צריכה מכשיר מולטימדיה איכותי 

עם אפל קארפליי בגודל 2DIN , אני ממליץ לך על המכשיר הזה של פיוניר :

https://www.google.com/search?q=Pioneer+DMH-A4450BT&sca_esv=563750832&sxsrf=AB5stBhW6fzuWTURjU951hMLs9X9Z-Q7wg:1694194236294&source=lnt&tbs=lr:lang_1iw&lr=lang_iw&sa=X&ved=2ahUKEwjyy4mtxZuBAxWuhf0HHf1qCZIQpwV6BAgCEAc&biw=1366&bih=619&dpr=1

עריכה אחרונה על ידי AUDIO KING
פורסם
לפני 24 דקות, AUDIO KING כתב:

ראשית התקציב מאוד נמוך ואם אתה רוצה איכות תצתרכי להשקיע יותר.

שנית מי אמר שאין לרכב שלך אפל קארפליי.?

מה שאת צריכה זה מסגרת רדיו כזאת בגודל 2DIN שתחליף את המערכת המקורית 

https://www.google.com/search?q=מסגרת+לרדיו-+מאזדה+2+07-014&sourceid=chrome&ie=UTF-8

 

ואת צריכה מכשיר מולטימדיה איכותי 

עם אפל קארפליי בגודל 2DIN , אני ממליץ לך על המכשיר הזה של פיוניר :

https://www.google.com/search?q=Pioneer+DMH-A4450BT&sca_esv=563750832&sxsrf=AB5stBhW6fzuWTURjU951hMLs9X9Z-Q7wg:1694194236294&source=lnt&tbs=lr:lang_1iw&lr=lang_iw&sa=X&ved=2ahUKEwjyy4mtxZuBAxWuhf0HHf1qCZIQpwV6BAgCEAc&biw=1366&bih=619&dpr=1

היי ותודה על תגובתך🙏🏻

לגבי המסגרת, יש לי כיום מערכת שיושבת בתוך מסגרת כזאת, פשוט המערכת ישנה עם גירסה ישנה ואני לא חושבת שאם אעדכן אותה היא תשתפר.. היא מהדורות הראשונים..

 

לגבי התקציב, אם זה עוד 400 ש״ח אני מאמינה שאוכל להסתדר..

 

לגבי אפל קאר פליי, בדקתי וראיתי שלדגם שלה אין, האם העניין הוא רק מסגרת? שזה שזה יותר ברמה של ההתחברות לרכב והיכולת להתממשק עם המידע שהיא אמורה להציג וכד׳?

פורסם

אם כבר יש לך מסגרת את יכולה להתקין איזה מערכת מולטימדיה בגודל 2DIN שתרצי במקום זאת הקיימת.

יש המון אופציות ,ה -Pioneer DMH-A4450BT עונה לתיאור של מה שאת מחפשת.

 

פורסם
לפני 3 שעות, AUDIO KING כתב:

אם כבר יש לך מסגרת את יכולה להתקין איזה מערכת מולטימדיה בגודל 2DIN שתרצי במקום זאת הקיימת.

יש המון אופציות ,ה -Pioneer DMH-A4450BT עונה לתיאור של מה שאת מחפשת.

 

תודה רבה

פורסם
לפני 16 שעות, ferrytale כתב:

שסרטונים או צפייה בלייב לא יתקעו...יוטיוב, צפייה ישירה

רק לציין שאסור לצפות בסרטונים תו"כ נהיגה. מדובר בזימון לדין. מערכות רבות גם יגבילו את זה ללא הרמת בלם יד/הילוך P (אם חובר נכון), או אם אין מעקף. 

פורסם
לפני 3 שעות, Tom_22 כתב:

רק לציין שאסור לצפות בסרטונים תו"כ נהיגה. מדובר בזימון לדין. מערכות רבות גם יגבילו את זה ללא הרמת בלם יד/הילוך P (אם חובר נכון), או אם אין מעקף. 

תודה.. 

×
×
  • תוכן חדש...